Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Πολιτική φαρμάκου

τελευταία νέα

Τα εμβόλια Covid-19 δίχασαν την Ευρώπη
Οργισμένη αντίδραση της Ε.Ε. εναντίον της AstraZeneca
EUROAPI: Η νέα εταιρεία της Sanofi για την παραγωγή δραστικών φαρμακευτικών συστατικών (API)
Με αναμενόμενες πωλήσεις περίπου 1 δισ. ευρώ έως το 2022
Κολχικίνη: Μόνο με φυλασσόμενη συνταγή η χορήγησή της από τα φαρμακεία
Μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο σοβαρών επιπλοκών και θανάτου σε ασθενείς με COVID-19

Έκρηξη των τηλεοπτικών διαφημίσεων από τις φαρμακευτικές εταιρείες το Δεκέμβριο

8/1/2021 1:46:01 μμ
Και εντυπωσιακή αξιοποίηση των stories στα social media
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στα 217 εκατομμύρια δολάρια υπολογίζεται ότι ανέρχονται τα χρήματα που διέθεσαν μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες σε τηλεοπτικές διαφημίσεις προϊόντων τους μόνο το Δεκέμβριο στις ΗΠΑ. Πρόκειται για το μήνα με τις υψηλότερες δαπάνες όλου του χρόνου στην τηλεόραση που έσπασε το ρεκόρ του Νοεμβρίου 2020 (204 εκατ. δολάρια).

Πρώτη στη λίστα με τις 10 πιο ακριβοπληρωμένες τηλεοπτικές καμπάνιες έρχεται η AbbVie που διέθεσε 45,4 εκατ. δολάρια σε τέσσερα σποτ για το Humira, δύο για τις ενδείξεις της αρθρίτιδας και της ψωρίασης και δύο για την ελκώδη κολίτιδα και τη νόσο Crohn.


Ακολουθεί η Pfizer με τρία σποτ για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα και το Xeljanz που κόστισαν 27,6 εκατ. δολάρια, ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνουν τα 6 σποτ για το Dupixent,τη θεραπεία για την ατοπική δερματίτιδα και το άσθμα των Regeneron και Sanofi, με 23,4 εκατ. δολάρια.


Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η σχετικά νέα στην τηλεόραση Novo Nordisk που επένδυσε στιςGLP-1 θεραπείες της για το διαβήτη: διέθεσε 21,9 εκατ. δολάρια για ένα σποτ με θέμα το Ozempic και 21,3 εκατ. δολάρια για δύο σποτ με θέμα το Rybelsus.

Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών επενδύει συστηματικά στα "stories"!

Πέρα από την πολλά υποσχόμενη προβολή στην τηλεόραση, τα Τμήματα Μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών στρέφονται και σε πιο μοντέρνους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα στα stories του Facebook και του Instagram.


Συγκεκριμένα, το δεύτερο εξάμηνο του 2020, οκτώ εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Novartis, AstraZeneca και Merck,τοποθέτησαν διαφημίσεις -είτε προϊοντικές είτε όχι- σε stories, δηλαδή στα βίντεο 10-30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας και δίνουν τη δυνατότητα επίσκεψης σε άλλο ιστότοπο για περισσότερες πληροφορίες μέσω του «swipeup».


Αξίζει να σημειωθεί ότι το Facebook και το Instagram είναι οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τις διαφημιστικές καταχωρήσεις φαρμακευτικών προϊόντων να αυξάνονται κατά 65% από τον Ιούνιο του 2020. Ωστόσο άλλα ψηφιακά κανάλια εξακολουθούν να κρατούν το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς, με τις διαφημίσεις στην Google να κυριαρχούν.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Δίνει δώρο το Serum Argan Oil με την αγορά προϊόντων
Αυτό που διασφαλίζει τους ασθενείς είναι το… δια χειρός φαρμακοποιού






Σχετικά άρθρα

Τα εμβόλια Covid-19 δίχασαν την Ευρώπη
Οργισμένη αντίδραση της Ε.Ε. εναντίον της AstraZeneca
39 νέες δραστικές ουσίες κυκλοφόρησαν στην Ευρώπη το 2020
Ανασκόπηση της χρονιάς από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων
ΕΜΑ: Παρά τις cyber επιθέσεις ξεκινά την αξιολόγηση του εμβολίου της AstraZeneca
Παράλληλα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε τις συνομιλίες με τη Valneva
Τιμολογήθηκε επαναστατική θεραπεία για ασθενείς με Κυστική Ίνωση
Χορηγείται σε ασθενείς με επιβαρυμένη κατάσταση