Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Η αγορά του φαρμακείου

Καμπάνια για το νέο Möller’s Cardio σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media

13/2/2024 10:05:21 μμ
Δημιουργήθηκε από τη New Age
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το λανσάρισμα του νέου προϊόντος της Αpollonian Nutrition Möller’s Cardio, που συμπληρώνει δυναμικά την οικογένεια των προϊόντων Möller’s, υποστηρίζει η καμπάνια που δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία New Age. 


Σύμφωνα με το Daily Fax, η New Age εμπνέεται, όπως και σε προηγούμενο σποτ, από πραγματικές ιστορίες ανθρώπων, που χρησιμοποιούν το Möller’s στην καθημερινότητά τους. Μια από αυτές είναι και η αληθινή ιστορία αγάπης δύο γνωστών ηθοποιών, της Αλεξάνδρας Ούστα και του Γιάννη Καρακατσάνη. Φροντίζουν -όπως λένε στο σποτ- ο ένας την καρδιά του άλλου και προτείνουν στο κοινό το Möller’s Cardio «για περισσότερα χρόνια αγάπης και έρωτα». 


Το Möller’s Cardio είναι μια «πανίσχυρη φόρμουλα φυσικών, θαλάσσιων ωμέγα-3, αποκλειστικά για τη φυσιολογική λειτουργία της καρδιάς», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Η καμπάνια «τρέχει» στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα social media.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

Art of Nature, η φυσική λύση για τις καλοκαιρινές ανάγκες της επιδερμίδας
Προϊόντα που αξιοποιούν τις ιδιότητες της μαστίχας Χίου
TePe x Πίπη Φακιδομύτη: Η νέα συλλογή από οδοντόβουρτσες για παιδιά
Σε συνεργασία με την Astrid Lindgren Company