Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Πολιτική φαρμάκου

τελευταία νέα

DEMO ABEE: Πρωτοπορεί στον τομέα της νεφρολογίας
Από το 1996 ξεκίνησε να παράγει τα πρώτα προϊόντα αιμοκάθαρσης
Cambridge: Νέο εργαλείο ανίχνευσης καρδιαγγειακού κινδύνου
Θα είναι σύντομα διαθέσιμο στην Ευρώπη
ΠΦΣ: Οι θεσμικοί φορείς κρίνουν την αποτελεσματικότητα των αυτοδιαγνωστικών τεστ
Απάντηση στην ανακοίνωση του ΦΣΑ και από τον Κ. Βαρδιάμπαση

Έκρηξη των τηλεοπτικών διαφημίσεων από τις φαρμακευτικές εταιρείες το Δεκέμβριο

8/1/2021 1:46:01 μμ
Και εντυπωσιακή αξιοποίηση των stories στα social media
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στα 217 εκατομμύρια δολάρια υπολογίζεται ότι ανέρχονται τα χρήματα που διέθεσαν μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες σε τηλεοπτικές διαφημίσεις προϊόντων τους μόνο το Δεκέμβριο στις ΗΠΑ. Πρόκειται για το μήνα με τις υψηλότερες δαπάνες όλου του χρόνου στην τηλεόραση που έσπασε το ρεκόρ του Νοεμβρίου 2020 (204 εκατ. δολάρια).

Πρώτη στη λίστα με τις 10 πιο ακριβοπληρωμένες τηλεοπτικές καμπάνιες έρχεται η AbbVie που διέθεσε 45,4 εκατ. δολάρια σε τέσσερα σποτ για το Humira, δύο για τις ενδείξεις της αρθρίτιδας και της ψωρίασης και δύο για την ελκώδη κολίτιδα και τη νόσο Crohn.


Ακολουθεί η Pfizer με τρία σποτ για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα και το Xeljanz που κόστισαν 27,6 εκατ. δολάρια, ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνουν τα 6 σποτ για το Dupixent,τη θεραπεία για την ατοπική δερματίτιδα και το άσθμα των Regeneron και Sanofi, με 23,4 εκατ. δολάρια.


Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η σχετικά νέα στην τηλεόραση Novo Nordisk που επένδυσε στιςGLP-1 θεραπείες της για το διαβήτη: διέθεσε 21,9 εκατ. δολάρια για ένα σποτ με θέμα το Ozempic και 21,3 εκατ. δολάρια για δύο σποτ με θέμα το Rybelsus.

Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών επενδύει συστηματικά στα "stories"!

Πέρα από την πολλά υποσχόμενη προβολή στην τηλεόραση, τα Τμήματα Μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών στρέφονται και σε πιο μοντέρνους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα στα stories του Facebook και του Instagram.


Συγκεκριμένα, το δεύτερο εξάμηνο του 2020, οκτώ εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Novartis, AstraZeneca και Merck,τοποθέτησαν διαφημίσεις -είτε προϊοντικές είτε όχι- σε stories, δηλαδή στα βίντεο 10-30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας και δίνουν τη δυνατότητα επίσκεψης σε άλλο ιστότοπο για περισσότερες πληροφορίες μέσω του «swipeup».


Αξίζει να σημειωθεί ότι το Facebook και το Instagram είναι οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τις διαφημιστικές καταχωρήσεις φαρμακευτικών προϊόντων να αυξάνονται κατά 65% από τον Ιούνιο του 2020. Ωστόσο άλλα ψηφιακά κανάλια εξακολουθούν να κρατούν το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς, με τις διαφημίσεις στην Google να κυριαρχούν.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Από το Μάιο ο Diogo Rau θα είναι υπεύθυνος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της






Σχετικά άρθρα

Interpol: Λουκέτο σε χιλιάδες ηλεκτρονικά φαρμακεία
Η απάτη εν μέσω Covid-19 έγινε επάγγελμα για κάποιους
Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Ναι, στην προσωρινή άρση της πατέντας των εμβολίων COVID-19
Αντίθετη παραμένει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή
E.E.: Προσωρινή άρση των πατεντών των εμβολίων COVID-19
«Δεν είναι αρκετή για να φτάσουν τα εμβόλια στις αναπτυσσόμενες χώρες», υποστηρίζει η γεν. διευθύντρια του ΠOE
Νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα
Με μεταβολές στην ταξινόμηση και νέες απαιτήσεις από τους κατασκευαστές