Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Sales Promotion Center: Online merchandising

25/6/2020 11:35:16 πμ
Μέσω της καινοτόμου εφαρμογής «Detail»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με το online shopping σε συνεχή ανάπτυξη, το Sales Promotion Center φέρνει στην Ελλάδα την καινοτόμο εφαρμογή Detail, σε αποκλειστική συνεργασία με την ομώνυμη σουηδική εταιρεία του oμίλου CPM/Omnicom.

Η εφαρμογή, που λειτουργεί ήδη σε 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την online παρουσία των προϊόντων στα ηλεκτρονικά καταστήματα και να εντοπίζει τις χαμένες ευκαιρίες ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην Ελλάδα φέρνει την omnichannel προσέγγιση του καταναλωτή στο επίκεντρο, καθιστώντας έτσι απαραίτητο και τον έλεγχο της online παρουσίας των προϊόντων, όπως άλλωστε συμβαίνει και στα φυσικά κανάλια πωλήσεων.

Mε την έξυπνη εφαρμογή Detail προσφέρεται μια μοναδική υπηρεσία για την συνολική ανάπτυξη των online πωλήσεων κάθε brand.

Για περισσότερες πληροφορίες στο www.spc.com.gr
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της S&S Insider
Ανακοίνωση από τα υπουργεία Οικονομικών, Ανάπτυξης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης






Σχετικά άρθρα

K. Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα σημείο αναφοράς για επενδύσεις στις βιοεπιστήμες
Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επενδύσει 246 εκατ. ευρώ σε Ε&Α κ.ά.
Τελευταίο αντίο στον Ανδρέα Γαλανόπουλο
Από τον Όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
Kenvue: Δημοσιεύει τη δεύτερη ετήσια έκθεση «Healthy Lives Mission»
Αναδεικνύει τη μείωση των εκπομπών και την ανάπτυξη πιο βιώσιμων καινοτομιών στα προϊόντα της
Για 10η χρονιά πραγματοποιούνται τα Healthcare Business Awards
Με θέμα: «Recognizing Excellence in Innovation, Digital Health & Investment»