Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

ΕΟΠΥΥ: Νέο Call Center για πολίτες και παρόχους

28/2/2025 5:57:25 μμ
Ένα σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Οργανισμού
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Από τις 5 Μαρτίου τίθεται σε εφαρμογή το νέο ενιαίο κέντρο τηλεφωνικών κλήσεων (Call Center) του ΕΟΠΥΥ καθώς και η κεντρική ενιαία εφαρμογή διαχείρισης αιτημάτων που στόχο έχουν την αναβάθμιση των υπηρεσιών του Οργανισμού, την εύκολη επικοινωνία των πολιτών, την πιο αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων και τη γρηγορότερη εξυπηρέτηση. 


Η νέα φωνητική πύλη του τηλεφωνικού κέντρου, 210 8110500, θα καθοδηγεί τους καλούντες στις εξής τρεις βασικές επιλογές: • για εξυπηρέτηση πολιτών: επιλογή 1 • για εξυπηρέτηση παρόχων: επιλογή 2 • για την ΑΔΕΣΥΠΑ: επιλογή 3. Οι ώρες εξυπηρέτησης των παρόχων είναι: 08:00-15:00 (καθημερινές). 


Η υλοποίηση του έργου γίνεται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο του προγράμματος NextGenerationEU.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο ΠΦΣ ζητά από τον ΕΟΠΥΥ να νομοθετηθούν οι άυλες
Καλούνται σε γραπτή απολογία από τον ΕΟΠΥΥ






Σχετικά άρθρα

Από 01/07 έντυπες οι γνωματεύσεις ιατροτεχνολογικών προϊόντων
Ο ΠΦΣ ζητά από τον ΕΟΠΥΥ να νομοθετηθούν οι άυλες
Φαρμακοποιοί χορήγησαν ναρκωτικά σκευάσματα χωρίς έλεγχο ταυτοπροσωπίας
Καλούνται σε γραπτή απολογία από τον ΕΟΠΥΥ
Τεχνητή νοημοσύνη στα φαρμακεία: Η PGEU ζητά σαφείς όρους και οδηγίες χρήσης
Να προωθηθεί ως εργαλείο υποστήριξης και όχι ως υποκατάστατο των φαρμακοποιών
Δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα φαρμακευτικής φροντίδας & ΑΙ
Για όσους φαρμακοποιούς εργάζονται σε φαρμακεία