Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


«'Ασε το δράμα - δες το φαρμακοποιό σου!»

7/2/2020 4:58:41 μμ
Καμπάνια του NHS εμπνέεται από δραματικές κινηματογραφικές σκηνές
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το NHS παρακινεί το κοινό να επισκέπτεται το φαρμακείο για ήπιες παθήσεις με μια εντυπωσιακή καμπάνια που εμπνέεται από κινηματογραφικές ταινίες και «τρέχει» αυτές τις ημέρες σε όλη τη χώρα.

Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, που θα προβληθεί στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο συνολικά για 9 εβδομάδες, αλλά και αφίσες που αναρτήθηκαν σε ιατρεία, φαρμακεία και άλλους χώρους υγείας σε όλη τη χώρα.

Το ξεκαρδιστικό τηλεοπτικό σποτ αφορά τρεις περιπτώσεις απλών προβλημάτων υγείας, τον πόνο στο αυτί, τον ερεθισμό/κνησμό του ματιού και το βήχα, με τους πρωταγωνιστές να αντιδρούν δραματικά απέναντι στο πρόβλημα και να φωνάζουν «χρειαζόμαστε έναν φαρμακοποιό», με τρόπο που θυμίζει πολυάριθμες ταινίες περιπέτειας ή τρόμου (δείτε το εδώ).

Τα τρία αυτά προβλήματα είναι το θέμα καθεμίας από τις αφίσες της καμπάνιας που επίσης θυμίζουν γνωστές ταινίες (για παράδειγμα «earache strikes back», κατά το «the empire strikes back» από τη γνωστή σειρά ταινιών Star Wars) και φέρουν το μήνυμα «take the drama out of minor illnesses, see apharmacist» (σε ήπια ασθένεια, άσε το δράμα και δες ένα φαρμακοποιό).

Η καμπάνια εντάσσεται στο πλαίσιο μιας εκστρατείας του NHS με τίτλο: «Help us, Help you» (Βοηθήστε μας, να σας βοηθήσουμε) που  ιοργανώνεται για τρίτη χρονιά και προωθεί τη σημασία της προσωπικής ευθύνης που έχει ο καθένας για την υγεία του.

Ο Phil Bastable, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ στο NHS England χαρακτήρισε αυτή τη φάση της εκστρατείας με θέμα τα φαρμακεία πολύ σημαντική, διότι «οι κοινοτικοί φαρμακοποιοί είναι ανεκτίμητοι στο NHS, ενώ συχνά δεν αξιοποιούνται όσο θα έπρεπε γιατί πολλοί δεν γνωρίζουν πόσο μπορούν να βοηθήσουν. Φέτος, ζητάμε από το κοινό να "αφήσει το δράμα μακριά από τις ήπιες ασθένειες" με ένα συναρπαστικό δημιουργικό που ελπίζουμε ότι πραγματικά θα αλλάξει τη συμπεριφορά του κοινού».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

ΕΟΠΥΥ: Συνεχίζονται οι ψηφιακές απάτες του κοινού μέσω eMAIL
Ο Οργανισμός επαναλαμβάνει τα κοινά χαρακτηριστικά των παραπλανητικών μηνυμάτων
Έλεγχο των τιμών και των διαφημίσεων στα ΜΗΣΥΦΑ ζητά ο Γ. Δαγρές
Μεταξύ των προτάσεών του για τη βελτιωμένη ρύθμισή τους
Οδηγίες για τους φαρμακοποιούς που συνεργάστηκαν με τη φαρμακαποθήκη  Γ. Σαράντης Α.Ε.
Σύμφωνα με τον ΦΣΑ, η εταιρεία βρίσκεται σε «παύση πληρωμών»
Καλλυντικά: Οι ανεπιθύμητες ενέργειές τους σε real-time
Μέσω νέας πλατφόρμας από τον FDA