Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

ΕΟΦ: Αίρει την απαγόρευση παράλληλων εξαγωγών εντός της Ε.Ε.
Υπάρχουν πάντως κυρώσεις για όσες εταιρείες δεν καλύπτουν την ελληνική αγορά με φάρμακα
ΦΣΘ: Μείωση κινδύνου νοσηλείας ή θανάτου έως και 88% παρέχουν τα νέα αντι-ιικά φάρμακα κατά της COVID-19
Ανακοινώσεις κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης του Συλλόγου
Φαρμακευτική εταιρεία προσέλαβε την Jennifer Aniston
Για τις ανάγκες ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία

Εκστρατεία για την υγεία της επιδερμίδας

14/6/2007
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



από τον Βασίλη Βενιζέλο

Τα τελευταία χρόνια η Ελληνική Δερματολογική και Αφροδισιολογική Εταιρεία με την υποστήριξη των εργαστηρίων VICHY έχουν ξεκινήσει μία πρωτοποριακή συμμαχία με στόχο την σωστή προστασία κάτω από τον ήλιο.

Φέτος η επιτυχημένη αυτή συμμαχία μετατρέπεται σε μία πλατφόρμα συλλογικής προσπάθειας, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Υγείας, με στόχο την ανάδειξη της σημασίας της υγεία της επιδερμίδας μέσα από ένα ταξίδι υγείας με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Γνώρισε την επιδερμίδα σου».
H VICHY, εταιρεία με κορυφαία επιστημονική εμπειρία εκμεταλλευόμενη την πολυετή επιστημονική αφοσίωση της στην υγεία της επιδερμίδας, αναπτύσσει ένα ισχυρό πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης με στόχο την ουσιαστική και άμεση συμβολή στην δημόσια υγεία που αναπτύσσεται για πρώτη φορά στη χώρα μας.
Ο στόχος και ταυτόχρονα η πρόκληση για την Ελληνική Δερματολογική και Αφροδισιολογική Εταιρεία και την VICHY είναι να εισχωρήσει η σημασία της υγείας της επιδερμίδας στη συνείδηση κάθε ανθρώπου, ειδικά σε μία χώρα όπως η Ελλάδα όπου εκατομμύρια κάτοικοι και επισκέπτες χαίρονται σχεδόν οχτώ μήνες το χρόνο τον ήλιο και να ταυτιστεί στη κοινή γνώμη η προστασία του δέρματος κάτω από τον ήλιο με την καθημερινότητα όλων μας.

Οι βασικοί άξονες δράσεις της εκστρατείας περιλαμβάνουν:

• Την δημιουργία υψηλού επιπέδου κέντρων ενημέρωσης στην Αθήνα, την Κηφισιά, την Θεσσαλονίκη, όπου με την παρουσία επιστημονικών στελεχών του νοσοκομείου "ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΥΓΓΡΟΣ", οι πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν από δερματολόγους για την υγεία και τις ανάγκες της επιδερμίδας, την σωστή φροντίδα της, που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την προστασία και την ισορροπία της, αλλά και την σωστή συμπεριφορά κάτω από τον ήλιο, ένα θέμα που αγγίζει όλους μας και που κάθε χρόνο αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία.
Στην Αθήνα θα λειτουργήσει για τρίτη συνεχή χρονιά, υπό την Αιγίδα του Δήμου Αθηναίων στην πλατεία Συντάγματος από τις 3 έως και τις 7 Ιουλίου
• Την διοργάνωση ενός εκπαιδευτικού ταξιδιού 1.500 χιλιομέτρων στα δημοτικά σχολεία της Πελοποννήσου, όπου θεατρικές, διαδραστικές και παιδαγωγικές ιστορίες θα δώσουν τη δυνατότητα σε περισσότερους από 15.000 μαθητές να μάθουν για την υγεία της επιδερμίδας και την σωστή συμπεριφορά στον ήλιο ενώ ταυτόχρονα θα προσεγγισθούν οι δάσκαλοι και γονείς.
• Την δημιουργία ενός ψηφιακού κέντρου ενημέρωσης με τον χαρακτηριστικό τίτλο www.epidermida.gr όπου μέσα από τις νέες τεχνολογίες θα φέρει την υγεία της επιδερμίδας και την προστασία από τον ήλιο πιο κοντά μας.
• Την διεξαγωγή μίας πανελλήνιας έρευνας κοινής γνώμης, μέσα από την οποία θα αναδειχθούν χρήσιμα συμπεράσματα γύρω από την υγεία της επιδερμίδας και την προστασία από τον ήλιο.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Υπάρχουν πάντως κυρώσεις για όσες εταιρείες δεν καλύπτουν την ελληνική αγορά με φάρμακα
Ανακοινώσεις κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης του Συλλόγου






Σχετικά άρθρα

Φαρμακευτική εταιρεία προσέλαβε την Jennifer Aniston
Για τις ανάγκες ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία
«Start Your Journey» από την DEMO ABEE
Για 4η χρονιά ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Υποτροφιών και Πρακτικής άσκησης
Έρευνα για την επίδραση των διαφημίσεων φαρμακευτικών προϊόντων στο κοινό
Μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την υγεία τους;
Fourlis: Μπαίνει δυναμικά στη διακίνηση και των συμπληρωμάτων διατροφής
Υπέγραψε συμφωνία με το παγκόσμιο brand Holland & Barrett