
Τις στρατηγικές που πρέπει να υιοθετήσουν οι φαρμακοποιοί,
για να ανταποκριθούν στον ολοένα και διευρυμένο ρόλο του κλάδου στην
πρωτοβάθμια φροντίδα, καταγράφει η Wolters Kluwer, κορυφαία εταιρεία
στον χώρο της ενημέρωσης και των υπηρεσιών προς επαγγελματίες υγείας.
Αναλύοντας τις τεράστιες αλλαγές στο τοπίο της υγείας και
στο εύρος της φαρμακευτικής πρακτικής, η εταιρεία χαρακτηρίζει τους
φαρμακοποιούς «ελβετικούς σουγιάδες», καθώς πλέον γεφυρώνουν τα κενά στη
ΠΦΥ, λαμβάνουν αποφάσεις και διαχειρίζονται οικονομικά ζητήματα και όλα αυτά με
ταχεία προσαρμογή στις απαιτήσεις της κλινικής συμβουλευτικής, των
πληροφοριακών συστημάτων και της συμμόρφωσης με τους ρυθμιστικούς οργανισμούς.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι φαρμακοποιοί που θέλουν να ηγηθούν σε αυτό το σύνθετο περιβάλλον πρέπει να επικεντρωθούν στα εξής: 1. Λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων: Τα αναλυτικά στοιχεία αποδεικνύουν τον αντίκτυπο του φαρμακείου στα κλινικά αποτελέσματα και το κόστος και υποστηρίζουν τη βελτίωση των επιδόσεων. 2. Ανθεκτικότητα ομάδας: Οι ταχείες αλλαγές απαιτούν ευελιξία και προσαρμοστική ικανότητα, γιΆ αυτό χρειάζεται επένδυση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων του προσωπικού και στην τεχνολογία για τη βελτίωση των ροών εργασίας.