Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Η αγορά του φαρμακείου

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Καμπάνια για το νέο Möller’s Cardio σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media

13/2/2024 10:05:21 μμ
Δημιουργήθηκε από τη New Age
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το λανσάρισμα του νέου προϊόντος της Αpollonian Nutrition Möller’s Cardio, που συμπληρώνει δυναμικά την οικογένεια των προϊόντων Möller’s, υποστηρίζει η καμπάνια που δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία New Age. 


Σύμφωνα με το Daily Fax, η New Age εμπνέεται, όπως και σε προηγούμενο σποτ, από πραγματικές ιστορίες ανθρώπων, που χρησιμοποιούν το Möller’s στην καθημερινότητά τους. Μια από αυτές είναι και η αληθινή ιστορία αγάπης δύο γνωστών ηθοποιών, της Αλεξάνδρας Ούστα και του Γιάννη Καρακατσάνη. Φροντίζουν -όπως λένε στο σποτ- ο ένας την καρδιά του άλλου και προτείνουν στο κοινό το Möller’s Cardio «για περισσότερα χρόνια αγάπης και έρωτα». 


Το Möller’s Cardio είναι μια «πανίσχυρη φόρμουλα φυσικών, θαλάσσιων ωμέγα-3, αποκλειστικά για τη φυσιολογική λειτουργία της καρδιάς», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Η καμπάνια «τρέχει» στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα social media.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

Νέο Bacteflora Gold από την ΟLONEA
«Χρυσή» φόρμουλα για την υγεία του εντέρου
Qiriness: Το spa στο σπίτι
Κυκλοφορεί από την K - Home and Beauty
Neutrogena: Νέος Ορός Hydro Boost με 10% νιασιναμίδη
Κυκλοφορεί από την Kenvue
Pharmasept Ηeliodor Bronzing Dry Oil
Ξηρό έλαιο ενίσχυσης & διατήρησης του φυσικού μαυρίσματος