Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας στα 40 Καλύτερα Πανεπιστήμια Παγκοσμίως στην Ποιοτική Εκπαίδευση
Μοιράζεται την πρώτη θέση σε Κύπρο και Ελλάδα για τη συνολική κοινωνική και οικονομική συνεισφορά του, σύμφωνα με την κατάταξη THE Impact Rankings 2022
Νέο αντιδιαβητικό φάρμακο από την Eli Lilly
Μειώνει τα επίπεδα σακχάρου και το σωματικό βάρος
ΠΦΣ: Ψηφίστηκε ο τακτικός έλεγχος συνταγών και το clawback των ιατροτεχνολογικών
Στο νόμο 4931/2022 ορίζεται η έναρξη ισχύος των νέων μέτρων

ΗΠΑ: Στο Tik Tok καμπάνιες των φαρμακευτικών εταιρειών

8/10/2021 3:43:07 μμ
Ο κλάδος έκανε σημαντικά βήματα στο social media marketing
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο φαρμακευτικός κλάδος όχι μόνο βελτιώθηκε στο social media marketing, αλλά κάλυψε και τα μεγάλα κενά που είχε σε σύγκριση με άλλους επιχειρηματικούς τομείς, σύμφωνα με πάνελ ειδικών στο συνέδριο Digital Pharma East που ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα στις ΗΠΑ.

Όπως δημοσιεύει το fiercepharma.com, οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις υπήρξαν διστακτικές απέναντι σε καταναλωτικά μέσα προώθησης, ωστόσο τα brands σήμερα ακολουθούν αξιόλογες στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας ακόμη και πιο σύγχρονες πλατφόρμες, όπως είναι το TikTok και το Clubhouse.

Η κατεύθυνση των εταιρειών και προς αυτά τα μέσα είναι σημαντική διότι, όπως εξήγησε ο αντιπρόεδρος για τα social media του CMI Media Group, Ryan Burchinow, παράγοντας ανάπτυξης θεωρείται η πολυ-καναλική προσέγγιση σε πλατφόρμες που σου δίνουν μετρήσεις αναγνωρισιμότητας και προσέλκυσης νέων πελατών. Και αν πολλοί θεωρούν το TikTok πιο «νεανικό», τα νούμερα δίνουν μια άλλη εικόνα: το 19% των χρηστών του σήμερα είναι άνω των 35 ετών, ενώ το 2019 ήταν κάτω από 10%, σύμφωνα πάντα με τον Burchinow.

Ο ίδιος πάντως τόνισε ότι το κλειδί στην ανάπτυξη είναι η στρατηγική: ο καθορισμός του στόχου, ο λεπτομερής σχεδιασμός, οι προσδοκίες και οι μετρήσεις. «Δεν αρκεί μόνο να κάνεις κάτι καινούριο. Πρέπει αυτό που κάνεις, να το κάνεις καλύτερα. Δεν μπορείς απλά να πάρεις το περιεχόμενο, να το πετάξεις σε μια πλατφόρμα και να τρέξει από μόνο του. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν και πρέπει συνεχώς να το μελετάς», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σε επιστολή της προς στον Α. Πλεύρη
Αναδείχθηκε στα «The Most Sustainable Companies 2022»






Σχετικά άρθρα

Η Bristol Myers Squibb αναδεικνύεται Best Workplace 2022
Bάσει της ετήσιας έρευνας αξιολόγησης του Οργανισμού Great Place to Work®
Νέο αντιδιαβητικό φάρμακο από την Eli Lilly
Μειώνει τα επίπεδα σακχάρου και το σωματικό βάρος
Roche: Δεσμεύεται να στηρίζει την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αιμορροφιλίας έως το 2028
Συνεχίζει να της παρέχει την προφυλακτική της θεραπεία σε αναπτυσσόμενες χώρες
Η ομάδα Δερματολογίας της AbbVie κατέκτησε το «χρυσό»
Στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ.