Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

ΕΦΕΧ: Ετοιμάζει ενημερωτική καμπάνια για την αξία της αυτοφροντίδας

25/11/2021 10:33:47 μμ
Το θέμα συζητήθηκε με την αν. υπουργό Υγείας Α. Γκάγκα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η αξία της αυτοφροντίδας και η ανάγκη θεσμοθέτησής της στη χώρα μας υπογραμμίστηκε στην ενημέρωση που είχε η αν.υπουργός Υγείας, Α. Γκάγκα με τους εκπροσώπους του Συνδέσμου Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ).

Τον ΕΦΕΧ εκπροσώπησαν ο Δημήτρης Μωραΐτης, πρόεδρος του ΔΣ και γενικός δευθυντής της ΒΙΑΝ ΑΕ του Ομίλου Γιαννακόπουλου, ο ταμίας του ΔΣ, Γρηγόρης Καρέλος και Country Managing Director της Johnson & Johnson για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, καθώς και ο Θωμάς Δόκιος, αναπληρωτής διευθυντής του Συνδέσμου ΕΦΕΧ.

Επίσης υπήρξε ειδική αναφορά στην προώθηση της μελέτης της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ) για τα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη της αυτοφροντίδας και της κατηγορίας των ΜΗΣΥΦΑ, την οποία πραγματοποίησαν και ολοκλήρωσαν οι καθηγητές Γ. Κυριόπουλος και Κ. Αθανασάκης. 

Και οι δύο πλευρές έθεσαν σε προτεραιότητα την πραγματοποίηση μιας ενημερωτικής καμπάνιας για την αξία της αυτοφροντίδας. Τέλος, η υπουργός εξέφρασε την επιθυμία της να παρακολουθήσει την καμπάνια ενημέρωσης μόλις ολοκληρωθεί η οργάνωσή της, προκειμένου να εξεταστεί το ενδεχόμενο να λάβει την αιγίδα του υπουργείου Υγείας.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αναδεικνύει τη μείωση των εκπομπών και την ανάπτυξη πιο βιώσιμων καινοτομιών στα προϊόντα της
Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk






Σχετικά άρθρα

Lavipharm A.E.: Νέα Πρόεδρος Δ.Σ. η Σοφία Κουνενάκη - Εφραίμογλου
Αποφασίστηκε και η διανομή μερίσματος μετά από 18 χρόνια
GENESIS Pharma: Διάκριση DIAMOND στον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης-CR Index
Για τις επιδόσεις της στη βιώσιμη ανάπτυξη
Το VresMoo αριθμεί 100 φαρμακεία και συνεχίζει δυναμικά
Η ελληνική πλατφόρμα που συνδέει τα φαρμακεία με τους καταναλωτές