Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Έκρηξη των τηλεοπτικών διαφημίσεων από τις φαρμακευτικές εταιρείες το Δεκέμβριο

8/1/2021 1:46:01 μμ
Και εντυπωσιακή αξιοποίηση των stories στα social media
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στα 217 εκατομμύρια δολάρια υπολογίζεται ότι ανέρχονται τα χρήματα που διέθεσαν μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες σε τηλεοπτικές διαφημίσεις προϊόντων τους μόνο το Δεκέμβριο στις ΗΠΑ. Πρόκειται για το μήνα με τις υψηλότερες δαπάνες όλου του χρόνου στην τηλεόραση που έσπασε το ρεκόρ του Νοεμβρίου 2020 (204 εκατ. δολάρια).

Πρώτη στη λίστα με τις 10 πιο ακριβοπληρωμένες τηλεοπτικές καμπάνιες έρχεται η AbbVie που διέθεσε 45,4 εκατ. δολάρια σε τέσσερα σποτ για το adalimumab, δύο για τις ενδείξεις της αρθρίτιδας και της ψωρίασης και δύο για την ελκώδη κολίτιδα και τη νόσο Crohn.


Ακολουθεί η Pfizer με τρία σποτ για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα και το σχετικό φάρμακο που κόστισαν 27,6 εκατ. δολάρια, ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνουν τα 6 σποτ για τη θεραπεία για την ατοπική δερματίτιδα και το άσθμα των Regeneron και Sanofi, με 23,4 εκατ. δολάρια.


Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η σχετικά νέα στην τηλεόραση Novo Nordisk που επένδυσε στις GLP-1 θεραπείες της για το διαβήτη: διέθεσε 21,9 εκατ. δολάρια για ένα σποτ με θέμα το σκεύασμα με σεμαγλουτίδη και 21,3 εκατ. δολάρια για δύο σποτ με θέμα άλλο φάρμακο με την ίδια ουσία.

Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών επενδύει συστηματικά στα "stories"!

Πέρα από την πολλά υποσχόμενη προβολή στην τηλεόραση, τα Τμήματα Μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών στρέφονται και σε πιο μοντέρνους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα στα stories του Facebook και του Instagram.


Συγκεκριμένα, το δεύτερο εξάμηνο του 2020, οκτώ εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Novartis, AstraZeneca και Merck,τοποθέτησαν διαφημίσεις -είτε προϊοντικές είτε όχι- σε stories, δηλαδή στα βίντεο 10-30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας και δίνουν τη δυνατότητα επίσκεψης σε άλλο ιστότοπο για περισσότερες πληροφορίες μέσω του «swipeup».


Αξίζει να σημειωθεί ότι το Facebook και το Instagram είναι οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τις διαφημιστικές καταχωρήσεις φαρμακευτικών προϊόντων να αυξάνονται κατά 65% από τον Ιούνιο του 2020. Ωστόσο άλλα ψηφιακά κανάλια εξακολουθούν να κρατούν το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς, με τις διαφημίσεις στην Google να κυριαρχούν.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αν ψηφιστεί, οι φαρμακευτικές εταιρείες αναμένεται να κινηθούν νομικά
Εν μέσω βομβαρδισμών στη Μέση Ανατολή






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals