Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Ανοίγει η αγορά των βρεφικών τροφών από τις 2 Ιουλίου

3/6/2011
Η απάντηση του προέδρου του Φ.Σ.Θ. στον υπ. Ανάπτυξης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Απελευθερώνεται η αγορά των παιδικών τροφών πρώτης βρεφικής ηλικίας, με την κατάργηση όλων των περιθωρίων κέρδους, απλοποιείται η διαδικασία υποβολής τιμοκαταλόγων χονδρικής και μειώνονται τα σχετικά πρόστιμα, ενώ απλοποιούνται οι προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ.

 

Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

 

Οι παιδικές τροφές πρώτης βρεφικής ηλικίας θα μπορούν να πωλούνται οπουδήποτε, ενώ μέχρι σήμερα πωλούνται μόνο από φαρμακεία, με τον υπουργό να εκτιμά ότι η τιμή θα μειωθεί τουλάχιστον κατά 20%. Η απελευθέρωση ξεκινάει από τις 2 Ιουλίου 2011.

 

Για τους τιμοκαταλόγους χονδρικής (’ρθρο 9, Κεφ. 1, Α.Δ. 9/2007), όπως σημείωσε ο υπουργός, η νέα διάταξη ορίζει ότι οι επιχειρήσεις χονδρικής πώλησης με κύκλο εργασιών άνω των 10 εκατ. ευρώ (μέχρι σήμερα το όριο ήταν 5 εκατ. ευρώ) δεν υποχρεούνται στην υποβολή τιμοκαταλόγων και τήρησης κοστολογικών στοιχείων.

 

Ακόμη μειώνονται τα πρόστιμα που επιβάλλονταν μέχρι σήμερα στις επιχειρήσεις για καθυστερημένη ή ελλιπή υποβολή κοστολογικών στοιχείων και οδηγούσαν σε πρόστιμα ύψους έως και 1,5 εκατ. ευρώ.

 

Ο αριθμός των εταιρειών που υποχρεούνται να υποβάλουν κοστολογικά στοιχεία από 275 σήμερα γίνονται 153, ενώ προτίθενται στις υπόχρεες εταιρίες τα διαγνωστικά κέντρα, ώστε να υπάρχει έλεγχος των τιμών στις ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας, μια και είναι μια κατηγορία υπηρεσιών ιδιαίτερα ευαίσθητη για το ελληνικό νοικοκυριό.

 

Τέλος, ρυθμίζονται οι προωθητικές ενέργειες, οι λεγόμενες προσφορές, στα σούπερ μάρκετ. Με τη νέα ρύθμιση, επιτρέπεται κάθε μορφή προωθητικής ενέργειας με την προϋπόθεση α) ότι η τιμή μονάδος του υπό προώθηση προϊόντος δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από την τιμή μονάδος του προϊόντος πριν την προώθηση. Για την διασφάλιση επιτρέπονται προωθητικές ενέργειες μόνο σε προϊόντα που δεν έχουν αυξήσει την τιμή τους το προηγούμενο διάστημα (έναν ή δύο μήνες) και β) ότι αναγράφεται υποχρεωτικά στην πινακίδα η τιμή ανά μονάδα μέτρησης (π.χ. κιλό) πριν και μετά την προωθητική ενέργεια.

 

Πηγή: Ναυτεμπορική / ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

  • Η Απάντηση του προέδρου του Φ.Σ.Θ. – Α' Αντιπροέδρου του Π.Φ.Σ., Κ. Θεοδοσιάδη, στον υπουργό Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοΐδη:

«Ο κ. Χρυσοχοΐδης αισθάνθηκε την ανάγκη να προσφέρει ένα δωράκι στους ιδιοκτήτες super market, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων του αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

 

Θα πρέπει να γνωρίζει ότι τα κέρδη των super market ΔΕΝ είναι πάνω από την υγεία και την ασφάλεια των βρεφών, με τις οποίες ουδείς επιτρέπεται να παίζει. Τα μεγάλα λόγια του για δήθεν μείωση των τιμών των βρεφικών τροφών κατά 20% είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.

 

 Οι φαρμακοποιοί δεν πρόκειται να δεχθούν τέτοιες συμπεριφορές και πλέον τα δικαστήρια και ο Ελληνικός λαός θα έχουν το λόγο».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με νέα μελέτη από τα Πανεπιστήμια Κέιμπριτζ και Λονδίνου
Πρόκειται για το παγκόσμιο πρόγραμμα της L’OREAL για βιώσιμη ανάπτυξη και κοινωνική ενσωμάτωση






Σχετικά άρθρα

Πρόεδρος του ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης ο Γ.Κ. Κιοσές
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ.
Φαρμακοποιός δίνει μαθήματα γαληνικών σε μαθητές Λυκείου
Ενθουσιασμένα τα παιδιά από την εμπειρία του εργαστηρίου
Οι στρατηγικές εμβολιασμού στα φαρμακεία το θέμα Συνόδου στη Χάγη
Διοργανώνεται από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)
Πληθαίνουν οι αποφάσεις υπέρ των θέσεων στάθμευσης μπροστά στα φαρμακεία
Το μέτρο προωθείται τώρα και σε δήμο του νομού Πέλλας