Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

10ο PHARMA point: Ερωτήσεις και απαντήσεις για την e-συνταγογράφηση

19/10/2010
Τι συζητήθηκε κατά την παρουσίαση της εφαρμογής από την ΓΓΚΑ Αθ. Δρέττα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

ερωτήσεις και οι απαντήσεις όπως τέθηκαν και απαντήθηκαν κατά την διάρκεια της παρουσίασης της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από την Γ.Γ.Κ.Α Αθ. Δρέττα στο 10ο PHARMAPOINT (πηγή: site Φ.Σ. Θεσσαλονίκης):

 

Τι γίνεται με τα φάρμακα που απαιτούν γνωμάτευση;

Η γνωμάτευση συνοδεύει την εκτυπωμένη ηλεκτρονική συνταγή.

 

Αν απαιτείται αντιβιόγραμμα τι γίνεται;

Συνοδεύει κανονικά την ηλεκτρονική συνταγή.

 

Πώς εκτελούνται - διατιμώνται τα γαληνικά σκευάσματα;

Μέχρι να ενσωματωθεί στο σύστημα η διαδικασία της χορήγησης γαληνικού φαρμάκου, για τα γαληνικά φάρμακα ο ιατρός θα εκδίδει χειρόγραφη συνταγή η οποία θα εκτελείται, επίσης χειρόγραφα από το φαρμακείο. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις που η γαληνική σύνθεση περιέχει και κάποιο ιδιοσκεύασμα.

 

Τι ισχύει με τα εμβόλια απευαισθητοποίησης;

Θα συνταγογραφούνται σε χειρόγραφες συνταγές και θα εκτελούνται - διατιμούνται χειρόγραφα.

 

Πως εκτελούνται οι επαναλαμβανόμενες συνταγές;

Μία-μία στην ώρα τους. Το σύστημα επιτρέπει την εκτέλεσή τους μόνο την προβλεπόμενη ημερομηνία. Οι παλιές χειρόγραφες θα εκτελεσθούν χειρόγραφα την προβλεπόμενη ημερομηνία.

 

Σε περίπτωση μερικής εκτέλεσης μιας συνταγής λόγω προσωρινής έλλειψης φαρμάκου, αν περάσουν οι 8 ημέρες τι γίνεται;

Η συνταγή καταχωρείται στο σύστημα ως εκτελεσμένη με τα φάρμακα που έχετε δώσει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Ο ασθενής θα πρέπει να πάει στον ιατρό του για να του ξαναγράψει τα φάρμακα που δεν κατάφερε να βρει ή να του γράψει άλλο σκεύασμα στην περίπτωση που υπάρχει για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα έλλειψη σε κάποιο συγκεκριμένο σκεύασμα.

 

Τι προβλέπεται για τη μερική εκτέλεση συνταγών;

Το σύστημα αντιλαμβάνεται τη μερική εκτέλεση (των ποσοτήτων των φαρμάκων) των συνταγών αυτόματα. Ο φαρμακοποιός δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα άλλο πλην του να καταχωρίσει στο σύστημα τις ταινίες γνησιότητας (κουπόνια) των σκευασμάτων (κουτιών) που δίνει στον ασθενή κάθε φορά.

Υπάρχουν τρεις περιπτώσεις όπου μπορούν να θέσουν τη συνταγή σε κατάσταση «Μερικής εκτέλεσης» στο σύστημα.

Περίπτωση 1: Η εκτέλεση να γίνει σταδιακά λόγω έλλειψης ενός ή περισσοτέρων φαρμάκων στο ράφι του φαρμακείου.

Εάν το φαρμακείο έχει έλλειψη φαρμάκου εκείνη τη χρονική στιγμή εκτελεί τα φάρμακα που έχει και πατώντας «εκτέλεση» το σύστημα θέτει τη συνταγή σε κατάσταση «Μερικής Εκτέλεσης». Το ίδιο φαρμακείο και μόνον το ίδιο μπορεί όταν θα έχει τα υπόλοιπα φάρμακα να αναζητήσει (έως τη λήξη της η οποία παρατάθηκε +3 ημέρες) πάλι τη συνταγή, με τον κωδικό της και να εκτελέσει και τα υπόλοιπα.

