Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Target Pharma: Εντείνει την digital παρουσία των Hydrovit, Biotrin και Vitafresh

21/5/2024 2:45:16 πμ
Σε συνεργασία με την εταιρεία Ristart
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Target Pharma προχώρησε σε συνεργασία με τη Ristart, η οποία θα δημιουργήσει και θα διατηρεί μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για τα τρία brands της εταιρείας Hydrovit, Biotrin και Vitafresh


Ειδικότερα, σύμφωνα με το Daily Fax, η Ristart αναλαμβάνει τη συνολική προβολή των τριών brands μέσω ενεργειών στα social media channels Facebook, TikTok, Instagram, YouΤube και την προώθηση των προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ, σε στοχευμένα τμήματα της αγοράς, μέσω της Google. 


Η συνεργασία περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας για τις προτιμήσεις του κοινού και τις υφιστάμενες τάσεις, τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, τον σχεδιασμό αναρτήσεων για τη διατήρηση της περιέργειας των αναγνωστών και τη δημιουργία «θορύβου» γύρω από τα προϊόντα μέσω προϊοντικών διαφημίσεων.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Διακρίσεις με ιδιαίτερο βάρος, καθώς αποτυπώνουν την ψήφο εμπιστοσύνης του καταναλωτή






Σχετικά άρθρα

Pfizer: Τιμητική διάκριση στη στα Prix Galien Greece 2025
Για την προαγωγή της επιστημονικής έρευνας και της καινοτομίας
GSK: Απέσπασε δυο σημαντικές διακρίσεις στα Prix Galien Greece 2025
Επισφραγίζοντας τη δέσμευσή της στην προαγωγή της καινοτομίας
SYFA Learning & Win Medica: Επιτυχημένη η επιμορφωτική εκδήλωση για τη διακοπή του καπνίσματος
Με κεντρική ομιλήτρια τη Δήμητρα Μπουσίου-Γεροστάθη, γιατρό πνευμονολόγο