Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Η Nestle Health Science επενδύει σε νέα στρατηγική μάρκετινγκ

3/9/2023 8:05:51 μμ
Προσλαμβάνοντας μια ισχυρή ομάδα ειδικών
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο Brian Groves είναι ο νέος επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Nestle Health Science στις ΗΠΑ, ο οποίος θα εστιάσει κυρίως στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας. 

Ο Groves διαθέτει ένα εντυπωσιακό βιογραφικό, έχοντας αναλάβει υψηλές θέσεις σε εταιρείες-κολοσσούς, όπως είναι η Meta (μητρική εταιρεία του Facebook), αλλά και στα πρώην τμήματα καταναλωτικών προϊόντων της Pfizer και της Johnson-Johnson. 

Την ομάδα του μάρκετινγκ θα συμπληρώσει η Gabriella Viljoen ως αντιπρόεδρος του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία έχει εμπειρία στις εταιρείες Garden of Life αλλά και στην Amazon.

Οι προσλήψεις ευθυγραμμίζονται με τη φιλοσοφία της εταιρείας να οξύνει την εστίασή της στα καταναλωτικά προϊόντα φροντίδας και στην ιατρική διατροφή, αναφέρουν οι συντάκτες του Fierce Pharma.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η εταιρεία διοργανώνει αντίστοιχες εκδηλώσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα και στην Αθήνα
Τα «σημεία προσοχής» στην Υγεία για το 2024 καταγράφει η Ένωση






Σχετικά άρθρα

Αύξηση της εγχώριας αγοράς καλλυντικών αναμένεται το 2024-2025
Η κλαδική μελέτη της ICAP CRIF την υπολογίζει στο 3-4%
Pharma Center: Επιτυχημένο το σεμινάριο της Health Aid στη Θεσσαλονίκη
Η εταιρεία διοργανώνει αντίστοιχες εκδηλώσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα και στην Αθήνα
STOP από 20 μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες στο ChatGPT
Φοβούνται διαρροή κρίσιμων δεδομένων στους ανταγωνιστές τους
Αnalytica 2024: Δύο ελληνικές εταιρείες στην κορυφαία Διεθνή Έκθεση
Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση για την εργαστηριακή τεχνολογία, ανάλυση και βιοτεχνολογία στην Ευρώπη