Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

ΦΣΑ: Οι αποφάσεις από την πρώτη συνεδρίαση του νέου Δ.Σ.
Ετοιμάζει παρεμβάσεις στο νομοσχέδιο για τους φαρμακευτικούς συλλόγους
ΕΟΠΥΥ: Συγκροτήθηκε Επιτροπή για τον έλεγχο της συνταγογράφησης
Η σχετική απόφαση έχει αναρτηθεί στη Διαύγεια
Ερήμωσε το φαρμακείο στην αφετηρία των τρένων στη Θεσσαλονίκη
"Ζητάμε μια ανθρώπινη αντιμετώπιση" αναφέρει ο φαρμακοποιός Γ. Τσαλαμπούνης

Βίκυ Κουλιανού: Το πρόσωπο της FITO+ στα φαρμακεία

1/12/2020 5:48:42 μμ
Η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια σειρά προβολών και διαφημιστική καμπάνια
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η εταιρεία φυτικών καλλυντικών βιοτεχνολογίας FITO+ έχει αποκλειστική συνεργασία για το χώρο των καλλυντικών με τη Βίκυ Κουλιανού.

Η επιλογή της Βίκυς Κουλιανού ως πρόσωπο της FITO+ στα φαρμακεία έγινε με γνώμονα ότι είναι μια άριστη επαγγελματίας, άφθαρτη, που ποτέ δεν έδωσε δικαίωμα με την προσωπική της ζωή στην ελληνική κοινωνία. 

Με κυρίαρχο μήνυμα: «Η Βίκυ Κουλιανού πρέσβειρα των ελληνικών φυτικών καλλυντικών βιοτεχνολογίας FITO+», η εταιρεία δημιούργησε μια σειρά προβολών μέσα στο φαρμακείο για τα προϊόντα της.

Ταυτόχρονα η Βίκυ Κουλιανού έχει παρευρεθεί σε εκδηλώσεις αλλά και σε συνέδρια που συμμετείχε η εταιρεία, λανσάροντας με αυτό τον τρόπο τα προϊόντα FITO+.
Αναφορά σε αυτή τη συνεργασία γίνεται και σε τηλεοπτικά spot αλλά και στη διαφημιστική καμπάνια στο ραδιόφωνο που «τρέχει» η FITO+ αυτήν την περίοδο.

Περισσότερες πληροφορίες στο τηλ.: +(30) 210 8327416.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Οι 10 κορυφαίες εταιρείες που αναδείχθηκαν
Υπόκειται στην καταβολή τέλους πνευματικών δικαιωμάτων;






Σχετικά άρθρα

Janssen Ελλάδος: Ενημερώνει για το Πολλαπλό Μυέλωμα
Mε αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης
Η Lavipharm στον 11ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας
Για την ενίσχυση του MDA Ελλάς
#EinaiStoDikoSouXeri: Η εκστρατεία εμπλουτίζεται με νέο οπτικοακουστικό περιεχόμενο
Υλοποιείται από την ΑΜΚΕ «Με Οδηγό το Διαβήτη» και τη Νοvo Nordisk Hellas
Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών στρέφεται στο φαρμακείο
Για να προσεγγίσουν πιο στοχευμένα τους ασθενείς