Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Υγεία & Επιστήμη

ΙΣΑ: Έρχονται πειθαρχικές διώξεις σε όσους κάνουν τηλε-διάγνωση

24/7/2015 9:52:28 πμ
Τέλος στη διάγνωση ασθενειών μέσα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης βάζει ο Ιατρικός Σύλλογος, ο οποίος καλεί τα μέλη του να τηρούν τους κανόνες τις ιατρικής δεοντολογίας.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Αυξάνονται οι γιατροί που κάνουν διάγνωση... διά τηλεοράσεως.



Στο Σύλλογο το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει καταγγελίες από πολίτες αλλά και από γιατρούς για εκπρόσωπους του ιατρικού κόσμου που κάνουν διαγνώσεις μέσα από τα ΜΜΕ. Μετά από αυτή την εξέλιξη τα μέλη του προεδρείου του ΙΣΑ απηύθυναν αυστηρές συστάσεις στα μέλη του.

Στο πλαίσιο αυτό καλούν τους γιατρούς να προστατέψουν τους ασθενείς αλλά και το επάγγελμα.

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του ΙΣΑ Γιώργος Πατούλης: «Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών, με αφορμή συμβάντα που έχουν να κάνουν με διαγνώσεις δημοσίως ,από μέλη του ιατρικού κόσμου για πολίτες, τονίζει ότι αυτό αντιβαίνει κάθε έννοια δεοντολογίας του ιατρικού επαγγέλματος και επιφυλάσσεται για διερεύνηση τυχόν πειθαρχικών αδικημάτων.

Ο ΙΣΑ καλεί τα μέλη του να τηρούν τους κανόνες τις ιατρικής δεοντολογίας σε κάθε επαφή τους, με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και να προασπίζουν τα δικαιώματα των ασθενών».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Καταγγέλλουν ότι τα συνταγογραφούμενα φάρμακα χορηγούνται ανεξέλεγκτα από τα φαρμακεία της χώρας
Εις μνήμην των νεκρών στα Τέμπη






Σχετικά άρθρα

Καταρρέουν τα εμβολιαστικά προγράμματα παγκοσμίως
Επείγουσα έκκληση στις κυβερνήσεις από διεθνείς οργανισμούς
Παγκόσμια Ημέρα Υγείας Πεπτικού Συστήματος
Μετεωρισμός, «φούσκωμα», δυσπεψία: Πού οφείλονται και πώς αντιμετωπίζονται
Φ.Σ. Λάρισας: Για 4η χρονιά διοργάνωσε με επιτυχία το «Μαζί μια αγκαλιά»
Η προσέλευση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο
Η ηθική και έγκυρη ιατρική διαφήμιση μπορεί να ενδυναμώσει τον πολίτη
Σύμφωνα με τη X. Σπυροπούλου, Marketing & Communications Manager της Affidea Ελλάδος