Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

GSK Ελλάδος: Εκστρατεία ενημέρωσης για τη χρόνια ρινοκολπίτιδα με ρινικούς πολύποδες

28/5/2025 5:02:57 μμ
Με κεντρικό μήνυμα «Μην αφήνεις τους ρινικούς πολύποδες να δρουν κάτω από τη μύτη σου»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, με στόχο την ανάδειξη των συμπτωμάτων της χρόνιας ρινοκολπίτιδας με ρινικούς πολύποδες (CRSwNP), μιας σοβαρής φλεγμονώδους πάθησης που επηρεάζει σημαντικά την καθημερινότητα των ασθενών, ξεκινάει η GSK Ελλάδος


Η εκστρατεία WHO NOSE με κεντρικό μήνυμα «Μην αφήνεις τους ρινικούς πολύποδες να δρουν κάτω από τη μύτη σου» στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του κοινού για τα συμπτώματα, τις αιτίες και τους διαθέσιμους τρόπους αντιμετώπισης της. Η χρόνια ρινοκολπίτιδα αποτελεί κοινή πάθηση, καθώς εκτιμάται ότι προσβάλλει περίπου το 10% του ευρωπαϊκού πληθυσμού, εκ του οποίου το 20-40% εμφανίζει και ρινικούς πολύποδες. Παρότι δεν είναι πάντα εύκολη στη διάγνωση ή τη διαχείριση, μέσω της πρόληψης και της σωστής φροντίδας, πολλοί άνθρωποι επιτυγχάνουν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τα συμπτώματά της.


Ο Ανδρέας Ρουσσίδης, Country Medical Director της GSK Ελλάδος, ανέφερε σχετικά: «Η έγκαιρη διάγνωση και σωστή διαχείριση της νόσου μέσω της εξειδικευμένης ιατρικής καθοδήγησης από τον ΩΡΛ είναι ακρογωνιαία σημασίας και για αυτό το λόγο, στο πλαίσιο της εκστρατείας μας, παροτρύνουμε τους ασθενείς να την αναζητήσουν». 


Ο Σταύρος Οικονόμου, Specialty, and Oncology / Hematology Business Unit Director της GSK Ελλάδος, δήλωσε: «Η κατανόηση της νόσου και των συμπτωμάτων της είναι το πρώτο βήμα για μια καλύτερη και ποιοτική καθημερινότητα. Ως εκ τούτου, είμαστε υπερήφανοι για την έναρξη της νέας αυτής εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, ευελπιστώντας ότι θα συμβάλει προς αυτήν την κατεύθυνση».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

Πετσιάβας: Απέκτησε το τμήμα οδοντιατρικών προϊόντων της ΑBC Kinitron
Η απόφαση εντάσσεται στο όραμα της εταιρείας για στρατηγική ανάπτυξη
Pharmathen: Στηρίζει για 2η χρονιά τη Ronald McDonald House Charities Ελλάς
Ενισχύοντας έτσι το κοινωνικό της αποτύπωμα
Roche: 2.325 ασθενείς στην Ελλάδα συμμετείχαν σε κλινικές δοκιμές της, την τελευταία 10ετία
Σύμφωνα με την Ιlona Torontali, Global Head of Pharma Pricing and Reimbursement της Roche