Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Φαρμακοποιοί: Στοχεύστε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε

8/11/2017 8:19:46 πμ
Ποιες είναι, για παράδειγμα, οι ανάγκες των κατοίκων της περιοχής σας;
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Μπορείτε να ορίσετε το κοινό-στόχο για το φαρμακείο σας; Αν όχι, χάνετε την ευκαιρία να απευθυνθείτε στους ανθρώπους που θα θέλατε να περάσουν την πόρτα της επιχείρησής σας. Πρόκειται ακριβώς για αυτούς που είναι δυνητικά οι καλύτεροί σας πελάτες και επομένως δεν έχετε την πολυτέλεια να μην τους γνωρίζετε ή να τους αγνοείτε. Ξεκινήστε λοιπόν άμεσα να τους ορίσετε, εξετάζοντας τους ακόλουθους παράγοντες:

  •  Ιατρικές ανάγκες.
  •  Τρόπος ζωής.
  •  Ηλικία.
  •  Αριθμός μελών οικογένειας.
  •  Οικονομική δυνατότητα.

Πιθανά θα καταλήξετε σε περισσότερα από ένα κοινά-στόχους. Αν βρίσκεστε κοντά σε γυμναστήριο, πρέπει να βάλετε σε προτεραιότητα εκείνους που ψάχνουν για βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής. Αν η συνοικία σας έχει πολλά νέα ζευγάρια, τα βρεφικά προϊόντα ενδεχομένως θα έχουν την τιμητική τους. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να αφιερώσετε χρόνο και προσπάθεια για να καταλάβετε σε ποιο συγκεκριμένο τμήμα του κοινού πρέπει να απευθυνθείτε και να αναπτύξετε το φαρμακείο σας προς τη σωστή κατεύθυνση.


Όταν το κάνετε, θα είστε σε θέση να:


Χτίσετε σωστά το μάρκετινγκ του φαρμακείου σας και να εστιάσετε κατά κύριο λόγο σε αυτούς που αφήνουν κέρδος. Σε αντίθετη περίπτωση, πελαγοδρομείτε χωρίς να ξέρετε πού ακριβώς κατευθύνεστε.


Έχετε ταχύτερη και μεγαλύτερη κερδοφορία, αποκτώντας πιστό και σταθερό κοινό. Όλοι γνωρίζουμε ότι σε συνθήκες έντασης του ανταγωνισμού, το πιστό κοινό αποτελεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο μιας επιχείρησης.


Προωθήσετε την προσωπική σας σχέση με το συγκεκριμένο κοινό. Όλοι θέλουμε να έχουμε την προσοχή και την εκτίμηση του φαρμακοποιού μας. Η προσωπική σχέση με τους πελάτες-στόχους σας θα δημιουργήσει μια ομάδα ανθρώπων πιστούς στο φαρμακείο σας, που θα θελήσουν να μοιραστούν την εμπειρία τους με άλλους. Και το word of mouth που θα δημιουργηθεί είναι η καλύτερη διαφήμιση για εσάς!


Τo παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης






Σχετικά άρθρα

Οι νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για τους φαρμακοποιούς
Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Sharon Levy: Τα φαρμακεία οδηγούν τη νέα εποχή της υγείας των καταναλωτών
Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Φ.Σ. Θεσσαλονίκης: Προτείνει πλατφόρμα εκμάθησης ελληνικής νοηματικής γλώσσας
Με δυνατότητα παροχής φαρμακευτικής ορολογίας
ΠΦΣ: 9,5 χιλιάδες barcode readers προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία με επιδότηση
Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τους υπόλοιπους ενδιαφερομένους