
Ραγδαία αναπτύσσεται η αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής
τα τελευταία χρόνια, με τις online
αγορές να είναι οι πρωταγωνιστές αυτής, σύμφωνα με άρθρο στο κλαδικό
αμερικανικό περιοδικό Pharmacy Times. Οι συνολικές πωλήσεις αυτών των προϊόντων
αναμένεται να ξεπεράσουν τα 200 δισ. δολάρια έως το 2027, με πιο
δημοφιλείς επιλογές τα σκευάσματα πολυβιταμινών, βιταμίνης D και ωμέγα-3.
Ο ρόλος των φαρμακοποιών μέσα σε αυτό το «τσουνάμι» είναι -σύμφωνα με τους συντάκτες του Pharmacy Times- να καθοδηγούν τους πολίτες προς τις ποιοτικότερες και καταλληλότερες επιλογές ανάλογα με τις ανάγκες τους και να τους εκπαιδεύουν στο πώς να αναγνωρίζουν τους υπερβολικούς ή παραπλανητικούς ισχυρισμούς, ένα συχνό φαινόμενο στο διαδίκτυο, να διαχωρίζουν δηλαδή τα προωθητικά μηνύματα από τα κλινικά αποδεικτικά στοιχεία. Να τεθεί δηλαδή ο κλάδος ως η πηγή έγκυρης πληροφόρησης και τεκμηρίωσης. Η επικοινωνία όμως αυτή θα πρέπει κατά ένα μεγάλο μέρος να «μεταπηδήσει» από τον πάγκο του φαρμακείου στο ψηφιακό περιβάλλον.