Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Cosmetics Europe 2018: Στα 78,6 δισ. ευρώ οι πωλήσεις καλλυντικών και αρωμάτων στην ΕΕ

18/7/2019 4:24:14 μμ
Αποκλειστικές δηλώσεις του προέδρου του ΠΣΒΑΚ, Θ. Γιαρμενίτη
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Τον αναλυτικό ετήσιο απολογισμό της ευρωπαϊκής αγοράς Καλλυντικών και Αρωμάτων έδωσε στη δημοσιότητα η Cosmetics Europe (Ευρωπαϊκή Ένωση Επαγγελματιών στον τομέα των Καλλυντικών και της Προσωπικής φροντίδας).

Σύμφωνα με αυτόν, το μερίδιο αγοράς των καλλυντικών και αρωμάτων στην Ευρώπη των 30 διαμορφώθηκε το 2018 στα 78,6 δισ. ευρώ σε αξίες λιανικής ενώ τα αντίστοιχα ποσά για τις ΗΠΑ είναι 67,2 δισ. και ακολουθεί η Κίνα με 47, 6 δισ.

Από αυτά τα ποσά που δαπανούνται κάθε χρόνο:
  • το 25,9% αφορά προϊόντα περιποίησης του δέρματος
  • το 25,4% αφορά είδη στοματικής υγιεινής
  • το 19% αφορά την περιποίηση μαλλιών
  • το 15,6% αρώματα και κολόνιες και
  • τέλος το 14,1% αφορά είδη μακιγιάζ. 

Ελλάδα

Όσον αφορά τις εισαγωγές, εντυπωσιακό είναι το στοιχείο ότι η Ελλάδα προχώρησε σε επιπλέον εισαγωγές καλλυντικών και αρωμάτων από την Κίνα αξίας 7,9 εκατ. ευρώ κατά τη διάρκεια του 2018, ενώ τέτοιου τύπου εισαγωγές χρειάστηκε και από τις ΗΠΑ, ύψους 4,9 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με την Cosmetics Europe οι αξίες λιανικής των καλλυντικών και των αρωμάτων στην Ελλάδα την προηγούμενη χρονιά ανήλθαν σε 861 εκατ. ευρώ με πρώτη χώρα να αναδεικνύεται η Γερμανία με 13,8 δισ. ευρώ σε αξίες λιανικής.

Σε δηλώσεις του στο f. daily o πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Αρωμάτων & Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ), Θόδωρος Γιαρμενίτης τόνισε:
«Αναδιατάξεις στην αγορά των καλλυντικών με νέες συμμετοχές εταιρειών που φιλοδοξούν να αποκτήσουν μερίδια από τη μεγάλη πίτα του λιανεμπορίου φέρνει η ραγδαία ανάπτυξη της on line αγοράς και των Super Markets. Παράλληλα κινητοποιεί τους παραδοσιακούς και καθιερωμένους μεγάλους παίκτες που προωθούν πλέον νέες επενδύσεις, ώστε να ενδυναμώσουν και το κανάλι των διαδικτυακών διανομών προκειμένου να δημιουργήσουν βάσεις στις νέες καταναλωτικές συνθήκες. Είμεθα βέβαιοι ότι τώρα η on line αγορά τόσο του Φαρμακείου όσο και των Super Markets θα ισορροπήσουν τις πωλήσεις από τις αναταράξεις και τις αλλαγές εταιρικών κορμών που θα συμβούν εν μέσω του 2019. Η Όμορφη Βιομηχανία είναι σε σταθερή γραμμή λόγω των πολλών δικτύων που την αποτελούν, όπως το Φαρμακείο, τα Super Markets, το Door to Door, τα πολυκαταστήματα, τα ξενοδοχειακά τουριστικά καταστήματα, τα Mono Brands καταστήματα, καθώς και οι εξαγωγές των ελληνικών εταιρειών. Το μόνο που μας προβληματίζει είναι τα προϊόντα απομίμησης με μερίδιο σε ποσοστό 16,8% της αγοράς καλλυντικών και η ανυπαρξία ελέγχων των αρμόδιων αρχών».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ενώ έχουν σώσει 154 εκατ. ζωές την τελευταία 50ετία
Εξελιγμένες συνθέσεις για ενυδάτωση, αντιγήρανση και προστασία από περιβαλλοντικούς παράγοντες






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals