Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Π. Ζαρογουλίδης: Αποκαλυπτικά συμπεράσματα για τη χρήση στατινών στην Ελλάδα
Αποτυπώνονται σε πρόσφατη Φαρμακοεπιδημιολογική Μελέτη

Bristol Myers Squib: «Το να βοηθήσεις όσους χρειάζονται αίμα, τώρα έγινε παιχνιδάκι!»

16/6/2022 5:02:59 πμ
Συνεχίζεται για 2η χρονιά η καμπάνια ευαισθητοποίησης της εταιρείας για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Bristol Myers Squibb Ελλάδος συνεχίζει να υποστηρίζει το δικαίωμα των ατόμων που χρειάζονται αίμα για καλύτερη υγεία και μεγαλύτερη ελευθερία στις καθημερινές τους δραστηριότητες, υλοποιώντας για 2η συνεχή χρονιά την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;». 

Αναλυτικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει φέτος ένα νέο digital εκπαιδευτικό παιχνίδι που είναι διαθέσιμο εδώ και το οποίο αναδεικνύει το φορτίο της νόσου και τις προκλήσεις που δημιουργεί στους ασθενείς η ανάγκη για τακτικές μεταγγίσεις αίματος, προκειμένου να διατηρηθούν στη ζωή.  Αξίζει να σημειωθεί ότι με την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, ο παίκτης καλείται να το μοιραστεί στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media, προκειμένου να ενημερωθούν ακόμη περισσότεροι άνθρωποι για την αναγκαιότητα διασφάλισης επάρκειας αίματος μέσω της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας δημιουργήθηκε ραδιοφωνικό σποτ, ενώ το εικαστικό της καμπάνιας θα υπάρχει και στα ΜΜΜ.

Η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead, BMS Greece, δήλωσε: «Μολονότι είμαστε υπερήφανοι για τα επιτεύγματά μας στον τομέα της θεραπευτικής αντιμετώπισης της θαλασσαιμίας, η επιβίωση των ασθενών με τη σοβαρή μορφή της νόσου εξακολουθεί να εξαρτάται από τις μεταγγίσεις. Καλούμε λοιπόν όλους τους συμπολίτες μας να προσφέρουν τακτικά αίμα, ώστε όλοι μαζί, να βοηθήσουμε τους ασθενείς να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο πολύτιμο αυτό δώρο ζωής».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas για τον καρκίνο του προστάτη
Με κινηματογραφική αισθητική που αναδεικνύει τη δύναμη της επιλογής στον πόνο






Σχετικά άρθρα

Vitabiotics: Ενδέχεται να εξαγοραστεί από ινδική φαρμακευτική εταιρεία
Η συμφωνία υπολογίζεται στο 1 δισ. λίρες
ELPEN και Μαζί για το Παιδί ενώνουν τις δυνάμεις τους
Δημιουργώντας δύο αίθουσες STEM σε σχολεία της Θράκης
Angelini Ventures: Συμφωνία 150 εκατ. ευρώ με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων
Για τη στήριξη start-ups του κλάδου της υγείας