Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Bayer: Καμπάνια που «σπάει» τα ταμπού

28/5/2023 4:50:18 μμ
Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με μια «διαφορετική» καμπάνια στην αμερικανική τηλεόραση και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Bayer προωθεί την ενδομήτρια συσκευή με λεβονοργεστρέλη, η οποία δρα ως αντισυλληπτικό αλλά παράλληλα είναι το μόνο εγκεκριμένο από τον FDA ενδομήτριο προϊόν για την αντιμετώπιση της μεγάλης αιμορραγίας κατά τη διάρκεια της περιόδου. 

Αυτό που χαρακτηρίζει το σχετικό σποτ -και που δεν συνηθίζεται στη διαφήμιση- είναι ότι προβάλλει με κάθε ευκαιρία το έντονο κόκκινο χρώμα που παραπέμπει στην έμμηνο ρύση. 
Μια γυναίκα βάφει με κόκκινο έναν τοίχο, μια άλλη επιλέγει το κόκκινο παντελόνι, την κόκκινη βαλίτσα, το κόκκινο κόσμημα, ενώ ένα κορίτσι με τη μητέρα του παίζουν γύρω από μια κόκκινη τσουλήθρα.

«Το ενδιαφέρον αυτής της καμπάνιας είναι ότι αφορά ένα αποκλειστικά γυναικείο θέμα που συχνά θεωρείται ταμπού, γιΆ αυτό και δεν διαγιγνώσκεται, άρα δεν αντιμετωπίζεται», αναφέρει σχετικά η Yesmean Wahdan, M.D., αντιπρόεδρος του τμήματος ιατρικών υποθέσεων ΗΠΑ για τη γυναικεία υγεία της Bayer σε συνέντευξή της στο Fierce Pharma Marketing.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals