Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Διαφήμιση φαρμάκου βραβεύτηκε στις Κάννες

24/6/2025 4:40:11 μμ
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η φαρμακευτική εταιρεία Biogen, σε συνεργασία με την διαφημιστική 21GRAMS, δημιούργησαν και βραβεύτηκαν για μια ιδιαίτερη και χιουμοριστική καμπάνια για το φάρμακο με omaveloxolone.

Το φάρμακο χορηγείται σε ασθενείς με αταξία Φρίντριχ, μια κατάσταση που ονομάστηκε έτσι από τον Γερμανό γιατρό που την περιέγραψε πρώτος το 1860 περίπου. Η καμπάνια με την ονομασία «Friedreich’s Back» παρουσιάζει τον ίδιο τον γιατρό Νικόλαο Φρίντριχ να σηκώνεται από τον τάφο του και να ανακαλύπτει με τρόμο ότι μια πάθηση πήρε το όνομά του. Παρόλα αυτά καταλήγει να εργάζεται στην Biogen και παράλληλα προσπαθεί να προσαρμοστεί στη νέα εποχή.

Η διαφήμιση κέρδισε χρυσό βραβείο στον διαγωνισμό Cannes Lions International Festival of Creativity, στην κατηγορία «Pharma».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Έλαβε χρυσό, αργυρό και χάλκινο βραβείο
Με τη δημιουργική υπογραφή του τμήματος marketing και media της UNI-PHARMA






Σχετικά άρθρα

ELPEN: Περισσότεροι από 1.000 υποψήφιοι στην Ημέρα Καριέρας στην Κερατέα
Η εταιρεία σχεδιάζει περισσότερες από 150 προσλήψεις
Rispet & A Little Shelter ενώνουν τις δυνάμεις τους για τα αδέσποτα ζώα
Μια στρατηγική συνεργασία της εταιρείας ΜΕΓΑ με τη ΜΚΟ
Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Ένας απινιδωτής ζωής προς τα Εκπαιδευτήρια της Ι.Μ. Πειραιώς
Με βαθιά αίσθηση ευθύνης απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα