Μέσα από μια δυναμική νέα καμπάνια με τίτλο «Μη Μένεις
Στη Συνήθεια», το Apotel επανέρχεται με μια τολμηρή πρόταση: να
αμφισβητήσουμε ό,τι θεωρούμε δεδομένο, ξεκινώντας από τις καθημερινές αλλά
σημαντικές μας επιλογές, όπως η ανακούφιση από τον πόνο.
Με κινηματογραφική αισθητική, έντονο ρυθμό και έναν αφηγηματικό
τόνο που «ταρακουνάει», η καμπάνια φέρει την υπογραφή της Filmskin. Η
σκηνοθετική ματιά του Πέτρου Νικολίνταη αναδεικνύει τη σύγκρουση ανάμεσα
στην επιλογή από συνήθεια και τη δύναμη της επιλογής. Το Apotel παρουσιάζεται
όχι απλώς ως ένα αποτελεσματικό παυσίπονο, αλλά ως σύμβολο αλλαγής νοοτροπίας:
ένα brand που δίνει το μήνυμα «Ίσως νιώσεις καλύτερα αν επιλέξεις διαφορετικά».
Η καμπάνια του Apotel «Μη μένεις στη συνήθεια» δεν μιλά μόνο για ένα παυσίπονο, μιλά για τη στάση ζωής μας απέναντι στη συνήθεια αλλά και την αλλαγή. «Θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι δύναμή μας είναι η ΕΠΙΛΟΓΗ, ακόμα και όταν αφορά κάτι τόσο καθημερινό, ταυτόχρονα όμως και τόσο σοβαρό, όπως είναι η ανακούφιση από τον πόνο», λέει ο Τάσος Μπίθας, head of media του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη αναφορικά με τη νέα καμπάνια.







