Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Η εταιρική ταυτότητα στο φαρμακείο σας

4/12/2017 5:24:33 μμ
Πώς μπορεί να διαφοροποιηθεί ένα φαρμακείο από τα υπόλοιπα;
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Αν ο σύγχρονος φαρμακοποιός κάνει το σφάλμα να παραδεχθεί ότι όλα τα φαρμακεία προσφέρουν τα ίδια προϊόντα και τις ίδιες υπηρεσίες, το παιχνίδι είναι χαμένο. Η αλήθεια είναι άλλη και ο μόνιμος στόχος σας πρέπει να είναι πώς θα ξεχωρίσετε, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι διαφέρετε από ένα κοινό, ανέμπνευστο φαρμακείο.


Αρχικά, εντοπίστε το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Μην απαντήσετε ότι το κοινό σας είναι οποιοσδήποτε έρχεται για την εκτέλεση μιας συνταγής. Αν μείνετε σε αυτό το στάδιο, το φαρμακείο σας δεν μπορεί να ξεφύγει από τα τετριμμένα. Εντοπίζοντας το κοινό-στόχο, αναγκαστικά θα δημιουργήσετε προϊόντα και υπηρεσίες που θα μεταφέρουν το φαρμακείο σας σε άλλο επίπεδο.

Στη συνέχεια, προβληματιστείτε με το πώς θα δώσετε το διαφορετικό στους πελάτες σας. Μην αφήσετε την καθημερινή ρουτίνα να πάρει το πάνω χέρι. Εισάγετε υπηρεσίες και λανσάρετε προϊόντα που θα σας διαφοροποιήσουν. Η εποχή μας καλεί για εξειδίκευση. Δημιουργήστε έναν ή περισσότερους τομείς που θα σας ξεχωρίσουν από τον σωρό και θα δώσουν το κίνητρο στο κοινό σας να προτιμήσει εσάς από τον ανταγωνιστή σας. Αν π.χ. γνωρίζετε καλά κάποιον τομέα και έχετε πάθος με αυτόν, εκμεταλλευθείτε το για να τον αναπτύξετε.

Τέλος, δώστε βάση στην εικόνα και στην επικοινωνία: στην εμφάνιση και την προώθηση του φαρμακείου σας. Υπηρεσίες όπως η υιοθέτηση μιας σύγχρονης εταιρικής ταυτότητας, το visual merchandising και η επικοινωνία με τους πελάτες σας μέσα από τα social media, είναι πολύ σημαντικές. Στην εποχή της υπερκατανάλωσης και υπερπροσφοράς, η "επιθετική” προσέγγιση είναι απαραίτητη. Εδώ, το "Συν Αθηνά και χείρα κίνει” βρίσκει την απόλυτη εφαρμογή του.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals
Στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης






Σχετικά άρθρα

Οι νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για τους φαρμακοποιούς
Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Sharon Levy: Τα φαρμακεία οδηγούν τη νέα εποχή της υγείας των καταναλωτών
Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Φ.Σ. Θεσσαλονίκης: Προτείνει πλατφόρμα εκμάθησης ελληνικής νοηματικής γλώσσας
Με δυνατότητα παροχής φαρμακευτικής ορολογίας
ΠΦΣ: 9,5 χιλιάδες barcode readers προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία με επιδότηση
Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τους υπόλοιπους ενδιαφερομένους