Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


ΗΠΑ: Στο Tik Tok καμπάνιες των φαρμακευτικών εταιρειών

8/10/2021 3:43:07 μμ
Ο κλάδος έκανε σημαντικά βήματα στο social media marketing
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο φαρμακευτικός κλάδος όχι μόνο βελτιώθηκε στο social media marketing, αλλά κάλυψε και τα μεγάλα κενά που είχε σε σύγκριση με άλλους επιχειρηματικούς τομείς, σύμφωνα με πάνελ ειδικών στο συνέδριο Digital Pharma East που ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα στις ΗΠΑ.

Όπως δημοσιεύει το fiercepharma.com, οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις υπήρξαν διστακτικές απέναντι σε καταναλωτικά μέσα προώθησης, ωστόσο τα brands σήμερα ακολουθούν αξιόλογες στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας ακόμη και πιο σύγχρονες πλατφόρμες, όπως είναι το TikTok και το Clubhouse.

Η κατεύθυνση των εταιρειών και προς αυτά τα μέσα είναι σημαντική διότι, όπως εξήγησε ο αντιπρόεδρος για τα social media του CMI Media Group, Ryan Burchinow, παράγοντας ανάπτυξης θεωρείται η πολυ-καναλική προσέγγιση σε πλατφόρμες που σου δίνουν μετρήσεις αναγνωρισιμότητας και προσέλκυσης νέων πελατών. Και αν πολλοί θεωρούν το TikTok πιο «νεανικό», τα νούμερα δίνουν μια άλλη εικόνα: το 19% των χρηστών του σήμερα είναι άνω των 35 ετών, ενώ το 2019 ήταν κάτω από 10%, σύμφωνα πάντα με τον Burchinow.

Ο ίδιος πάντως τόνισε ότι το κλειδί στην ανάπτυξη είναι η στρατηγική: ο καθορισμός του στόχου, ο λεπτομερής σχεδιασμός, οι προσδοκίες και οι μετρήσεις. «Δεν αρκεί μόνο να κάνεις κάτι καινούριο. Πρέπει αυτό που κάνεις, να το κάνεις καλύτερα. Δεν μπορείς απλά να πάρεις το περιεχόμενο, να το πετάξεις σε μια πλατφόρμα και να τρέξει από μόνο του. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν και πρέπει συνεχώς να το μελετάς», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σε συνεργασία με την Greenvolt Next και την Recom Repower μειώνει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα
Υπάρχει κίνδυνος αναρρόφησης και πνευμονίας από εισρόφηση






Σχετικά άρθρα

Nestlé Ελλάς: Σκοπεύει στην ενίσχυση του τομέα συμπληρωμάτων διατροφής
Οι κατηγορίες προϊόντων καθημερινής διατροφικής αξίας και ειδικής διατροφής αντιστοιχούν στο 82% της αξίας του τζίρου της εταιρείας
ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης: Επιτυχημένη παρουσία στην 88η ΔΕΘ
Οι επισκέπτες ενημερώθηκαν για τα προϊόντα και τις δράσεις και κέρδισαν δώρα
Garden: Νέα εικόνα και νέες βελτιωμένες συνθέσεις
Το λογότυπο γίνεται μεγαλύτερο και πιο έντονο