Περίπτωση 2: Η άρνηση του ασθενούς να παραλάβει κάποιο από τα φάρμακα της συνταγής.

Ο φαρμακοποιός δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα άλλο πλην του να καταχωρίσει στο σύστημα τις ταινίες γνησιότητας (κουπόνια) των σκευασμάτων (κουτιών) που δίνει στον ασθενή. Το σύστημα αναγνωρίζει ότι οι ποσότητες είναι μικρότερες από αυτές που έδωσε ο ιατρός και θέτει την συνταγή σε κατάσταση «Μερικής Εκτέλεσης». Στο τέλος των 5+3 ημερών η συνταγή οριστικοποιείται αυτόματα με όσα σκευάσματα επιθυμεί ο ασθενής.

Περίπτωση 3: Η εκτέλεση από τον φαρμακοποιό λιγότερων σκευασμάτων (κουτιών) στην περίπτωση όπου η δοσολογία δεν συμφωνεί με την ποσότητα στην θεραπεία μηνός.

Εάν ο ιατρός αναγράψει σε θεραπεία μηνός π.χ. 4 κουτιά ενός φαρμάκου και η δοσολογία που έχει αναγράψει δείχνει ότι ο ασθενής χρειάζεται τα 3 για τη θεραπεία μηνός, το φαρμακείο οφείλει να ελέγξει και να δώσει τα 3.

Ο φαρμακοποιός δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα άλλο πλην του να καταχωρίσει στο σύστημα τις ταινίες γνησιότητας (κουπόνια) των 3 σκευασμάτων (κουτιών) που δίνει στον ασθενή. Το σύστημα αναγνωρίζει ότι οι ποσότητες είναι μικρότερες από αυτές που έδωσε ο ιατρός και θέτει την συνταγή σε κατάσταση «Μερικής Εκτέλεσης».

Υπάρχει πρόβλεψη στις μερικώς εκτελεσθείσες συνταγές να οριστικοποιηθούν άμεσα

Α) εάν ο ασφαλισμένος δεν θέλει όλα τα εμβαλάγια, ή

Β) εάν μειώσουμε την ποσότητα λόγω υπέρβασης της θεραπείας ενός μηνός.

Το σύστημα δεν ελέγχει αυτόματα εάν η δοσολογία που αναγράφει ο ιατρός είναι σύμφωνη με την ποσότητα στην περίπτωση της θεραπείας μηνός. Όμως, κάθε μήνα μέσω της στατιστικής επεξεργασίας αναζητά και ελέγχει τέτοιες περιπτώσεις με σκοπό να τις καταλογίσει.

 

Εάν οι οδηγίες του ιατρού δεν δικαιολογούν την ποσότητα των εμβαλαγίων τι κάνουμε, έχουμε δικαίωμα να διαγράψουμε φάρμακο;

Βεβαίως, η εφαρμογή σας δίνει τη δυνατότητα να εκτελέσετε μικρότερη ποσότητα φαρμάκων. Το σύστημα θα καταλάβει την μείωση της ποσότητας και θα σας ρωτήσει για ποιο λόγο, εκεί θα δώσετε την απάντηση που θέλετε (προσωρινή έλλειψη, δεν το θέλει ο ασθενής, δεν δικαιολογείται η ποσότητα).

 

Μπορεί ο φαρμακοποιός να δώσει στον ασθενή κάποια άλλη συσκευασία φαρμάκου από αυτή που επέλεξε ο ιατρός σε περίπτωση προσωρινής έλλειψης του φαρμάκου στην αγορά;

Η χορήγηση ενός φαρμάκου ανήκει αποκλειστικά στην ευθύνη του ιατρού. Ο φαρμακοποιός βάσει νόμου δεν μπορεί να αλλάξει την επιλογή του ιατρού για τη χορήγηση ενός φαρμάκου. Ο φαρμακοποιός μπορεί να δώσει μόνο λιγότερες ποσότητες φαρμάκων.

Φάρμακα που δεν κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά (ενώ μπορεί να έχουν έγκριση από ΕΟΦ και τιμή από την ΓΓΕ) δεν θα είναι δυνατόν να τα επιλέξει ο ιατρός .

