Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Αξιοσημείωτη ανάπτυξη κατά 12,5% για την ελληνική αγορά καλλυντικών

1/7/2024 9:10:33 μμ
Σύμφωνα με στοιχεία της Cosmetics Europe και του ΠΣΒΑΚ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το 1,2 δισ. ευρώ άγγιξαν οι πωλήσεις καλλυντικών στην Ελλάδα, που καταλαμβάνει τη 16η θέση μεταξύ των χωρών της Ευρώπης, σύμφωνα με στοιχεία της Cosmetics Europe που δημοσίευσε ο ΠΣΒΑΚ

Επίσης η χώρα μας βρίσκεται στην 24η θέση σε κατά κεφαλή κατανάλωση με μόλις 116 ευρώ, ωστόσο σημείωσε αξιόλογη ανάπτυξη ύψους 12,5% το 2023 έναντι του 2022, ανεβαίνοντας στην 6η θέση στην Ευρώπη. 


Αναφορικά με τη συνολική ευρωπαϊκή αγορά καλλυντικών, η Cosmetics Europe καταγράφει πωλήσεις αξίας 96 δισ. ευρώ το 2023 που καθιστούν την Ευρώπη τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, πίσω από τις ΗΠΑ, όπου η αξία της αγοράς ανήλθε σε 102 δισ. ευρώ.

Κυρίαρχη αγορά στην Ευρώπη είναι η Γερμανία με αξία 15,853 δισ. ευρώ και ακολουθεί η Γαλλία με 13,749 δισ. ευρώ και η Ιταλία με 12,530 δισ. ευρώ. 


Η ανάπτυξη στην Ευρώπη ήταν της τάξης του 9,1% σε σύγκριση με το 2022, με τη μεγαλύτερη μεταβολή να σημειώνουν τα αρώματα με 11,5%, ενώ ακολουθεί το μακιγιάζ με 11,2%, η φροντίδα του δέρματος με 10%, η περιποίηση μαλλιών με 8,1% και τα είδη προσωπικής περιποίησης με 7,9%. Παρόλα αυτά, το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς κατέχει όπως είναι και αναμενόμενο η φροντίδα του δέρματος με 29% και ακολουθούν τα είδη προσωπικής περιποίησης με 24,1%, η φροντίδα των μαλλιών με 17,6%, τα αρώματα με 16,1% και το μακιγιάζ με 13,2%.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με αφορμή τη ραγδαία αύξηση της ζήτησης






Σχετικά άρθρα

Εσύ κάνεις τη διαφορά!
Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ γιόρτασε και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ι.Τσέτη: Η βιωσιμότητα & η ανθεκτικότητα το νέο κεφάλαιο εμπιστοσύνης
Η πρόεδρος και CEO του ΟΦΕΤ συμμετείχε στο 9ο Sustainability Summit του Economist
anaBIOsis pharmaceuticals: Αναλαμβάνει τη διανομή και προώθηση του nadroparin calcium
Πρόκειται για ηπαρίνη χαμηλού μοριακού βάρους
Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Δωρεά υγειονομικού υλικού στη Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Πειραιά
Στόχος η ενίσχυση του έργου των πυροσβεστών και η προώθηση της ασφάλειας και της πρόληψης