Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

ΗΠΑ: Στο Tik Tok καμπάνιες των φαρμακευτικών εταιρειών

8/10/2021 3:43:07 μμ
Ο κλάδος έκανε σημαντικά βήματα στο social media marketing
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο φαρμακευτικός κλάδος όχι μόνο βελτιώθηκε στο social media marketing, αλλά κάλυψε και τα μεγάλα κενά που είχε σε σύγκριση με άλλους επιχειρηματικούς τομείς, σύμφωνα με πάνελ ειδικών στο συνέδριο Digital Pharma East που ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα στις ΗΠΑ.

Όπως δημοσιεύει το fiercepharma.com, οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις υπήρξαν διστακτικές απέναντι σε καταναλωτικά μέσα προώθησης, ωστόσο τα brands σήμερα ακολουθούν αξιόλογες στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας ακόμη και πιο σύγχρονες πλατφόρμες, όπως είναι το TikTok και το Clubhouse.

Η κατεύθυνση των εταιρειών και προς αυτά τα μέσα είναι σημαντική διότι, όπως εξήγησε ο αντιπρόεδρος για τα social media του CMI Media Group, Ryan Burchinow, παράγοντας ανάπτυξης θεωρείται η πολυ-καναλική προσέγγιση σε πλατφόρμες που σου δίνουν μετρήσεις αναγνωρισιμότητας και προσέλκυσης νέων πελατών. Και αν πολλοί θεωρούν το TikTok πιο «νεανικό», τα νούμερα δίνουν μια άλλη εικόνα: το 19% των χρηστών του σήμερα είναι άνω των 35 ετών, ενώ το 2019 ήταν κάτω από 10%, σύμφωνα πάντα με τον Burchinow.

Ο ίδιος πάντως τόνισε ότι το κλειδί στην ανάπτυξη είναι η στρατηγική: ο καθορισμός του στόχου, ο λεπτομερής σχεδιασμός, οι προσδοκίες και οι μετρήσεις. «Δεν αρκεί μόνο να κάνεις κάτι καινούριο. Πρέπει αυτό που κάνεις, να το κάνεις καλύτερα. Δεν μπορείς απλά να πάρεις το περιεχόμενο, να το πετάξεις σε μια πλατφόρμα και να τρέξει από μόνο του. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν και πρέπει συνεχώς να το μελετάς», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Εμφανίζονται ως ειδοποιήσεις για επιστροφή χρημάτων






Σχετικά άρθρα

K. Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα σημείο αναφοράς για επενδύσεις στις βιοεπιστήμες
Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επενδύσει 246 εκατ. ευρώ σε Ε&Α κ.ά.
Τελευταίο αντίο στον Ανδρέα Γαλανόπουλο
Από τον Όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
Kenvue: Δημοσιεύει τη δεύτερη ετήσια έκθεση «Healthy Lives Mission»
Αναδεικνύει τη μείωση των εκπομπών και την ανάπτυξη πιο βιώσιμων καινοτομιών στα προϊόντα της
Για 10η χρονιά πραγματοποιούνται τα Healthcare Business Awards
Με θέμα: «Recognizing Excellence in Innovation, Digital Health & Investment»