Στην περίπτωση όπου υπάρχει έλλειψη ενός φαρμάκου στην αγορά και ο ασθενής δεν μπόρεσε να το προμηθευτεί τότε θα χρειαστεί να πάει στον ιατρό του να του ακυρώσει τη συνταγή και να δημιουργήσει νέα ή να γράψει άλλη στην περίπτωση όπου η προηγούμενη εκτελέστηκε μερικώς (διότι είχε και αλλά φάρμακα τα οποία ο ασθενής μπορεί να χρειαζόταν άμεσα).

 

Όταν δεχθώ ηλεκτρονική συνταγή και δεν έχω τον απαραίτητο εξοπλισμό ή δεν έχω εγγραφεί και πιστοποιηθεί στο σύστημα, τι κάνω;

Δεν μπορώ να την εκτελέσω. Θα πρέπει να πάει σε άλλο φαρμακείο.

 

Όταν η συνταγή ξεπερνά τα 150 ευρώ, τι κάνω;

Την εκτελώ κανονικά, οι ηλεκτρονικές συνταγές δεν χρειάζονται θεώρηση. Υπεύθυνος είναι μόνον ο γιατρός.

 

Ελέγχω την διάγνωση με το σκεύασμα που συνταγογραφήθηκε;

Όχι. Υπεύθυνος είναι μόνον ο γιατρός.

 

Πως διασφαλίζεται ότι ο γιατρός δεν συνταγογραφεί αδειοδοτημένα σκευάσματα που στη πράξη δεν κυκλοφορούν;

Υπάρχει υπόσχεση ότι ο κατάλογος θα ενημερώνεται μόνον με τα σκευάσματα που κυκλοφορούν και έτσι ο γιατρός θα συνταγογραφεί σωστά.

 

Για την εκτέλεση κάθε συνταγής ξαναδίνω όνομα και κωδικό χρήστη;

Όχι. Τα δίνουμε μόνον μία φορά όταν ανοίξουμε τον υπολογιστή. Επίσης τα ξαναδίνουμε σε περίπτωση συνεχούς αδράνειας 30 λεπτών του υπολογιστή.

 

Στην εκτύπωση της συνταγής δίνεται η δυνατότητα επιλογής του εκτυπωτή;

Φυσικά, την δίνει το menu του Acrobat reader.

 

Πως τυπώνονται οι συγκεντρωτικές στο τέλος του μήνα αν έχουμε και χειρόγραφες και ηλεκτρονικές;

Αυτό εξαρτάται από εσάς.

Α) Εάν έχετε στο φαρμακείο σας ειδικό πρόγραμμα φαρμακείου για τη διαχείριση της αποθήκης σας και του λογιστηρίου σας (έκδοση αποδείξεων λιανικής πώλησης) μπορείτε να αποστείλετε τη συνολική κατάσταση που σας βγάζει το συγκεκριμένο πρόγραμμα, όπως και σήμερα.

Β) Εάν δεν έχετε πρόγραμμα φαρμακείου μπορείτε να αποστείλετε δύο καταστάσεις, μία για τις χειρόγραφες συνταγές που εκτελέσατε (π.χ. για περιπτώσεις όπως γαληνικά ή εμβόλια απευαισθητοποίησης) την οποία θα φτιάξετε οι ίδιοι και μία για τις ηλεκτρονικές συνταγές την οποία σας φτιάχνει αυτόματα το σύστημα ανά μήνα (στον φάκελο εκκαθάριση).

 

Tι θα κάνω στην περίπτωση που διακοπεί προσωρινά η σύνδεσή μου στο διαδίκτυο και δεν έχω πρόσβαση στην εφαρμογή;

Μπορείτε να εκτελέσετε μία ηλεκτρονική συνταγή σε μία έκτακτη περίπτωση χωρίς να την καταχωρίσετε εκείνη την ώρα στο σύστημα, αλλά αργότερα έως την ημερομηνία λήξης της.

Σε κάθε περίπτωση για να γίνει αυτό θα πρέπει να είστε σίγουροι για τα στοιχεία του ασθενή που έχετε μπροστά σας. Δηλαδή να έχετε πιστοποιήσει ότι η χειρόγραφή ή η ηλεκτρονική συνταγή που σας έδωσε ο ασθενής αναφέρεται στο πρόσωπο που αναγράφεται στο βιβλιάριο υγείας το οποίο πρέπει να ελέγξετε.

