Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Φαρμακείο, η χαρά του καταναλωτή!

6/11/2017 11:48:10 πμ
Οδηγίες για να διευκολύνετε τις αγορές των πελατών σας
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο

Οι καιροί το καλούν, οι εποχές έχουν αλλάξει. Το σύγχρονο φαρμακείο πρέπει να τονίσει και να τονώσει τον καταναλωτικό του χαρακτήρα. Χτίστε μια θετική συνολική εμπειρία για τον επισκέπτη/πελάτη σας, ακολουθώντας μερικές απλές οδηγίες.

Ομαδοποίηση προϊόντων

Τοποθετήστε με τέτοιο τρόπο τα προϊόντα, ώστε να διευκολύνεται ο πελάτης στην αναζήτησή τους. Ομαδοποιήστε τα ώστε να μπορεί να βρει όλα τα ομοειδή προϊόντα στον ίδιο τομέα. Με τον τρόπο αυτό, εξοικονομείτε χρόνο για το προσωπικό σας και παράλληλα βάζετε σε εφαρμογή τον χρυσό κανόνα της πώλησης «στα συναφή είδη, το ένα προϊόν κάνει πάσα στο επόμενο»!

Εξυπηρέτηση - διευκόλυνση

Η σχέση με τον πελάτη αρχίζει και τελειώνει στην πόρτα του καταστήματός σας. Χωρίς να γίνεστε φορτικοί ή ανόητα ευγενείς, διευκολύνετέ τον σε αυτό που αναζητά, απαντήστε στις ερωτήσεις του και δείξτε του ότι όσο βρίσκεται μέσα στο φαρμακείο σας έχει την αποκλειστική προσοχή και το ενδιαφέρον σας.

Μάθετε από τον καταναλωτή

Μη φοβάστε να ρωτήσετε τη γνώμη των πελατών σας. Είναι σημαντικό να ξέρετε ποια προϊόντα προτιμούν, ποια δεν βρίσκουν ενδεχομένως στο φαρμακείο σας, πώς αντιλαμβάνονται τη συνολική εξυπηρέτηση. Κυρίως όμως, βάλτε σε εφαρμογή τις ιδέες εκείνες που θεωρείτε ότι πράγματι θα βελτιώσουν τη συνολική εικόνα του φαρμακείου.

Δώστε εικόνα χαράς και γιορτής

Αν και παραδοσιακά το φαρμακείο συνδέεται με συνταγές, φάρμακα και ασθένειες, η εποχή το καλεί να αλλάξει ριζικά την εικόνα του. Από τη στιγμή που το σύγχρονο φαρμακείο αποτελεί (ή πρέπει να αποτελεί) τη χαρά του καταναλωτή, ανάλογη πρέπει να είναι και η εικόνα του. Μη διστάσετε να επενδύσετε σε αυτό τον τομέα. Η βιτρίνα και το εσωτερικό του φαρμακείου πρέπει να συνδυάζουν τον παραδοσιακό και τον σύγχρονο ρόλο του φαρμακείου. Και φυσικά, ημέρες ή περίοδοι εορτών δεν νοείται να περνούν ανεκμετάλλευτες.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης
Με οικοδεσπότη φέτος τον Φ.Σ. Ηλείας






Σχετικά άρθρα

Οι νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για τους φαρμακοποιούς
Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Sharon Levy: Τα φαρμακεία οδηγούν τη νέα εποχή της υγείας των καταναλωτών
Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Φ.Σ. Θεσσαλονίκης: Προτείνει πλατφόρμα εκμάθησης ελληνικής νοηματικής γλώσσας
Με δυνατότητα παροχής φαρμακευτικής ορολογίας
ΠΦΣ: 9,5 χιλιάδες barcode readers προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία με επιδότηση
Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τους υπόλοιπους ενδιαφερομένους