Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Target Pharma: Εντείνει την digital παρουσία των Hydrovit, Biotrin και Vitafresh

21/5/2024 2:45:16 πμ
Σε συνεργασία με την εταιρεία Ristart
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Target Pharma προχώρησε σε συνεργασία με τη Ristart, η οποία θα δημιουργήσει και θα διατηρεί μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για τα τρία brands της εταιρείας Hydrovit, Biotrin και Vitafresh


Ειδικότερα, σύμφωνα με το Daily Fax, η Ristart αναλαμβάνει τη συνολική προβολή των τριών brands μέσω ενεργειών στα social media channels Facebook, TikTok, Instagram, YouΤube και την προώθηση των προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ, σε στοχευμένα τμήματα της αγοράς, μέσω της Google. 


Η συνεργασία περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας για τις προτιμήσεις του κοινού και τις υφιστάμενες τάσεις, τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, τον σχεδιασμό αναρτήσεων για τη διατήρηση της περιέργειας των αναγνωστών και τη δημιουργία «θορύβου» γύρω από τα προϊόντα μέσω προϊοντικών διαφημίσεων.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να αναμορφώσουν το μέλλον της φαρμακευτικής εφοδιαστικής αλυσίδας
Θα διαθέτει το φάρμακο σε 20 αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης






Σχετικά άρθρα

Η Janssen Ελλάδας εγκαινιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα
Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson πλέον η Janssen και στην Ελλάδα
11ο Συνέδριο ΣΥΦΑΚ: Μεγάλη επιτυχία και εξαιρετικά υψηλή συμμετοχή
Οι 645 συμμετέχοντες παρακολούθησαν τη σύγχρονη και επίκαιρη θεματολογία
Όμιλος SOFMEDICA: Γιορτάζει 30 χρόνια καινοτομίας στη φροντίδα των ασθενών
Ο κύκλος εργασιών θα ανέλθει στα 70 εκατ. το 2024
Nestlé Ελλάς: Σκοπεύει στην ενίσχυση του τομέα συμπληρωμάτων διατροφής
Οι κατηγορίες προϊόντων καθημερινής διατροφικής αξίας και ειδικής διατροφής αντιστοιχούν στο 82% της αξίας του τζίρου της εταιρείας