 

Πώς εκδίδεται η απόδειξη σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης;

Το σύστημα δεν έχει καμία σχέση και ούτε αντικαθιστά ή υποκαθιστά οποιαδήποτε υπηρεσία σας παρέχουν τα μηχανογραφικά πακέτα λογισμικού που έχετε για την αποθήκη σας και την έκδοση αποδείξεων λιανικής πώλησης.

 

Το σύστημα προβλέπει τον έλεγχο του βιβλιαρίου και την παρουσία του ασφαλισμένου κατά την συνταγογράφηση - εκτέλεση, όπως ορίζει το Π.Δ. 121;

Όλο το νομικό πλαίσιο ισχύει και οφείλουν να το τηρούν τόσο οι γιατροί όσο και οι φαρμακοποιοί.

 

Σε περίπτωση φαρμακοποιού που δεν έχει εκτελέσει μέχρι σήμερα συνταγή ΟΑΕΕ τι ισχύει για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση;

Απλά εγγράφεται, πιστοποιείται ηλεκτρονικά και εκτελεί.

 

Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης εκτελεσμένης συνταγής εάν διαπιστωθεί κάποιο λάθους εκ των υστέρων, πχ λάθος συμμετοχή λόγω ΕΚΑΣ ή αδυναμία εξόφλησης της συμμετοχής;

Όχι θα πρέπει ελέγχεται προκαταβολικά.

 

Τι γίνεται όταν δεν διαβάζονται τα bar codes των σκευασμάτων και έχουν αλλοιωθεί οι αριθμοί;

Εάν δεν διαβάζονται τα bar codes από τους ψηφιακούς αναγνώστες (bar code readers) μπορείτε να τα πληκτρολογήστε.

Εάν πάλι δεν μπορείτε να τα πληκτρολογήσετε διότι δεν διαβάζονται οι αριθμοί, τότε θα πρέπει να γίνει αναφορά στην συγκεκριμένη φαρμακευτική εταιρεία και επιστροφή του σκευάσματος, διότι αυτό δεν επιτρέπεται βάσει των κανονισμών του ΕΟΦ.

 

Σε μεγάλο αριθμό συνταγογραφημένων εμβαλαγίων του ιδίου φαρμάκου, πχ 15 ενέσιμα, περνώ ένα-ένα ξεχωριστά;

Ναι, τα διαβάζω ένα-ένα ξεχωριστά με τον οπτικό αναγνώστη ώστε να καταχωρηθεί ο σειριακός αριθμός του καθενός.

 

Ο εξοπλισμός, το κόστος λειτουργίας επιδοτούνται;

Όχι προς το παρόν.

 

Τα Νοσοκομεία θα μετέχουν στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση;

Ναι στο άμεσο μέλλον.

 

Πως προστατεύεται από ιούς η εφαρμογή;

Η εφαρμογή δεν κινδυνεύει από προσβολή ιού που έχει το σύστημά σας. Φιλοξενείται στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.). Η προστασία από ιούς αφορά μόνο την σωστή και απρόσκοπτη λειτουργία του υπολογιστή σας και είναι δική σας ευθύνη.

 

Ο γιατρός συνταγογράφησε μόνο την εμπορική ονομασία χωρίς να προσδιορίσει την περιεκτικότητα (mg), τι χορηγώ;

Ο γιατρός δεν έχει τεχνικά την δυνατότητα να μην προσδιορίσει την περιεκτικότητα.

 

Τι ισχύει για τις συνταγές των Αγροτικών γιατρών και Κέντρων υγείας που θα είναι χειρόγραφες;

Θα τις εκτελούμε χειρόγραφα.

 

Η δική μας εκτύπωση μπορεί να γίνει στην πίσω σελίδα της εκτύπωσης του γιατρού;

Όχι, πρέπει να γίνει νέα εκτύπωση.

 

Σε περίπτωση λάθους συνταγογογράφησης από τον γιατρό, τι γίνεται;

Η συνταγή δεν διορθώνεται και δεν εκτελείται. Εκδίδει νέα.

