Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

Δωρεάν ψηφιακό βιβλίο απαντά σε όλα τα ερωτήματα για την ημικρανία
Ξέρετε ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στην ημικρανία και στον πονοκέφαλο;
Μ. Θεμιστοκλέους: Τα πιστοποιητικά εμβολιασμού εκδίδονται από τα ΚΕΠ
Παρέμβαση του ΠΦΣ ώστε να σταματήσουν οι πολίτες να τα ζητούν από τα φαρμακεία
Ι. Τσέτη: Απαιτείται αυτοδυναμία παραγωγής πρώτων υλών και χρηματοδότηση της έρευνας και ανάπτυξης
Οι δηλώσεις της CEO του ΟΦΕΤ στο 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

Θ. Γιαρμενίτης: Αυτή την κρίσιμη στιγμή τα φαρμακεία μπορούν να στηρίξουν τον κλάδο των καλλυντικών

12/2/2021 2:51:41 μμ
Επιστολή του προέδρου του ΠΣΒΑΚ με αφορμή το νέο lockdown
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Αν και το τίμημα του νέου lockdown είναι βαρύ για τον κλάδο των εταιρειών καλλυντικών και αρωμάτων, το μήνυμα που στέλνει ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων, Θόδωρος Γιαρμενίτης, αφήνει να φανεί πως η αγορά θα αντέξει με τη σημαντική βοήθεια που παρέχουν τα ανοικτά φαρμακεία, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα σούπερ μάρκετ.

Στην επιστολή του αναφέρει:
«Τα νέα μέτρα από τις 11 Φεβρουαρίου 2021 δοκιμάζουν την υπομονή όλων μας. Το κόστος είναι βαρύ και η αγορά ξέμεινε και πάλι από οξυγόνο και οι άνθρωποι μας από ψυχική υγεία.
Όμως τίποτα απ' όλα αυτά δεν είναι πιο επικίνδυνο από τον κορονοϊό και οι οριζόντιες απαγορεύσεις έχουν νόημα αυτή την ώρα περισσότερο από ποτέ. 
Το δίμηνο που ακολουθεί είναι όντως το άνοιγμα της σήραγγας του τέλους της Covid-19. Είχαμε προβλέψει ένα δύσκολο πρώτο τρίμηνο για το 2021. Τώρα είναι ένα πεντάμηνο λόγω της επιδείνωσης.

Ο κλάδος μας έχει ανταύγειες αισιοδοξίας λόγων των φαρμακείων, των Super Markets και του e-commerce. Βέβαια έχει πληγεί το φυσικό κατάστημα και οι υπηρεσίες.

Εμείς όλοι έχουμε διευκολύνει τη λιανική με ρυθμιστικές κινήσεις. Στόχος μας πρέπει να είναι οι εξαγωγές και οι συνεργασίες με ξένους οίκους ανά την υφήλιο.

Το brand name του Ελληνικού Καλλυντικού είναι δυνατό. Το κράτος μας δυστυχώς είναι αδύνατο και μας λείπει η ραχοκοκαλιά για ένα 50% κούρεμα οφειλών. Οι φορείς το προτείνουν.

Τέλος, το "ακορντεόν" είναι καλύτερο από το καθόλου. Καθώς μικρός τζίρος είναι καλύτερος από τον καθόλου τζίρο.

Αγαπητά μέλη,
Οι εταιρείες-μέλη μας είναι ο καθρέπτης της αγοράς των καλλυντικών στη χώρα μας και είναι η εγγύηση για να συνεχίσουμε. Έχουμε κατορθώσει να είναι πολυποίκιλες με όλα τα δίκτυα αγοράς και δίνουμε μεγάλη σημασία και στα Συνδεδεμένα μέλη μας που πλαισιώνουν τα θέλω μας σε όλα τα επίπεδα των αναγκών μας. Το ίδιο και οι επιστήμονες στελέχη των εταιρειών-μελών μας που ανταποκρίνονται πλήρως στα Ευρωπαϊκά θέματα και στην συνεργασία με τον ΕΟΦ, το Γενικό Χημείο του Κράτους και τώρα στα περιβαλλοντικά θέματα που θα μας απασχολήσουν συντόμως.
Στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου είμαστε αισιόδοξοι».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η κυβέρνηση θα πρέπει να βρει άμεσα λύση για τα self tests
Στο +46,6% η κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής






Σχετικά άρθρα

Α. Βαλτάς: Οι αντοχές έχουν και τα όρια τους
Η κυβέρνηση θα πρέπει να βρει άμεσα λύση για τα self tests
IQVIA: Αυξήθηκαν σημαντικά οι πωλήσεις των συμπληρωμάτων διατροφής τον Απρίλιο
Κατά 50% η άνοδος και στα προϊόντα φροντίδας ασθενών
Convert Group: Με +38,3% τρέχουν οι αγορές στα ηλεκτρονικά φαρμακεία το 1ο τρίμηνο του 2021
Στο +46,6% η κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής
Νέες φορολογικές κλίμακες στις ατομικές επιχειρήσεις
Για το οικονομικό έτος 2020 και τις δηλώσεις που θα γίνουν το 2021