Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Target Pharma: Εντείνει την digital παρουσία των Hydrovit, Biotrin και Vitafresh

21/5/2024 2:45:16 πμ
Σε συνεργασία με την εταιρεία Ristart
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Target Pharma προχώρησε σε συνεργασία με τη Ristart, η οποία θα δημιουργήσει και θα διατηρεί μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για τα τρία brands της εταιρείας Hydrovit, Biotrin και Vitafresh


Ειδικότερα, σύμφωνα με το Daily Fax, η Ristart αναλαμβάνει τη συνολική προβολή των τριών brands μέσω ενεργειών στα social media channels Facebook, TikTok, Instagram, YouΤube και την προώθηση των προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ, σε στοχευμένα τμήματα της αγοράς, μέσω της Google. 


Η συνεργασία περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας για τις προτιμήσεις του κοινού και τις υφιστάμενες τάσεις, τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, τον σχεδιασμό αναρτήσεων για τη διατήρηση της περιέργειας των αναγνωστών και τη δημιουργία «θορύβου» γύρω από τα προϊόντα μέσω προϊοντικών διαφημίσεων.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για τη γενικευμένη φλυκταινώδη ψωρίαση σε ενήλικες ασθενείς
Με υψηλή επισκεψιμότητα στο περίπτερό του






Σχετικά άρθρα

Εσύ κάνεις τη διαφορά!
Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ γιόρτασε και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ι.Τσέτη: Η βιωσιμότητα & η ανθεκτικότητα το νέο κεφάλαιο εμπιστοσύνης
Η πρόεδρος και CEO του ΟΦΕΤ συμμετείχε στο 9ο Sustainability Summit του Economist
anaBIOsis pharmaceuticals: Αναλαμβάνει τη διανομή και προώθηση του nadroparin calcium
Πρόκειται για ηπαρίνη χαμηλού μοριακού βάρους
Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Δωρεά υγειονομικού υλικού στη Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Πειραιά
Στόχος η ενίσχυση του έργου των πυροσβεστών και η προώθηση της ασφάλειας και της πρόληψης