Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Διαφήμιση φαρμάκου βραβεύτηκε στις Κάννες

24/6/2025 4:40:11 μμ
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η φαρμακευτική εταιρεία Biogen, σε συνεργασία με την διαφημιστική 21GRAMS, δημιούργησαν και βραβεύτηκαν για μια ιδιαίτερη και χιουμοριστική καμπάνια για το φάρμακο με omaveloxolone.


Το φάρμακο χορηγείται σε ασθενείς με αταξία Φρίντριχ, μια κατάσταση που ονομάστηκε έτσι από τον Γερμανό γιατρό που την περιέγραψε πρώτος το 1860 περίπου. Η καμπάνια με την ονομασία «Friedreich's Back» παρουσιάζει τον ίδιο τον γιατρό Νικόλαο Φρίντριχ να σηκώνεται από τον τάφο του και να ανακαλύπτει με τρόμο ότι μια πάθηση πήρε το όνομά του. Παρόλα αυτά καταλήγει να εργάζεται στην Biogen και παράλληλα προσπαθεί να προσαρμοστεί στη νέα εποχή.


Η διαφήμιση κέρδισε χρυσό βραβείο στον διαγωνισμό Cannes Lions International Festival of Creativity, στην κατηγορία «Pharma».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με μια καμπάνια ενημέρωσης και ειδικές προσφορές στα προϊόντα στοματικής φροντίδας
Με την καμπάνια «Είμαστε Φαρμακοποιοί», οι φαρμακοποιοί μοιράζονται τι σημαίνει ο ρόλος τους στην καθημερινή φροντίδα.






Σχετικά άρθρα

Εσύ κάνεις τη διαφορά!
Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ γιόρτασε και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ι.Τσέτη: Η βιωσιμότητα & η ανθεκτικότητα το νέο κεφάλαιο εμπιστοσύνης
Η πρόεδρος και CEO του ΟΦΕΤ συμμετείχε στο 9ο Sustainability Summit του Economist
anaBIOsis pharmaceuticals: Αναλαμβάνει τη διανομή και προώθηση του nadroparin calcium
Πρόκειται για ηπαρίνη χαμηλού μοριακού βάρους
Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Δωρεά υγειονομικού υλικού στη Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Πειραιά
Στόχος η ενίσχυση του έργου των πυροσβεστών και η προώθηση της ασφάλειας και της πρόληψης