Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Διπλή χρυσή διάκριση της Νοvartis Hellas στα Ermis Awards

9/3/2016 4:06:04 μμ
Για τις εκστρατείες Novartis-GSK Integration & Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



Δύο χρυσά βραβεία κέρδισε η Novartis Oncology στα Ermis Awards 2015, όπου βραβεύονται κάθε χρόνο οι καλύτερες ιδέες και οι πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος.

Συγκεκριμένα στην ενότητα Ermis PR, στην κατηγορία «Διαχείριση Φήμης Εταιριών» η Novartis Oncology απέσπασε τo χρυσό βραβείο με το ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Επικοινωνίας και Διαχείρισης Φήμης «Νovartis-GSK Integration», που σχεδίασε και υλοποίησε με τη εταιρεία Weber Shandwick, στο πλαίσιο της εξαγοράς του χαρτοφυλακίου των ογκολογικών προϊόντων της GSK. Το πρόγραμμα αφορά στην επιτυχημένη και ταυτόχρονη ενημέρωση όλων των εξωτερικών stakeholders μετά την εξαγορά, καθώς και στην υλοποίηση ενός καινοτόμου πλάνου εσωτερικής επικοινωνίας για την ομαλή εσωτερική λειτουργία του οργανισμού και του ανθρώπινου δυναμικού.

Ο Στάθης Λιβανός, Γενικός Διευθυντής του Τμήματος Ογκολογίας της Novartis Ηellas δήλωσε: «Το πρόγραμμα αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις, να αγκαλιάσουμε τη διαφορετικότητα, να εστιάσουμε ακόμα περισσότερο στο σημαντικό ρόλο των ανθρώπων μας και τελικά να πραγματοποιήσουμε τη μετάβαση αυτή ομαλά χωρίς να επηρεαστεί η απρόσκοπτη πρόσβαση των ασθενών στις θεραπείες τους. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους στη Novartis Oncology και τους συνεργάτες μας για τη δημιουργικότητα και τη σκληρή δουλειά τους. Όλοι εμείς δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε προγράμματα που τοποθετούν τον ασθενή στο επίκεντρο».

H Novartis Oncology απέσπασε χρυσή διάκριση και στην κατηγορία «Integration campaigns led by PR» για το πρόγραμμα «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!», που σχεδίασε και υλοποίησε με την εταιρεία Asset Ogilvy Public Relations, υπό την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος και την υποστήριξη συλλόγων ασθενών. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που είχε στόχο την στήριξη και την συναισθηματική ενδυνάμωσή της γυναίκας με καρκίνο μαστού, αλλά και την ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ανάγκες των γυναικών ασθενών οι οποίες νιώθουν να χάνουν την αυτοπεποίθησή τους ή την αίσθηση της προσωπικής τους ταυτότητας μετά τη διάγνωση της νόσου.

Tο πρόγραμμα προσέγγισε τη γυναίκα ασθενή ολιστικά, παρέχοντας της τα απαραίτητα εργαλεία τα οποία θα την βοηθήσουν να ανακαλύψει την εσωτερική της δύναμη και να ανταπεξέλθει με σθένος και αυτοπεποίθηση στον αγώνα της. «Η αναγνώριση αυτή μας κάνει υπερήφανους και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε να κάνουμε πραγματικότητα το όραμα μας για τους ασθενείς. Να κατανοούμε τις πολυδιάστατες ανάγκες τους και να τους υποστηρίζουμε όχι μόνο με καινοτόμα και στοχευμένα αντικαρκινικά φάρμακα, αλλά και με ευρύτερα προγράμματα ολιστικής προσέγγισης, που αξιοποιούν τα σύγχρονα κανάλια & μορφές επικοινωνίας» δήλωσε η ?ννα Μουρίκη, επικεφαλής του τμήματος επικοινωνίας της Ογκολογίας της Novartis Ηellas.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και αμφισβητεί την εξειδίκευση των φαρμακοποιών στο φάρμακο
Παρείχε επιστημονική ενημέρωση για τα νέα προϊόντα της Q Pain και Μαστίχα Χίου σε σκόνη 1050 mg






Σχετικά άρθρα

Αύξηση της εγχώριας αγοράς καλλυντικών αναμένεται το 2024-2025
Η κλαδική μελέτη της ICAP CRIF την υπολογίζει στο 3-4%
Pharma Center: Επιτυχημένο το σεμινάριο της Health Aid στη Θεσσαλονίκη
Η εταιρεία διοργανώνει αντίστοιχες εκδηλώσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα και στην Αθήνα
STOP από 20 μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες στο ChatGPT
Φοβούνται διαρροή κρίσιμων δεδομένων στους ανταγωνιστές τους
Αnalytica 2024: Δύο ελληνικές εταιρείες στην κορυφαία Διεθνή Έκθεση
Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση για την εργαστηριακή τεχνολογία, ανάλυση και βιοτεχνολογία στην Ευρώπη