Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Οι συστάσεις εμβολιασμού σε ασθενείς με νεοπλασίες
Από την ομάδα της Θεραπευτικής Κλινικής του Νοσοκομείου Αλεξάνδρα

360ο καμπάνια για το Apotel «Μη μένεις στη συνήθεια»

10/11/2025 5:02:57 μμ
Με κινηματογραφική αισθητική που αναδεικνύει τη δύναμη της επιλογής στον πόνο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Μέσα από μια δυναμική νέα καμπάνια με τίτλο «Μη Μένεις Στη Συνήθεια», το Apotel επανέρχεται με μια τολμηρή πρόταση: να αμφισβητήσουμε ό,τι θεωρούμε δεδομένο, ξεκινώντας από τις καθημερινές αλλά σημαντικές μας επιλογές, όπως η ανακούφιση από τον πόνο.

 

Με κινηματογραφική αισθητική, έντονο ρυθμό και έναν αφηγηματικό τόνο που «ταρακουνάει», η καμπάνια φέρει την υπογραφή της Filmskin. Η σκηνοθετική ματιά του Πέτρου Νικολίνταη αναδεικνύει τη σύγκρουση ανάμεσα στην επιλογή από συνήθεια και τη δύναμη της επιλογής. Το Apotel παρουσιάζεται όχι απλώς ως ένα αποτελεσματικό παυσίπονο, αλλά ως σύμβολο αλλαγής νοοτροπίας: ένα brand που δίνει το μήνυμα «Ίσως νιώσεις καλύτερα αν επιλέξεις διαφορετικά».

 

Η καμπάνια του Apotel «Μη μένεις στη συνήθεια» δεν μιλά μόνο για ένα παυσίπονο, μιλά για τη στάση ζωής μας απέναντι στη συνήθεια αλλά και την αλλαγή. «Θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι δύναμή μας είναι η ΕΠΙΛΟΓΗ, ακόμα και όταν αφορά κάτι τόσο καθημερινό, ταυτόχρονα όμως και τόσο σοβαρό, όπως είναι η ανακούφιση από τον πόνο», λέει ο Τάσος Μπίθας, head of media του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη αναφορικά με τη νέα καμπάνια.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και συμμετείχε σε συζήτηση για τις γυναίκες στην επιστήμη
Η πρόεδρος και CEO του ΟΦΕΤ συμμετείχε στο 9ο Sustainability Summit του Economist






Σχετικά άρθρα

Ιουλία Τσέτη: Έλαβε τιμητική διάκριση στο συνέδριο της ΠΕΦΝΙ
Και συμμετείχε σε συζήτηση για τις γυναίκες στην επιστήμη
Αποσύρεται το Ladose παγκοσμίως
Η Φαρμασέρβ Ελλάς θα διαθέσει άλλο σκεύασμα φλουοξετίνης
Kenvue: Πουλήθηκε σε μεγάλη εταιρεία προϊόντων περιποίησης
Και δημιουργείται μια νέα δύναμη στον χώρο της υγείας και της φροντίδας
Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ: Επιτυχημένη η εκδήλωση με τη Novo Nordisk
Αφορούσε τις σύγχρονες θεραπευτικές εξελίξεις στον διαβήτη και στην παχυσαρκία