 

Τι εκτυπωτής απαιτείται στο φαρμακείο;

Ένας εκτυπωτής InkJet ή Laser με δυνατότητα εκτύπωσης τουλάχιστον στα 300dpi. Οι συνταγές εκτυπώνονται σε φύλλο Α4.

 

Ποιος ο λόγος επικόλλησης των ταινιών γνησιότητας;

Προς το παρόν θα επικολλούνται. Κάτι τέτοιο θα είναι περιττό στην περίπτωση εισαγωγής στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης όλων των ασφαλιστικών Ταμείων.

Για την ομαλή μετάβαση από το χειρόγραφο στον ηλεκτρονικό τρόπο συνταγογράφησης, προσωρινά ο φαρμακοποιός εκτυπώνει τη συνταγή, επικολλά τα κουπόνια των φαρμάκων και φυλάσσει και επισυνάπτει την υπογεγραμμένη συνταγή του γιατρού στη δική του εκτύπωση.

 

Ο γιατρός μπορεί να συνταγογραφήσει φάρμακα εκτός ενδείξεων;

Δυνητικά ναι, αλλά αποτελεί αποκλειστικά δική του ευθύνη.

 

Τι συμπληρώνουμε στον κωδικό εικόνας;

Τα στρεβλωμένα γράμματα και αριθμούς που βλέπουμε ακριβώς από κάτω.

 

Πως εγγράφονται στο σύστημα τα συστεγασμένα φαρμακεία;

Δίνοντας τα στοιχεία της επωνυμίας και τα προσωπικά στοιχεία ενός από τους υπεύθυνους φαρμακοποιούς.

 

Η χειρόγραφη συνταγή που καταχωρεί ο Φαρμακοποιός ηλεκτρονικά στο σύστημα, πρέπει να είναι θεωρημένη όταν απαιτείται;

Οι φαρμακοποιοί αρνούμαστε να καταχωρούμε ηλεκτρονικά τις χειρόγραφες συνταγές των γιατρών. Τις εκτελούμε χειρόγραφα με όποιες απαιτήσεις ισχύουν γι’ αυτές.

 

Πως θα ελεγχθεί η κατευθυνόμενη συνταγογραφία;

Με την στατιστική αξιολόγηση των δεδομένων που κάνει το σύστημα.

 

Γιατί κάνουμε δύο αναγνώσεις σε κάθε φάρμακο και τι σημαίνουν;

Η μία είναι η εμπορική ονομασία και συσκευασία του φαρμάκου και η δεύτερη είναι ο μοναδικός σειριακός αριθμός που έχει κάθε εμβαλάγιο. Έτσι ταυτοποιείται η χορήγηση του συγκεκριμένου εμβαλαγίου ώστε εάν ξαναχρησιμοποιηθεί να ενημερωθούν οι υπεύθυνοι ελεγκτικοί μηχανισμοί.

 

Είναι δυνατή η ενσωμάτωση στον αλγόριθμο, της επιλογής του ποσοστού συμμετοχής ανάλογα με τη διάγνωση και το συνταγογραφούμενο σκεύασμα;

Δεν υπάρχει αυτή η πληροφορία που απαιτείται για να αυτοματοποιήσουμε την παραπάνω διαδικασία.

 

Εάν κατάλαβα καλά, αρκεί να γνωρίζουμε τους ΑΜΚΑ ιατρού και ασθενούς για να καταχωρήσουμε συνταγές. Δε θα πρέπει να υπάρχουν πρόσθετες ασφαλιστικές δικλείδες; Πώς διασφαλίζεται το σύστημα από τη "συνταγογράφηση" πρόσθετων σκευασμάτων ή ακόμα και την καταχώρηση συνταγών εν αγνοία του ιατρού ή/και του ασφαλισμένου;

Η ενημέρωση με mail του ασφαλισμένου για τα φάρμακα που έλαβε δεν παρέχει προστασία σε περίπτωση που η συνταγογράφηση γίνεται με τη συγκατάθεσή του.

Σε περίπτωση δόλου θα συνταγογραφήσουμε επώνυμα σαν φαρμακοποιοί, αφού δεν γνωρίζουμε τους κωδικούς εισόδου του γιατρού.

