Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

ISOPLUS: Ακόμη μία χρονιά δίπλα σε όσους είχαν ανάγκη
Με μια σειρά προγραμμάτων ΕΚΕ
ΕΜΑ: εγκρίνει το Kaftrio σε συνδυασμό με το Ivacaftor
Για τη θεραπεία παιδιών με κυστική ίνωση ηλικίας 6 έως 11 ετών
ΗΔΙΚΑ: Περισσότερα από 3 εκατ. ΑΜΚΑ έχουν άυλη συνταγογράφηση
Επί του συνόλου των συνταγών το 40% είναι άυλες

ΕΦΕΧ: Ετοιμάζει ενημερωτική καμπάνια για την αξία της αυτοφροντίδας

25/11/2021 10:33:47 μμ
Το θέμα συζητήθηκε με την αν. υπουργό Υγείας Α. Γκάγκα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η αξία της αυτοφροντίδας και η ανάγκη θεσμοθέτησής της στη χώρα μας υπογραμμίστηκε στην ενημέρωση που είχε η αν.υπουργός Υγείας, Α. Γκάγκα με τους εκπροσώπους του Συνδέσμου Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ).

Τον ΕΦΕΧ εκπροσώπησαν ο Δημήτρης Μωραΐτης, πρόεδρος του ΔΣ και γενικός δευθυντής της ΒΙΑΝ ΑΕ του Ομίλου Γιαννακόπουλου, ο ταμίας του ΔΣ, Γρηγόρης Καρέλος και Country Managing Director της Johnson & Johnson για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, καθώς και ο Θωμάς Δόκιος, αναπληρωτής διευθυντής του Συνδέσμου ΕΦΕΧ.

Επίσης υπήρξε ειδική αναφορά στην προώθηση της μελέτης της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ) για τα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη της αυτοφροντίδας και της κατηγορίας των ΜΗΣΥΦΑ, την οποία πραγματοποίησαν και ολοκλήρωσαν οι καθηγητές Γ. Κυριόπουλος και Κ. Αθανασάκης. 

Και οι δύο πλευρές έθεσαν σε προτεραιότητα την πραγματοποίηση μιας ενημερωτικής καμπάνιας για την αξία της αυτοφροντίδας. Τέλος, η υπουργός εξέφρασε την επιθυμία της να παρακολουθήσει την καμπάνια ενημέρωσης μόλις ολοκληρωθεί η οργάνωσή της, προκειμένου να εξεταστεί το ενδεχόμενο να λάβει την αιγίδα του υπουργείου Υγείας.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για τις ανάγκες ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία
Γιώργος Τουσίμης & Δημήτρης Μωραΐτης οι πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής






Σχετικά άρθρα

ISOPLUS: Ακόμη μία χρονιά δίπλα σε όσους είχαν ανάγκη
Με μια σειρά προγραμμάτων ΕΚΕ
Φαρμακευτική εταιρεία προσέλαβε την Jennifer Aniston
Για τις ανάγκες ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία
«Start Your Journey» από την DEMO ABEE
Για 4η χρονιά ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Υποτροφιών και Πρακτικής άσκησης
Έρευνα για την επίδραση των διαφημίσεων φαρμακευτικών προϊόντων στο κοινό
Μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την υγεία τους;