Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Διακόσμηση φαρμακείου και visual displays

21/2/2018 9:04:12 πμ
Καλώς ήλθατε στο φαρμακείο του σήμερα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Λίγο ως πολύ, το φαρμακείο σαν χώρος είχε έως τώρα ταυτιστεί στο μυαλό του καταναλωτή με μια συγκεκριμένη εικόνα.

Μια εικόνα που παρέπεμπε σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Φάρμακα και κάποια προϊόντα που δεν υπήρχαν διαθέσιμα αλλού. Μια εικόνα αυστηρή και στεγνή.


Έχουμε ήδη προχωρήσει στο επόμενο στάδιο. Το φαρμακείο, διατηρώντας την κατΆ εξοχήν ιδιότητά του, έχει εξελιχθεί σε κατάστημα παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και διάθεσης premium προϊόντων που αφορούν την υγεία, την ευεξία, την ομορφιά, την ευζωία του καταναλωτή.


Για να περάσει όμως το μήνυμα στον καταναλωτή χρειάζεται να αλλάξει και η εικόνα του φαρμακείου. Ο ίδιος ο χώρος πρέπει να προσαρμοστεί στην καινούργια λειτουργία του φαρμακείου. Πρέπει η εικόνα και η αίσθηση που αποκομίζει αυτός που διαβαίνει το κατώφλι, να τον προσκαλεί να συμμετάσχει σε μια καινούργια δραστηριότητα εμπειρία, που μέχρι πρόσφατα ήταν άγνωστη: να καταναλώσει μέσα στο φαρμακείο!


Καλώς ήλθατε λοιπόν στο φαρμακείο του σήμερα. Αυτό που ανακαλύπτει ότι διαθέτει έναν χώρο ιδανικό για να συνομιλεί με τον κόσμο που περνάει καθημερινά μπροστά του: τη βιτρίνα του. Αυτό που διαπιστώνει πως ο εσωτερικός του χώρος πρέπει να ομορφύνει και να διαταχθεί με τρόπο που να αναδεικνύει τα προϊόντα του, δημιουργώντας περιέργεια, έξαψη και χαρά στον καταναλωτή, ώστε να περιηγηθεί, να επιλέξει, να αγοράσει.


Αυτό που αξιοποιεί την ψηφιακή σήμανση για να ενημερώσει, να πληροφορήσει, να περάσει μηνύματα στον πελάτη. Αυτό που αλλάζει διακόσμηση ανάλογα με την εποχή και φιλοξενεί στον χώρο του θεματικά visual displays. Με άλλα λόγια, το φαρμακείο έχει μεταμορφωθεί σε ένα ελκυστικό περιβάλλον, όπου μπορεί κανείς να νιώσει ευχάριστα, να «σκοτώσει» χρόνο, να πληροφορηθεί, να καταναλώσει.


Και στο μέλλον; Δεν θα μας έκανε έκπληξη αν ο χώρος του φαρμακείου ανοιγόταν σε δραστηριότητες που σήμερα θεωρούμε ασύμβατες: ψυχαγωγικές, καλλιτεχνικές, πολιτιστικές.


Το σίγουρο είναι πως το φαρμακείο δεν θα έχει ποτέ ξανά την όψη στην οποία ήταν συνηθισμένη η προηγούμενη γενιά.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Θα μας βρίσκουν μπροστά τους, σημειώνει ο φαρμακοποιός ΕΚΠΑ, MBA Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας ΕΚΠΑ, αντιπρόσωπος ΠΦΣ με τη ΔηΕΦ
Για ένα βιώσιμο μοντέλο φαρμακευτικής πολιτικής






Σχετικά άρθρα

Οι νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για τους φαρμακοποιούς
Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Sharon Levy: Τα φαρμακεία οδηγούν τη νέα εποχή της υγείας των καταναλωτών
Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Φ.Σ. Θεσσαλονίκης: Προτείνει πλατφόρμα εκμάθησης ελληνικής νοηματικής γλώσσας
Με δυνατότητα παροχής φαρμακευτικής ορολογίας
ΠΦΣ: 9,5 χιλιάδες barcode readers προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία με επιδότηση
Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τους υπόλοιπους ενδιαφερομένους