Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

Η οικονομία ανοίγει με συμμάχους τους φαρμακοποιούς
Μέσω της ΗΔΙΚΑ ο φαρμακοποιός θα γνωρίζει τους δικαιούχους των τεστ
Φερριτίνη: Μπορεί να μας δείξει αν θα νοσήσουμε σοβαρά από CΟVID-19
Ποιος είναι ο ρόλος της στο ανοσοποιητικό σύστημα
Έναρξη του 4ου Συμποσίου Φαρμακοεπιδημιολογίας
Τη Δευτέρα 19.04, διαδικτυακά

CONVERT GROUP: Με +52% τρέχουν οι αγορές στο δίμηνο του '21 από τα Ηλεκτρονικά Φαρμακεία

30/3/2021 4:40:59 μμ
Ο κλάδος έκλεισε στα 223 εκατ. ευρώ το 2020
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με φρενήρη ρυθμό +52% στο δίμηνο του 2021 συνεχίζουν οι Έλληνες να αγοράζουν καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής, βρεφικά και προϊόντα υγείας από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Το 2020 οι online αγορές που πραγματοποιήθηκαν στο κανάλι ήταν αξίας 223 εκατ. € με ΦΠΑ, ενώ η ετήσια online επισκεψιμότητα στα ελληνικά ηλεκτρονικά φαρμακεία έφτασε τις 118 εκατ. επισκέψεις.

Τα στοιχεία αυτά δημοσίευσε η ελληνική εταιρεία Convert Group, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των δεδομένων για το ηλεκτρονικό εμπόριο καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων. Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ. Ο Νοέμβριος με Black Friday παρουσίασε αύξηση ρεκόρ της τάξεως του 95%, o Aπρίλιος με πρώτο κύμα lockdown παρουσίασε αύξηση 85%, ενώ ο Δεκέμβριος και το δεύτερο κύμα lockdown παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 66%, συγκριτικά πάντα με τους ίδιους μήνες του 2019.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το 2020, παρατηρούμε τις παρακάτω μεταβολές σε σύγκριση με το 2019: +37% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, +47% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +26% σε βρεφικά και παιδικά είδη και το εντυπωσιακό +98% σε προϊόντα υγείας, με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία. Η σημαντική αύξηση στη ζήτηση προϊόντων από τα online φαρμακεία, οδήγησε τους φαρμακοποιούς διαχειριστές τους να συγκρατήσουν τις μεγάλες εκπτώσεις που προσέφεραν στους καταναλωτές τους, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια. Έτσι η μέση έκπτωση το 2020 ήταν 36,1% σε σύγκριση με 37,8% που ήταν το 2019.

Η μόνη προϊοντική κατηγορία από τις 20 που ανέλυσε η Convert Group, όπου αυξήθηκαν οι εκπτώσεις ήταν οι χειρουργικές μάσκες: από 32,6% μέση έκπτωση το 2019, οδηγήθηκε σε 51,2% μέση έκπτωση το 2020, διευκολύνοντας τους καταναλωτές που τις αγόρασαν σε μεγάλες ποσότητες. Αντίθετα, τα αντισηπτικά προϊόντα για την υγιεινή χεριών από 35,1% μέση έκπτωση το 2019, περιορίστηκαν σε 25,5% μέση έκπτωση το 2020. Αναμφίβολα όμως σε όλες τις κατηγορίες το οnline κανάλι αναδεικνύεται ως εκπτωτικό σε σύγκριση με το φυσικό φαρμακείο.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



Σχετικά άρθρα

Η οικονομία ανοίγει με συμμάχους τους φαρμακοποιούς
Μέσω της ΗΔΙΚΑ ο φαρμακοποιός θα γνωρίζει τους δικαιούχους των τεστ
ΠΦΣ: Καμία αλλαγή στη λειτουργία των φαρμακείων την Κυριακή
Διαβεβαίωση του Κ. Χατζηδάκη στη συνάντηση των προεδρείων των υγειονομικών συλλόγων
Γαλλία & COVID-19: Εμβολιάζουν και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές φαρμακευτικής
Η χώρα έχει φτάσει το στόχο των 10 εκατ. εμβολιασμένων
Φαρμακεία: Επιπλέον 900 χιλιάδες πολίτες για self tests προστίθενται αυτήν την εβδομάδα
Ανοικτό και το ενδεχόμενο εμβολιασμού από τους φαρμακοποιούς με το εμβόλιο της J&J