Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Target Pharma: Εντείνει την digital παρουσία των Hydrovit, Biotrin και Vitafresh

21/5/2024 2:45:16 πμ
Σε συνεργασία με την εταιρεία Ristart
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Target Pharma προχώρησε σε συνεργασία με τη Ristart, η οποία θα δημιουργήσει και θα διατηρεί μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για τα τρία brands της εταιρείας Hydrovit, Biotrin και Vitafresh


Ειδικότερα, σύμφωνα με το Daily Fax, η Ristart αναλαμβάνει τη συνολική προβολή των τριών brands μέσω ενεργειών στα social media channels Facebook, TikTok, Instagram, YouΤube και την προώθηση των προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ, σε στοχευμένα τμήματα της αγοράς, μέσω της Google. 


Η συνεργασία περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας για τις προτιμήσεις του κοινού και τις υφιστάμενες τάσεις, τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, τον σχεδιασμό αναρτήσεων για τη διατήρηση της περιέργειας των αναγνωστών και τη δημιουργία «θορύβου» γύρω από τα προϊόντα μέσω προϊοντικών διαφημίσεων.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με τη δημιουργική υπογραφή του τμήματος marketing και media της UNI-PHARMA
Οι δύο εταιρείες παρουσίασαν τη νέα γραμμή παραγωγής






Σχετικά άρθρα

ΜΕΓΑ: Δίπλα στο έργο του Σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ- Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο»
Με σημαντική χορηγία προϊόντων ατομικής υγιεινής
Bayer Ελλάς: Συμμετείχε στον 31ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους 2025
Υποστηρίζοντας την ισότιμη πρόσβαση για όλους