Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Συμβουλές ομορφιάς

τελευταία νέα


Προϊόντα για μαύρισμα «χωρίς ήλιο»

2/7/2008
Στόχοι, συμβουλές χρήσης και προειδοποιήσεις
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

 

Πρόκειται για προϊόντα τα οποία, μέσω ενός μηχανισμού οξείδωσης των αμινοξέων της επιδερμίδας, προσδίδουν στο δέρμα έναν επιφανειακό χρωματισμό παρόμοιο με το μαύρισμα.

Καθώς δεν έχουν καμία επίδραση στη σύνθεση της μελανίνης, δεν παρέχουν καμία φωτοπροστατευτική δράση.

 

Τα νύχια, τα μαλλιά και οι βλεν­νογόνοι δεν μπορούν να χρωματιστούν με αυτά τα προϊόντα.

 

Η ετερογένεια του χρωματισμού που παρατηρείται ορισμένες φορές σε ένα άτομο ή οι διαφορές στο χρωματισμό από άτομο σε άτομο (ανάμεσα σε κίτρινο και χρυσαφί) σχετίζονται περισσότερο με την περιεκτικότητα της κεράτινης στιβάδας κάθε ατόμου σε αμινοξέα παρά με το ίδιο το προϊόν.

 

Στις λεπτές επιδερμίδες το βάθος του χρώματος που επιτυγχάνεται είναι ήπιο.

 

Κύριες δραστικές ουσίες των προϊόντων:

Διυδροξυακετόνη (DHA), ερυθρουλόζη.


Οι στόχοι:

• Να επιτευχθεί χρωματισμός στο δέρμα παρό­μοιος με το μαύρισμα.
• Να ενισχυθεί η ένταση του μαυρίσματος που υπάρχει ήδη.


Συμβουλές:

• Να απλώνετε ομοιόμορφα το προϊόν. Να μην ξεχνάτε τα αυτιά, τον αυχένα, το λαιμό και το ντεκολτέ. Προσοχή πρέπει να δίνετε στις περι­οχές που είναι πιο σκληρές: φτέρνες, γόνατα αγκώνες, καθώς και στις ουλές, καθώς χρωμα­τίζονται περισσότερο.

• Να σκουπίζετε καλά τις ρίζες των μαλλιών και των φρυδιών.

• Να αφήνετε το προϊόν να στεγνώνει πριν ντυ­θείτε: υπάρχει κίνδυνος ο χρωματισμός να είναι ετερογενής, λόγω της απορρόφησης του προϊ­όντος σε ορισμένα σημεία, καθώς και κίνδυνος να λερωθούν τα ρούχα.

• Για να διατηρήσετε το χρωματισμό που έχετε επιτύχει, να χρησιμοποιείτε ξανά το προϊόν κάθε τρεις ή τέσσερις ημέρες.

• Να κάνετε απολέπιση πριν από την εφαρμογή του προϊόντος μαυρίσματος, ώστε να απομακρύνονται τα νεκρά κύτταρα και να επιτυγχά­νεται ομοιόμορφος χρωματισμός.

• Να ξεπλένετε καλά τα χέρια σας μετά την εφαρ­μογή, καθώς υπάρχει κίνδυνος αντιαισθητικού χρωματισμού στις παλάμες.


Προειδοποιήσεις:

• Η αντίδραση αρχίζει να αναπτύσσεται 3-4 ώρες μετά την εφαρμογή και μπορεί να χρεια­στεί αρκετές ώρες για να ολοκληρωθεί.

• Η ένταση της αντίδρασης αυξάνεται με τον αριθμό των διαδοχικών εφαρμογών, έως ένα ορισμένο όριο.

• Ο χρωματισμός του δέρματος μπορεί να δι­ατηρηθεί περίπου μία εβδομάδα, ανάλογα με την ταχύτητα απολέπισης.


Προσοχή!

Ο χρωματισμός που επιτυγχάνεται δεν είναι μαύρισμα. Πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμο­ποιείται αντηλιακή προστασία κατά την έκθεση στον ήλιο.


Να αποφεύγονται:

• Η χρήση προϊόντων των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχθεί πριν από περισσότερους από έξι μήνες: η DHA δεν είναι πολύ σταθερή και το προ­ϊόν μπορεί να είναι λιγότερο αποτελεσματικό.

• Τα προϊόντα με μεγάλη δόση DHA σε πολύ ανοιχτόχρωμο δέρμα, καθώς έχουν την τάση να δίνουν μια κιτρινωπή απόχρωση, η οποία είναι μάλλον αντιαισθητική. Να προτιμάτε ένα προϊόν με μικρότερη δόση και να το χρησιμο­ποιήσετε όταν ήδη έχετε πάρει ένα ελαφρύ χρώμα. Το προϊόν θα ενισχύσει το λίγο μαύρισμα που έχετε ήδη και θα δώσει ένα πιο φυσικό χρώμα.

• Η εφαρμογή πολύ μεγάλης ή πολύ μικρής ποσότητας γιατί υπάρχει κίνδυνος να δημιουρ­γηθούν κηλίδες αντίστοιχα με πιο έντονο ή πιο ανοιχτό χρώμα.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Αιγάλεω ξεναγήθηκαν στους χώρους και μίλησαν για το μέλλον του επιχειρείν
Και στην παροχή υπηρεσιών off-line serialization






Σχετικά άρθρα

Η εμβληματική Bepanthol Cream πρωταγωνιστεί σε… make up workshop
Με λαμπερούς καλεσμένους από τον χώρο του beauty & fashion
Οι τρεις τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά του καλλυντικού το 2024
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Mintel
«Αγάπησε το δέρμα σου και φρόντισέ το σε συνεργασία με τον δερματολόγο σου»
Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας της ΕΔΑΕ για τα αυτοάνοσα – αυτοφλεγμονώδη δερματικά νοσήματα
Τεράστια η αύξηση πωλήσεων για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου
Σύμφωνα με τον ΠΣΒΑΚ το φαρμακείο αποτελεί το 2ο πιο δυνατό κανάλι διανομής