|
Η Γενική Συνέλευση του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αχαΐας, που συγκλήθηκε στις 23/11/2009, αποφάσισε να προταθεί (από τους εκλέκτορες του συλλόγου) στην προσεχή συνεδρίαση του ΠΦΣ, η πραγματοποίηση 48ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών (ανανεούμενες από Γενικές Συνελεύσεις στο πέρας του 48ώρου) και αναστολή της χορήγησης φαρμάκων σε όλα τα ασφαλιστικά ταμεία, εφόσον η κυβέρνηση δεν δεσμευτεί σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα πληρωμής των χρεών των ταμείων προς τα φαρμακεία.
Επίσης η ΓΣ του Φ.Σ. Αχαΐας αποφάσισε πως για τα «υψηλού κόστους» φάρμακα, οι φαρμακοποιοί είναι αμετακίνητοι υπέρ του 35% ποσοστού κέρδους καθώς και στη δημιουργία πλαφόν ανά φαρμακείο για τις συγκεκριμένες συνταγές.
|
Φ.Σ. Αχαΐας: Αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης
2/12/2009
Απεργίες και αναστολή της χορήγησης φαρμάκων ωσότου υπάρξει δέσμευση για καταβολή των χρεών από τα ταμεία
Διαβάστε επίσης
15/6/2026 4:42:30 μμΈρχονται νέες δράσεις πρόληψης στα φαρμακεία
Ολοκληρωμένο σχέδιο κατέθεσε ο ΠΦΣ στο υπουργείο Υγείας
15/6/2026 4:38:12 μμΌμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Δυναμική παρουσία στο 7ο Συνέδριο Φαρμακοποιών Πελοποννήσου
Σε κοινό περίπτερο με τον ΣΥΦΑΝΟΠΠΕ ενίσχυσαν τον διάλογο για το μέλλον του ελληνικού φαρμακείου






