Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

ΕΜΑ: Συνιστά την 3η δόση με το εμβόλιο της Moderna
Μελέτες δείχνουν την αποτελεσματικότητα του συνδυασμού εμβολίων
The Lancet: Η μιρταζαπίνη δεν είναι αποτελεσματική στην άνοια
Δεν μειώνει τα επεισόδια διέγερσης των ασθενών
Αλλάζουν οι χρόνοι αποπληρωμής των φαρμακοποιών από τον ΕΟΠΥΥ
Συγκεκριμένους κανόνες του τακτικού ελέγχου των συνταγών ζητούν οι φαρμακοποιοί

ΗΠΑ: Στο Tik Tok καμπάνιες των φαρμακευτικών εταιρειών

8/10/2021 3:43:07 μμ
Ο κλάδος έκανε σημαντικά βήματα στο social media marketing
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο φαρμακευτικός κλάδος όχι μόνο βελτιώθηκε στο social media marketing, αλλά κάλυψε και τα μεγάλα κενά που είχε σε σύγκριση με άλλους επιχειρηματικούς τομείς, σύμφωνα με πάνελ ειδικών στο συνέδριο Digital Pharma East που ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα στις ΗΠΑ.

Όπως δημοσιεύει το fiercepharma.com, οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις υπήρξαν διστακτικές απέναντι σε καταναλωτικά μέσα προώθησης, ωστόσο τα brands σήμερα ακολουθούν αξιόλογες στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας ακόμη και πιο σύγχρονες πλατφόρμες, όπως είναι το TikTok και το Clubhouse.

Η κατεύθυνση των εταιρειών και προς αυτά τα μέσα είναι σημαντική διότι, όπως εξήγησε ο αντιπρόεδρος για τα social media του CMI Media Group, Ryan Burchinow, παράγοντας ανάπτυξης θεωρείται η πολυ-καναλική προσέγγιση σε πλατφόρμες που σου δίνουν μετρήσεις αναγνωρισιμότητας και προσέλκυσης νέων πελατών. Και αν πολλοί θεωρούν το TikTok πιο «νεανικό», τα νούμερα δίνουν μια άλλη εικόνα: το 19% των χρηστών του σήμερα είναι άνω των 35 ετών, ενώ το 2019 ήταν κάτω από 10%, σύμφωνα πάντα με τον Burchinow.

Ο ίδιος πάντως τόνισε ότι το κλειδί στην ανάπτυξη είναι η στρατηγική: ο καθορισμός του στόχου, ο λεπτομερής σχεδιασμός, οι προσδοκίες και οι μετρήσεις. «Δεν αρκεί μόνο να κάνεις κάτι καινούριο. Πρέπει αυτό που κάνεις, να το κάνεις καλύτερα. Δεν μπορείς απλά να πάρεις το περιεχόμενο, να το πετάξεις σε μια πλατφόρμα και να τρέξει από μόνο του. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν και πρέπει συνεχώς να το μελετάς», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Πολλές επιχειρήσεις φεύγουν από τη χώρα, υποστηρίζει ο Σύνδεσμος
Εντάχθηκε στη δράση «Ψηφιακό Άλμα»






Σχετικά άρθρα

ΣΦΕΕ & ΠΕΦ: Συλλυπητήρια μηνύματα για το θάνατο της Φώφης Γεννηματά
Τη βαθιά τους θλίψη εκφράζουν οι εκπρόσωποι της φαρμακοβιομηχανίας
Lavipharm: Επεκτείνονται οι ενδείξεις φαρμακευτικού σκευάσματός της
Ο συνδυασμός παρακεταμόλης, ακετυλοσαλικυλικού οξέος, καφεΐνης θα χορηγείται και στην ημικρανία
Τελετή αποφοίτησης του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «mini-mba in Pharma»
Εξειδικευμένη γνώση και πρακτική εμπειρία για τα στελέχη του φαρμακευτικού κλάδου
ΠΣΒΑΚ: Νέα Οδηγία της Ε.Ε. για τα ελαττωματικά προϊόντα
Σε δημόσια διαβούλευση θέματα ευθύνης των παραγωγών