Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Bayer: Καμπάνια που «σπάει» τα ταμπού

28/5/2023 4:50:18 μμ
Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με μια «διαφορετική» καμπάνια στην αμερικανική τηλεόραση και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Bayer προωθεί την ενδομήτρια συσκευή με λεβονοργεστρέλη, η οποία δρα ως αντισυλληπτικό αλλά παράλληλα είναι το μόνο εγκεκριμένο από τον FDA ενδομήτριο προϊόν για την αντιμετώπιση της μεγάλης αιμορραγίας κατά τη διάρκεια της περιόδου. 

Αυτό που χαρακτηρίζει το σχετικό σποτ -και που δεν συνηθίζεται στη διαφήμιση- είναι ότι προβάλλει με κάθε ευκαιρία το έντονο κόκκινο χρώμα που παραπέμπει στην έμμηνο ρύση. 
Μια γυναίκα βάφει με κόκκινο έναν τοίχο, μια άλλη επιλέγει το κόκκινο παντελόνι, την κόκκινη βαλίτσα, το κόκκινο κόσμημα, ενώ ένα κορίτσι με τη μητέρα του παίζουν γύρω από μια κόκκινη τσουλήθρα.

«Το ενδιαφέρον αυτής της καμπάνιας είναι ότι αφορά ένα αποκλειστικά γυναικείο θέμα που συχνά θεωρείται ταμπού, γιΆ αυτό και δεν διαγιγνώσκεται, άρα δεν αντιμετωπίζεται», αναφέρει σχετικά η Yesmean Wahdan, M.D., αντιπρόεδρος του τμήματος ιατρικών υποθέσεων ΗΠΑ για τη γυναικεία υγεία της Bayer σε συνέντευξή της στο Fierce Pharma Marketing.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Παρουσιάστηκαν στο Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Καρδιολογικής Εταιρείας ESC 2025
Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk






Σχετικά άρθρα

Νέα συνεργασία για την Boussias Media & την f-anazitisi
Με τον Ιωάννη Σταθούρο στη θέση του Συμβούλου σε θέματα Business and Market Development
TÜV NORD Ελλάδας και DEMO συνυπογράφουν την ίδρυση της πρώτης Βιο-Ακαδημίας στην Ελλάδα
Πρόκειται για εκπαιδευτικό θεσμό για τον τομέα της φαρμακευτικής βιοτεχνολογίας
Η Haleon Ελλάς έλαβε την πιστοποίηση Great Place to Work®
Το 96% των εργαζομένων εξέφρασε ότι η διοίκηση εμπιστεύεται τους ανθρώπους της
VresMoo: Η νέα πλατφόρμα Click & Collect που φέρνει τον πελάτη στο φαρμακείο
Όχι άλλοι αλγόριθμοι που απομακρύνουν τον πελάτη από τον φαρμακοποιό