Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Αξιοσημείωτη ανάπτυξη κατά 12,5% για την ελληνική αγορά καλλυντικών

1/7/2024 9:10:33 μμ
Σύμφωνα με στοιχεία της Cosmetics Europe και του ΠΣΒΑΚ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το 1,2 δισ. ευρώ άγγιξαν οι πωλήσεις καλλυντικών στην Ελλάδα, που καταλαμβάνει τη 16η θέση μεταξύ των χωρών της Ευρώπης, σύμφωνα με στοιχεία της Cosmetics Europe που δημοσίευσε ο ΠΣΒΑΚ

Επίσης η χώρα μας βρίσκεται στην 24η θέση σε κατά κεφαλή κατανάλωση με μόλις 116 ευρώ, ωστόσο σημείωσε αξιόλογη ανάπτυξη ύψους 12,5% το 2023 έναντι του 2022, ανεβαίνοντας στην 6η θέση στην Ευρώπη. 


Αναφορικά με τη συνολική ευρωπαϊκή αγορά καλλυντικών, η Cosmetics Europe καταγράφει πωλήσεις αξίας 96 δισ. ευρώ το 2023 που καθιστούν την Ευρώπη τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, πίσω από τις ΗΠΑ, όπου η αξία της αγοράς ανήλθε σε 102 δισ. ευρώ.

Κυρίαρχη αγορά στην Ευρώπη είναι η Γερμανία με αξία 15,853 δισ. ευρώ και ακολουθεί η Γαλλία με 13,749 δισ. ευρώ και η Ιταλία με 12,530 δισ. ευρώ. 


Η ανάπτυξη στην Ευρώπη ήταν της τάξης του 9,1% σε σύγκριση με το 2022, με τη μεγαλύτερη μεταβολή να σημειώνουν τα αρώματα με 11,5%, ενώ ακολουθεί το μακιγιάζ με 11,2%, η φροντίδα του δέρματος με 10%, η περιποίηση μαλλιών με 8,1% και τα είδη προσωπικής περιποίησης με 7,9%. Παρόλα αυτά, το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς κατέχει όπως είναι και αναμενόμενο η φροντίδα του δέρματος με 29% και ακολουθούν τα είδη προσωπικής περιποίησης με 24,1%, η φροντίδα των μαλλιών με 17,6%, τα αρώματα με 16,1% και το μακιγιάζ με 13,2%.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στην Ελλάδα αντιστοιχούν τα 1,7 δισ. σύμφωνα με έκθεση της Cosmetics Europe
Γράφουν ο Ανδρέας Δημακάκος PhD, MBA, PMP, Director of Scientific Insights, Intelligencia AI και ο Πάνος Καρέλης, MBA, Director of Customer Experience and Insights Excellence, Intelligencia AI






Σχετικά άρθρα

Πετσιάβας: Απέκτησε το τμήμα οδοντιατρικών προϊόντων της ΑBC Kinitron
Η απόφαση εντάσσεται στο όραμα της εταιρείας για στρατηγική ανάπτυξη
Pharmathen: Στηρίζει για 2η χρονιά τη Ronald McDonald House Charities Ελλάς
Ενισχύοντας έτσι το κοινωνικό της αποτύπωμα
Roche: 2.325 ασθενείς στην Ελλάδα συμμετείχαν σε κλινικές δοκιμές της, την τελευταία 10ετία
Σύμφωνα με την Ιlona Torontali, Global Head of Pharma Pricing and Reimbursement της Roche