Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

162% αυξήθηκαν οι πωλήσεις των online φαρμακείων στο Black Friday

27/11/2017 11:48:35 πμ
Υψηλή ανταπόκριση από τους καταναλωτές
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Σημαντική ήταν η ανταπόκριση τόσο των online φαρμακείων όσο και των καταναλωτών στην ημέρα του Black Friday. Πάνω από 100 online φαρμακεία συμμετείχαν και ανέδειξαν την ενέργεια μέσα από πληθώρα προσφορών που ξεπέρασαν το 50%.

Συγκεκριμένα, από τα 265 συνολικά online φαρμακεία που υπάρχουν καταγεγραμμένα στην Ελλάδα, τα 100 πραγματοποίησαν ενέργειες σχετικές με την ημέρα αυτή τις οποίες και προώθησαν τόσο μέσα από banners όσο και σε social media και newsletters. Ακόμα μεγαλύτερη ήταν η ποσοστιαία συμμετοχή των μεγάλων online φαρμακείων όπου χαρακτηριστικά από τα top 50 ηλεκτρονικά καταστήματα (με βάση την μέση μηνιαία επισκεψιμότητα από τα στοιχεία παρακολούθησης της αγοράς του eRetail Audit), συμμετείχαν το 95%.

Σε ότι αφορά στην ανταπόκριση από τους καταναλωτές, τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Η αύξηση των πωλήσεων ανήλθε στο +150% για την ημέρα του Black Friday σε σχέση με μια μέση ημέρα, ενώ στο +162% ήταν η αύξηση σε σχέση με τις υπόλοιπες Παρασκευές του Νοεμβρίου. Αξίζει να σημειωθεί πως και πέρσι τα νούμερα κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα καθιστώντας έτσι την ημέρα του Black Friday πολύ επιτυχημένη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.


Πέρα από την αξία πωλήσεων, αύξηση +143% παρατηρήθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών των retailers που συμμετείχαν, γεγονός που συνδυαστικά με τον τζίρο φανερώνει πως η μέση αξία καλαθιού ήταν μεγαλύτερη.


Τέλος, καταλυτική φαίνεται να ήταν η επίδραση των newsletters που ενημέρωναν τους καταναλωτές για τις προσφορές των φαρμακείων καθώς το ποσοστό των αγορών που προήλθαν από αυτό το κανάλι marketing ήταν 19% σε σύγκριση με τον μέσο όρο που κυμαίνεται στο 8%.

Τα στοιχεία αυτά αποτυπώθηκαν σε πραγματικό χρόνο από την υπηρεσία eRetail Audit της Convert Group, βάσει της οποίας brands και online φαρμακεία αξιολογούν τα μερίδια αγοράς τους και τις επιδόσεις τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ομάδα της Convert Group κατέγραψε επίσης αύξηση 143% στον αριθμό των online παραγγελιών,γεγονός που συνδυαστικά με τιςπωλήσεις φανερώνει πως η μέση αξία καλαθιού αυξήθηκε κατά €5 σε αξία.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

«Δεν θα επιτρέψουμε την εργαλειοποίηση των ασθενών για την εξυπηρέτηση οικονομικών συμφερόντων», αναφέρει η Θ. Καρποδίνη
Για τη γέννηση 3ου και πλέον παιδιού, με τη στήριξη του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ






Σχετικά άρθρα

Οι νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για τους φαρμακοποιούς
Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Sharon Levy: Τα φαρμακεία οδηγούν τη νέα εποχή της υγείας των καταναλωτών
Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Φ.Σ. Θεσσαλονίκης: Προτείνει πλατφόρμα εκμάθησης ελληνικής νοηματικής γλώσσας
Με δυνατότητα παροχής φαρμακευτικής ορολογίας
ΠΦΣ: 9,5 χιλιάδες barcode readers προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία με επιδότηση
Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τους υπόλοιπους ενδιαφερομένους