
Την ετήσια έκθεση σχετικά με τις πωλήσεις των καλλυντικών προϊόντων στην Ευρώπη το 2024 δημοσίευσε η Cosmetics Europe, αναδεικνύοντας ότι η ήπειρος αποτελεί μια ισχυρή αγορά στον τομέα παγκοσμίως. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πωλήσεις στην Ευρώπη άγγιξαν περίπου τα 104 δισ. ευρώ, ενώ στις ΗΠΑ τα 107 δισ., ενώ οι διαφορές από τις υπόλοιπες αγορές του κόσμου είναι μεγάλες (π.χ. 65 δισ. στην Κίνα).
Από τα 104 δισ. ευρώ, που αντικατοπτρίζει μια ανάπτυξη κατά 6,3% σε σύγκριση με το 2023, το 1,7 δισ. αντιστοιχεί στην Ελλάδα, η οποία βρίσκεται στην 14η θέση ανάμεσα σε 27 χώρες.
Η περιποίηση του δέρματος κατέχει πανευρωπαϊκά το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς (28,9%) και ακολουθούν τα είδη προσωπικής υγιεινής (23,8%), η περιποίηση των μαλλιών (17,4%), τα αρώματα (16,5%) και το μακιγιάζ (13,4%). Ωστόσο οι δύο τελευταίες κατηγορίες σημείωσαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε σύγκριση με το 2023, κατά 8,9% και 8,2% αντίστοιχα. Οι Έλληνες καταναλωτές επενδύουν με διαφορά στην περιποίηση του δέρματος, έχοντας ξοδέψει 728 εκατ. ευρώ στην κατηγορία το 2024, ενώ για την περιποίηση των μαλλιών 378 εκατ.