Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

ePharmacy audit από την IQVIA

10/12/2024 2:54:18 μμ
Μια νέα υπηρεσία για το ηλεκτρονικό φαρμακείο και τους προμηθευτές του
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η IQVIA Ελλάδος παρουσιάζει την πρωτοποριακή υπηρεσία ePharmacy audit, που έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια αξιόπιστη προβολή της αγοράς των ηλεκτρονικών φαρμακείων στην Ελλάδα, βασισμένη σε ακριβή, πραγματικά δεδομένα πωλήσεων, σε επίπεδο barcode, που αντλούνται απευθείας από τα ERP των ηλεκτρονικών φαρμακείων. Δίνεται έτσι η δυνατότητα στις εταιρείες αλλά και στα συνεργαζόμενα με την IQVIA φαρμακεία να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των πωλήσεων της αγοράς, διαχωρισμένη στα ηλεκτρονικά και στα φυσικά φαρμακεία, παρέχοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών ανάλυσης που οδηγούν στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων για την ανάπτυξή τους.


Βάσει των στοιχείων της υπηρεσίας ePharmacy audit, το ηλεκτρονικό φαρμακείο αποτελεί σταθερά πλέον το 15% του συνόλου της αγοράς του φαρμακείου, με το φυσικό σημείο να αποτελεί το υπόλοιπο 85%. Η συμμετοχή των OTC (over the counter) και PEC (personal care - καλλυντικά) κατηγοριών κυμαίνεται αθροιστικά μεταξύ 82% και 94% στο σύνολο των πωλήσεων του ηλεκτρονικού φαρμακείου, με τα OTC να παρουσιάζουν σταθερή αύξηση (20,5%), σε κυλιόμενη 12μηνη βάση και τα PEC μικρή μείωση (-2,4%). 


Η μεθοδολογία και τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας υπηρεσίας ePharmacy audit, σύμφωνα με την IQVIA Ελλάδος, συνοψίζονται ως εξής: 

Ακρίβεια και αξιοπιστία: Καθημερινή συλλογή δεδομένων πραγματικών πωλήσεων σε επίπεδο κωδικού προϊόντος (barcode), απευθείας από τις βάσεις δεδομένων και τα ERP συστήματα των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών φαρμακείων. 

Αναγωγή στο σύνολο της αγοράς του ηλεκτρονικού φαρμακείου: Με βάση ακριβή δεδομένα από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της εγχώριας αγοράς των ηλεκτρονικών φαρμακείων και στατιστική αποτύπωση του συνόλου της αγοράς. 

Αποτύπωση της πραγματικής εγχώριας καταναλωτικής ζήτησης: Διαχωρισμός των καταναλωτικών πωλήσεων (B2C) από τις χονδρεμπορικές (B2B), σύμφωνα με τον τύπο του παραστατικού αγοράς και μέσω πρόσθετων στατιστικών ελέγχων ποιότητας.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Δημιουργήθηκαν εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης, είπε ο υπ. Υγείας
Να προωθηθεί ως εργαλείο υποστήριξης και όχι ως υποκατάστατο των φαρμακοποιών






Σχετικά άρθρα

Η InterMed στηρίζει τη μελισσοκομία στο Καστελλόριζο
Και έλαβε Platinum βραβείο Olymp Awards στο Μέλι «Το Μέγιστον»
Νέος Πρόεδρος του ΣΥΦΑΝΟΠΠΕ ο Παύλος Μπουζιάνης
Το νέο Δ.Σ. έχει έτοιμο σχέδιο για την επόμενη ημέρα
Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Στο πλευρό της νέας γενιάς που διαπρέπει στην εκπαιδευτική ρομποτική
Στηρίζει την ομάδα Moving Minds στο μεγάλο της ταξίδι προς τον παγκόσμιο τελικό FIRST LEGO League στο Σίδνεϋ
MSD Gives back: Περισσότεροι από 200 εργαζόμενοι υλοποίησαν 17 δράσεις σε όλη τη χώρα
Για την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, την προστασία των ζώων και τη φροντίδα του περιβάλλοντος