Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

Ψηφιακή εφαρμογή αξιολογεί τον πιθανό κίνδυνο για ηπατίτιδες
Για να αντιμετωπιστούν τα υψηλά ποσοστά υποδιάγνωσης των ασθενών
Τα παιδιά με άσθμα δυσκολεύονται να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους
Επίσης, κινδυνεύουν να γίνουν παχύσαρκα


Φαρμακοποιοί: Μη δίνετε υποσχέσεις που δεν μπορείτε να κρατήσετε

13/3/2018 12:56:06 μμ
To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στην προσπάθεια να αντεπεξέλθουν στον ολοένα εντεινόμενο ανταγωνισμό, πολλοί φαρμακοποιοί κάνουν το λάθος να υπερβάλλουν ως προς τις πραγματικές δυνατότητες που διαθέτει το φαρμακείο τους, το προσωπικό τους, οι προμηθευτές τους, οι ίδιοι.

«Θα το έχουμε σε μία ώρα», «θα σας το παραδώσουμε άμεσα», «περάστε σε λίγο και θα εξυπηρετηθείτε»… Τα παραπάνω ηχούν ωραία στα αυτιά των πελατών σας, αρκεί να είστε σε θέση να τα πραγματοποιήσετε.


Επιπλέον, τα αποτελέσματα του να φανείτε ασυνεπείς είναι εξαιρετικά αρνητικά για τη σχέση σας με τον πελάτη και τη φήμη του φαρμακείου σας. Όταν κάποιος αισθανθεί εξαπατημένος είναι πολύ δύσκολο να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του στο φαρμακείο σας.


Γι' αυτό και πρέπει να διαφυλάσσετε τη φήμη και το όνομα που σας συνοδεύει σαν κόρη οφθαλμού, έχοντας υπόψη το κλασικό ρητό «ένα brand name χρειάζεται χρόνια για να φτιαχτεί και μόλις ελάχιστα λεπτά για να καταστραφεί».


Η διαδικασία πώλησης περιλαμβάνει περισσότερα του ενός στάδια. Μπορεί ενδεχομένως να προσφέρετε εξαιρετικές τιμές και άριστη εξυπηρέτηση, αλλά να υστερείτε, επί παραδείγματι, στον χρόνο παράδοσης. Ο πελάτης θα είναι αμείλικτος μαζί σας: όπως όλοι μας, τα θέλει όλα και τα θέλει τώρα! Δεν αρκεί λοιπόν να είστε εξαιρετικός στα δύο από τα τρία στάδια της συναλλαγής.


Πρέπει να διακρίνεστε σε όλα και μόνο τότε θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη και την αύξηση του πελατειακού σας κοινού.


Πέραν όμως της σχέσης σας με τους καταναλωτές, όταν υπόσχεστε πολλά, αυξάνετε και το κόστος των λειτουργικών σας εξόδων. Ειδικά σε φαρμακεία μικρότερου μεγέθους, αυτό πρέπει να γίνει αντικείμενο μελέτης, γιατί άλλες είναι οι δυνατότητες ενός διαδικτυακού κολοσσού και άλλες μιας μικρής επιχείρησης. Αν μάλιστα εμπλέκονται και τρίτα μέρη (π.χ. υπηρεσίες ταχυμεταφορών), αυξάνεται ο κίνδυνος για επιπλοκές και καθυστερήσεις. Η ασυνέπεια ενός εξωτερικού συνεργάτη σας δυστυχώς θα έχει αντανάκλαση στη δική σας αξιοπιστία και φήμη.


Εν κατακλείδι, μη δίνετε υποσχέσεις που δυσκολεύεστε να εκπληρώσετε.Είναι καλύτερο να καθυστερήσετε μια παράδοση αλλά να είστε ακριβείς, από το να τάξετε κάτι και να μην το τηρήσετε. Μόνον έτσι κατακτάτε την εμπιστοσύνη των πελατών σας και, το κυριότερο, μόνον έτσι τη διατηρείτε.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Συλλογή Οικογένειας Δρ. Πάνου Κορωνάκη-Rohlf
Νέα προϊόντα, εκτός των φαρμάκων, γεμίζουν τα ράφια






Σχετικά άρθρα

Αλλάζει η ταυτότητα των φαρμακείων;
Νέα προϊόντα, εκτός των φαρμάκων, γεμίζουν τα ράφια
Στον εισαγγελέα ο Φ.Σ. Ροδόπης για τις ελλείψεις φαρμάκων
Το πρόβλημα ταλανίζει για χρόνια φαρμακοποιούς και ασθενείς
Ποιοι δικαιούνται το επίδομα αεροθεραπείας από τον ΕΟΠΥΥ
Και ποιο ποσό θα λαμβάνουν οι ασθενείς φέτος
Προκηρύχθηκαν δέκα θέσεις για μεταπτυχιακό στην Κοσμητολογία
Από το Πανεπιστήμιο Πατρών - Δείτε τις προθεσμίες & δικαιολογητικά