
Η φαρμακευτική εταιρεία Biogen, σε συνεργασία με την διαφημιστική 21GRAMS, δημιούργησαν και βραβεύτηκαν για μια ιδιαίτερη και χιουμοριστική καμπάνια για το φάρμακο με omaveloxolone.
Το φάρμακο χορηγείται σε ασθενείς με αταξία Φρίντριχ, μια κατάσταση που ονομάστηκε έτσι από τον Γερμανό γιατρό που την περιέγραψε πρώτος το 1860 περίπου. Η καμπάνια με την ονομασία «Friedreich’s Back» παρουσιάζει τον ίδιο τον γιατρό Νικόλαο Φρίντριχ να σηκώνεται από τον τάφο του και να ανακαλύπτει με τρόμο ότι μια πάθηση πήρε το όνομά του. Παρόλα αυτά καταλήγει να εργάζεται στην Biogen και παράλληλα προσπαθεί να προσαρμοστεί στη νέα εποχή.
Η διαφήμιση κέρδισε χρυσό βραβείο στον διαγωνισμό Cannes Lions International Festival of Creativity, στην κατηγορία «Pharma».