Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

«Γίνε Δωρητής Βάρους. Δώσε το βάρος στην υγεία σου!»

26/6/2025 3:22:08 μμ
Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η διαφημιστική εταιρεία Magiq Doorz υπογράφει τη νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την παχυσαρκία στην Ελλάδα, για λογαριασμό της Novo Nordisk Hellas


Με κεντρικό μήνυμα «Γίνε Δωρητής Βάρους. Δώσε το βάρος στην υγεία σου!», η καμπάνια αναδεικνύει την παχυσαρκία ως μια σοβαρή, χρόνια και συχνά παραγνωρισμένη νόσο που επηρεάζει σχεδόν 3 εκατομμύρια ανθρώπους στη χώρα μας. Παράλληλα στρέφει τον δημόσιο διάλογο από την εμφάνιση στην ουσιαστική φροντίδα της υγείας. Χρησιμοποιώντας τον όρο «δωρητής» με θετικό πρόσημο, η καμπάνια καλεί κάθε άτομο που ζει με παχυσαρκία να κάνει ένα δώρο ζωής στον εαυτό του: να μιλήσει με τον γιατρό του, να ενημερωθεί για τις καινοτόμες θεραπευτικές επιλογές και να πάρει πίσω τον έλεγχο της καθημερινότητάς του.


 Η 360 καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, καταχωρήσεις, digital και social media. Την παραγωγή του σποτ της καμπάνιας «Γίνε Δωρητής Βάρους» ανέλαβε η Indigo View, με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Γκότση. 

Η εκστρατεία τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, του Πανελληνίου Συλλόγου Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία «Ιμερόεσσα», και της Ελληνικής Ενδοκρινολογικής Εταιρείας.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Πολύ καλά τα σχόλια από τους γονείς, σύμφωνα με την Ε. Αγαπηδάκη
Οδηγίες για τη μετάβαση των ασθενών σε εναλλακτικά προϊόντα






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals