
Η διαφημιστική εταιρεία Magiq Doorz υπογράφει τη νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την παχυσαρκία στην Ελλάδα, για λογαριασμό της Novo Nordisk Hellas. Με κεντρικό μήνυμα «Γίνε Δωρητής Βάρους. Δώσε το βάρος στην υγεία σου!», η καμπάνια αναδεικνύει την παχυσαρκία ως μια σοβαρή, χρόνια και συχνά παραγνωρισμένη νόσο που επηρεάζει σχεδόν 3 εκατομμύρια ανθρώπους στη χώρα μας. Παράλληλα στρέφει τον δημόσιο διάλογο από την εμφάνιση στην ουσιαστική φροντίδα της υγείας.
Χρησιμοποιώντας τον όρο «δωρητής» με θετικό πρόσημο, η καμπάνια καλεί κάθε άτομο που ζει με παχυσαρκία να κάνει ένα δώρο ζωής στον εαυτό του: να μιλήσει με τον γιατρό του, να ενημερωθεί για τις καινοτόμες θεραπευτικές επιλογές και να πάρει πίσω τον έλεγχο της καθημερινότητάς του. Η 360 καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, καταχωρήσεις, digital και social media. Την παραγωγή του σποτ της καμπάνιας «Γίνε Δωρητής Βάρους» ανέλαβε η Indigo View, με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Γκότση. Η εκστρατεία τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, του Πανελληνίου Συλλόγου Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία «Ιμερόεσσα», και της Ελληνικής Ενδοκρινολογικής Εταιρείας.