Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

H Alfa Pharm A.E. επέλεξε την Epsilon Net για την αναβάθμιση της εμπορικής της λειτουργίας
Υιοθέτησε επιτυχώς τη νέα πλατφόρμα Galaxy Pharma
Φαρμακοβιομηχανία εναντίον φαρμακοποιών
Αντιδράσεις στο νομοσχέδιο για τους Φαρμακευτικούς Συλλόγους

ΗΠΑ: Στο Tik Tok καμπάνιες των φαρμακευτικών εταιρειών

8/10/2021 3:43:07 μμ
Ο κλάδος έκανε σημαντικά βήματα στο social media marketing
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο φαρμακευτικός κλάδος όχι μόνο βελτιώθηκε στο social media marketing, αλλά κάλυψε και τα μεγάλα κενά που είχε σε σύγκριση με άλλους επιχειρηματικούς τομείς, σύμφωνα με πάνελ ειδικών στο συνέδριο Digital Pharma East που ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα στις ΗΠΑ.

Όπως δημοσιεύει το fiercepharma.com, οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις υπήρξαν διστακτικές απέναντι σε καταναλωτικά μέσα προώθησης, ωστόσο τα brands σήμερα ακολουθούν αξιόλογες στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας ακόμη και πιο σύγχρονες πλατφόρμες, όπως είναι το TikTok και το Clubhouse.

Η κατεύθυνση των εταιρειών και προς αυτά τα μέσα είναι σημαντική διότι, όπως εξήγησε ο αντιπρόεδρος για τα social media του CMI Media Group, Ryan Burchinow, παράγοντας ανάπτυξης θεωρείται η πολυ-καναλική προσέγγιση σε πλατφόρμες που σου δίνουν μετρήσεις αναγνωρισιμότητας και προσέλκυσης νέων πελατών. Και αν πολλοί θεωρούν το TikTok πιο «νεανικό», τα νούμερα δίνουν μια άλλη εικόνα: το 19% των χρηστών του σήμερα είναι άνω των 35 ετών, ενώ το 2019 ήταν κάτω από 10%, σύμφωνα πάντα με τον Burchinow.

Ο ίδιος πάντως τόνισε ότι το κλειδί στην ανάπτυξη είναι η στρατηγική: ο καθορισμός του στόχου, ο λεπτομερής σχεδιασμός, οι προσδοκίες και οι μετρήσεις. «Δεν αρκεί μόνο να κάνεις κάτι καινούριο. Πρέπει αυτό που κάνεις, να το κάνεις καλύτερα. Δεν μπορείς απλά να πάρεις το περιεχόμενο, να το πετάξεις σε μια πλατφόρμα και να τρέξει από μόνο του. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν και πρέπει συνεχώς να το μελετάς», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μέσω της συνεργασίας με το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360
Όλοι οι επαγγελματίες υγείας πρέπει να προάγουν την πρόληψη, έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση των στοματικών παθήσεων






Σχετικά άρθρα

H Alfa Pharm A.E. επέλεξε την Epsilon Net για την αναβάθμιση της εμπορικής της λειτουργίας
Υιοθέτησε επιτυχώς τη νέα πλατφόρμα Galaxy Pharma
Janssen Ελλάδος: Ενημερώνει για το Πολλαπλό Μυέλωμα
Mε αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης
Η Lavipharm στον 11ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας
Για την ενίσχυση του MDA Ελλάς
#EinaiStoDikoSouXeri: Η εκστρατεία εμπλουτίζεται με νέο οπτικοακουστικό περιεχόμενο
Υλοποιείται από την ΑΜΚΕ «Με Οδηγό το Διαβήτη» και τη Νοvo Nordisk Hellas