Με την στατιστική αξιολόγηση των δεδομένων που κάνει το σύστημα θα ενημερώσει τους υπεύθυνους των ελεγκτικών μηχανισμών.

Βέβαια ο σωστός και ασφαλής από κάθε πλευρά τρόπος λειτουργίας της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης απαιτεί την ύπαρξη και παρουσία κάρτας με ηλεκτρονικό τσιπ για όποια ενέργεια αφορά συνταγογράφηση ή εκτέλεση συνταγής.

 

Πως συνταγογραφείται ένα δοσολογικό σχήμα του τύπου: 1 χάπι το πρωί, μισό το μεσημέρι, ένα το βράδυ;

Θα πρέπει να γραφτεί στα σχόλια της συνταγής ή δίπλα στο παράθυρο του κάθε φαρμάκου όπου υπάρχουν θέσεις για σχόλια.

 

Τι γίνεται με τις τιμές των φαρμάκων στις παραμεθόριες περιοχές και τις τιμές στα φάρμακα του ΙΦΕΤ;

Το σύστημα αναγνωρίζει από τον ταχυδρομικό κώδικα του κάθε φαρμακείου αν το φαρμακείο είναι ή όχι σε παραμεθόριο και υπολογίζει τις αντίστοιχες τιμές. Οι τιμές των σκευασμάτων του ΙΦΕΤ θα εμφανίζονται κανονικά βάσει του barcode του σκευάσματος.

 

Το σύστημα δε με αναγνωρίζει γιατί είμαι νέο φαρμακείο. Το 11131 δεν γνωρίζει να μου απαντήσει γιατί περιμένουν τα κεντρικά του ΟΑΕΕ. Τι να κάνω που πέρασε η προθεσμία εγγραφής;

Το θέμα θα λυθεί άμεσα. Ότι πρόβλημα υπάρχει στα μητρώα επειδή πρέπει να πιστοποιείται και από ΟΑΕΕ αλλά και από συλλόγους δημιουργεί καθυστερήσεις.

 

Ποιος είναι ο κωδικός πρόσβασης;

Ο κωδικός πρόσβασης είναι ο κωδικός που δώσατε εσείς στη διαδικασία της εγγραφής όταν σας ζητήθηκε να δώσετε όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης (Δεν είναι ο 8-ψήφιος αριθμός που λάβατε με SMS). Ο κωδικός είναι αυστηρά προσωπικός, εκτός από εσάς, δεν τον γνωρίζει κανείς άλλος. Η Η.ΔΙ.Κ.Α. και η Γ.Γ.Κ.Α. δεν πρόκειται πότε να σας ζητήσουν με κανέναν τρόπο τα στοιχεία πρόσβασης σας στην εφαρμογή.

 

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης, τι κάνω;

Από την κεντρική ιστοσελίδα εισόδου στην εφαρμογή υπάρχει ένδειξη «Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης» επιλέξτε την για να αποκτήσετε νέο. Θα σας έρθει με SMS στο κινητό σας ένας νέος κωδικός τον οποίο θα χρησιμοποιήσετε για να αποκτήσετε πρόσβαση στην εφαρμογή. Θα πρέπει, όμως, να αλλάξετε αμέσως τον κωδικό αυτό με κάποιον άλλον που επιθυμείτε πηγαίνοντας στο φάκελο «Τα στοιχεία μου» και επιλέγοντας «Αλλαγή κωδικού πρόσβασης».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Από τον βουλευτή Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο






Σχετικά άρθρα

Ε. Αγαπηδάκη: Από τον Ιανουάριο ξεκινούν οι αποκεντρωμένες υπηρεσίες ΠΦΥ
Στόχος να υπάρχει πρόσβαση σε δομές υγείας για όλους
Μετρημένοι στα δάκτυλα οι κλινικοί φαρμακοποιοί στα ελληνικά νοσοκομεία
Σύμφωνα με τη Δέσποινα Μακριδάκη, Πρόεδρος της ΠΕΦΝΙ και μέλος ΔΣ της European Association of Hospital Pharmacists.
Υπογράφηκε η Χάρτα Προσήλωσης των Ασθενών στη Θεραπευτική Αγωγή
Σε ειδική εκδήλωση στη Γαλλική Πρεσβεία