
Τη δική της απάντηση δίνει η διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ Θεανώ Καρποδίνη προς τους εργαζομένους του οργανισμού σχετικά με τη δραματική κατάσταση που περιέγραφαν για τη διανομή ΦΥΚ κατ’ οίκον.
Σε επιστολή της προς τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εργαζομένων, αντικρούει τα επιχειρήματα περί αναποτελεσματικότητας, αποκαλύπτοντας ότι από τον Απρίλιο υπάλληλοι του φαρμακείου του Ρέντη είχαν αφήσει ανεκτέλεστες 7600 συνταγές φαρμάκων που προορίζονταν για άλλα σημεία διανομής του ΕΟΠΥΥ, συνεπώς είχαν αφήσει ασθενείς χωρίς φαρμακευτική αγωγή για πάνω από δύο μήνες. Αυτό ανακαλύφθηκε στις αρχές Ιουνίου όταν ξεκίνησαν όλες οι προετοιμασίες για τη λειτουργία του κεντρικού φαρμακείου που θα αναλάμβανε τη διανομή κατ’οίκον.
«Οι συνάδελφοί σας στο φαρμακείο του Ρέντη είχαν ξεχάσει όχι μόνο να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά και να ενημερώσουν», τονίζει η διοικήτρια συμπληρώνοντας ότι πολλές από τις συνταγές είχαν λήξει και κλήθηκαν άλλοι φαρμακοποιοί και διοικητικοί υπάλληλοι να λύσουν το πρόβλημα, δουλεύοντας ατελείωτες ώρες. Προσθέτει δε ότι έχουν δρομολογηθεί οι αναγκαίες ενέργειες για αναζήτηση τυχόν πειθαρχικών ευθυνών.
Στη συνέχεια η Θ. Καρποδίνη καταγράφει ότι από τα 24.694 νέα αιτήματα (και συνολικά 32.294, αν συμπεριληφθούν οι 7600 παραπάνω εκκρεμότητες):
• τα 890 βρίσκονται υπό έλεγχο από φαρμακοποιούς
• τα 6190 δεν έχουν εγκριθεί για διάφορους λόγους
• τα 2100 έχουν εγκριθεί και είναι προς συλλογή από τον ανάδοχο
• τα 4085 έχουν εκτελεστεί και είναι προς συσκευασία και αποστολή
• τα 4175 έχουν αποσταλεί
• τα 14.854 έχουν ήδη παραδοθεί στους ασθενείς.