Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Η FMN ανέλαβε την επικοινωνία των καλλυντικών YOUTH LAB.

23/5/2024 2:14:40 πμ
Με στόχο την αποτελεσματική προβολή του brand στον ανταγωνιστικό τομέα του δερμοκαλλυντικού
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων FMN ανέλαβε την προώθηση και διαχείριση της επικοινωνίας του skincare brand YOUTH LAB


Η συνεργασία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη προγραμμάτων με influencers, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκδηλώσεων, τη διαχείριση των social media της εταιρείας, την παραγωγή περιεχομένου για τα social media (Instagram & Tik Tok) και τη στρατηγική σχεδίαση των μέσων επικοινωνίας. Μέσω αυτής της συνεργασίας, στόχος είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης για την αποτελεσματική προβολή και την ενίσχυση του brand στον ανταγωνιστικό τομέα του δερμοκαλλυντικού


«H YOUTH LAB. είναι μια κορυφαία εταιρεία καλλυντικών προϊόντων, αφιερωμένη στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων με δραστικές φόρμουλες που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό της επιδερμίδας, αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας. Αυτή η συνεργασία θα στηρίξει τη YOUTH LAB. στην προώθηση των καινοτόμων προϊόντων της και στην ενίσχυση της παρουσίας της στον κόσμο της ομορφιάς», αναφέρει ενημέρωση της FMN.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
O ΦΣΘ ζητά τη διαγραφή τους βάσει του Κώδικα Δεοντολογίας






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals