Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

Τα πρώτα σημάδια του Αλτσχάιμερ θα εντοπίζει το iPHONE
Στο πλαίσιο έρευνας που θα ξεκινήσει η Biogen με την Apple
Τρεις φαρμακοποιοί περιγράφουν πώς από το σκοτάδι πέρασαν στο φως
Εν μέσω πανδημίας η διατήρηση της αισιοδοξίας είναι πρόκληση

Black Friday: Ξεπούλησαν ηλεκτρονικές οδοντόβουρτσες και τα προϊόντα περιποίησης προσώπου στις on line αγορές φαρμακείων

1/12/2020 1:55:34 μμ
Συνολικά, σημειώθηκε άνοδος στις πωλήσεις κατά 104%
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


'Ανοδος πωλήσεων στα on line φαρμακεία σημειώθηκε την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου, ημέρα που έχει καθιερωθεί ως Black Friday για το λιανεμπόριο και φέτος είχαν την τιμητική τους, εξαιτίας του lockdown, οι ηλεκτρονικές αγορές.

Οι πέντε κατηγορίες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online φαρμακεία που σημειώθηκαν την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ήταν:
  • οι ηλεκτρονικές οδοντόβουρτσες (+304%)
  • οι μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%)
  • τα προϊόντα makeup ματιών (+261%)
  • τα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%)
  • τα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%)
  • οι κρέμες αντιγήρανσης (+195%). 
Εν τω μεταξύ, συνεχίζεται η αυξητική πορεία στις πωλήσεις προϊόντων φροντίδας ασθενών τις εβδομάδες 26/10-15/11, σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data που δημοσίευσε το Health Daily.

Ειδικότερα, τις εβδομάδες 26/10-15/11, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εβδομάδες του 2019 (28/10 - 17/11), ως εξής:
  • Φάρμακα: +2,6% (+649,5 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα OTC: +9,1% (+559,4 χιλ. τμχ.)
  • Καλλυντικά: +19,4% (+360,9 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα διατροφής: -1,1% (-2,6 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα φροντίδας ασθενών: +24,5% (+280,7 χιλ. τμχ.).
Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με το 2019:
  • Στα Φάρμακα, η κατηγορία του Νευρικού Συστήματος αυξάνεται κατά +8,6% (+391,6 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα OTC, τα Παυσίπονα/Αντιπυρετικά αυξάνονται κατά +13,6% (+303,5 χιλ. τμχ.)
  • Στα Καλλυντικά, τα Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής αυξάνονται κατά +66,2% (+150,8 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα διατροφής, η κατηγορία Ειδικής Διατροφής Ενηλίκων μειώνεται κατά -30,3% (-5,9 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα Φροντίδας ασθενών, τα Ιατρικά/Χειρουργικά Βοηθήματα, στα οποία περιλαμβάνονται οι χειρουργικές μάσκες, αυξάνονται κατά +114% (+226,7 χιλ. τμχ.).
Σημειώνεται ότι τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές. 
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μειωμένες οι πωλήσεις των ΟΤC και των φαρμάκων
Οι αντενδείξεις των εμβολίων και οι ειδικές ομάδες πληθυσμού






Σχετικά άρθρα

Τρεις φαρμακοποιοί περιγράφουν πώς από το σκοτάδι πέρασαν στο φως
Εν μέσω πανδημίας η διατήρηση της αισιοδοξίας είναι πρόκληση
Ευθύνες στα ΕΛΤΑ για τις καθυστερημένες παραδόσεις φαρμάκων
Επιρρίπτουν οι εργαζόμενοι στον ΕΟΠYΥ
Φαρμακαποθηκάριοι: «Κι εμείς πρέπει να εμβολιαστούμε κατά της COVID-19»
Αίτημα προς τον υπ. Υγείας για την ένταξή τους στην πρώτη φάση εμβολιασμών
Φαρμακεία: Αύξηση των πωλήσεων 38% στα καλλυντικά τα Χριστούγεννα
Μειωμένες οι πωλήσεις των ΟΤC και των φαρμάκων