Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Διαφήμιση φαρμάκου βραβεύτηκε στις Κάννες

24/6/2025 4:40:11 μμ
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η φαρμακευτική εταιρεία Biogen, σε συνεργασία με την διαφημιστική 21GRAMS, δημιούργησαν και βραβεύτηκαν για μια ιδιαίτερη και χιουμοριστική καμπάνια για το φάρμακο με omaveloxolone.


Το φάρμακο χορηγείται σε ασθενείς με αταξία Φρίντριχ, μια κατάσταση που ονομάστηκε έτσι από τον Γερμανό γιατρό που την περιέγραψε πρώτος το 1860 περίπου. Η καμπάνια με την ονομασία «Friedreich's Back» παρουσιάζει τον ίδιο τον γιατρό Νικόλαο Φρίντριχ να σηκώνεται από τον τάφο του και να ανακαλύπτει με τρόμο ότι μια πάθηση πήρε το όνομά του. Παρόλα αυτά καταλήγει να εργάζεται στην Biogen και παράλληλα προσπαθεί να προσαρμοστεί στη νέα εποχή.


Η διαφήμιση κέρδισε χρυσό βραβείο στον διαγωνισμό Cannes Lions International Festival of Creativity, στην κατηγορία «Pharma».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Έλαβε χρυσό, αργυρό και χάλκινο βραβείο






Σχετικά άρθρα

Πετσιάβας: Απέκτησε το τμήμα οδοντιατρικών προϊόντων της ΑBC Kinitron
Η απόφαση εντάσσεται στο όραμα της εταιρείας για στρατηγική ανάπτυξη
Pharmathen: Στηρίζει για 2η χρονιά τη Ronald McDonald House Charities Ελλάς
Ενισχύοντας έτσι το κοινωνικό της αποτύπωμα
Roche: 2.325 ασθενείς στην Ελλάδα συμμετείχαν σε κλινικές δοκιμές της, την τελευταία 10ετία
Σύμφωνα με την Ιlona Torontali, Global Head of Pharma Pricing and Reimbursement της Roche
MSD Ελλάδος: Ηγείται της Ενιαίας Υγείας (One Health)
Μέσω ενημερωτικής καμπάνιας και της εκπόνησης μελέτης