Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Απλήρωτοι έμειναν αρκετοί φαρμακοποιοί του Φ.Σ. Αττικής
Δεν συμπεριλήφθηκαν στο 95% του Απριλίου
Συνταγογράφηση φαρμάκων και εξετάσεων με τη… σέσουλα
Τις υπόσχεται site για το οποίο θα υπάρξουν νομικές κυρώσεις

Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: «Φάρμακα Φυτικής Προέλευσης στην Αντιμετώπιση Ασθενών με Κυστίτιδα»

18/5/2023 7:32:36 μμ
Διαδικτυακό σεμινάριο στις 24 Μαΐου
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ έχει τη χαρά να προσκαλέσει όλους τους φαρμακοποιούς και βοηθούς φαρμακείων πανελλαδικά, σε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα:
«Φάρμακα Φυτικής Προέλευσης στην Αντιμετώπιση Ασθενών με Κυστίτιδα».

Εισηγητές είναι ο Μαιευτήρας, Χειρουργός-Γυναικολόγος Δήμος Φ. Σιούτης και ο Φαρμακοποιός, ΜΒΑ in Pharma, Brand Manager Bionorica Μιχάλης Εμμανουηλίδης. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί σε ζωντανή μετάδοση την Τετάρτη 24 Μαΐου, στις 15:00-17:00.

Θεματολογία

Σκοπός αυτού του σεμιναρίου είναι η ανάδειξη του προβλήματος της κυστίτιδας και η παρουσίαση των θεραπευτικών εργαλείων που είναι διαθέσιμα στο ελληνικό φαρμακείο για την αντιμετώπισή της. Συμπτώματα, όπως πόνος και τσούξιμο κατά την ούρηση, συχνοουρία και επιτακτική ανάγκη για ούρηση, ταλαιπωρούν πολλές ασθενείς, επηρεάζοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής τους.
Τα φάρμακα φυτικής προέλευσης μπορούν να αποτελέσουν λύση για την ανακούφιση των συμπτωμάτων αυτών, βοηθώντας πολλές φορές τις ασθενείς να αποφύγουν μια αντιβιοτική αγωγή.
Εγγραφείτε εδώ.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Τις υπόσχεται site για το οποίο θα υπάρξουν νομικές κυρώσεις
Αυτό και οι ελλείψεις φαρμάκων οδηγεί τους Γερμανούς φαρμακοποιούς σε απεργιακές κινητοποιήσεις






Σχετικά άρθρα

Τεράστιο το χάσμα σε Ανατολή και Δύση για το έργο και την αξία της φαρμακοβιομηχανίας
Έκθεση της Edelman σε 13.000 ερωτηθέντες και 13 χώρες
H MSD δημιουργεί θετικό αντίκτυπο στην Ελλάδα
Οι δράσεις της αποτυπώνονται στο ESG Brochure 2022
Πότε μπορεί μια διαφήμιση να αποτύχει;
H Jenni Romaniuk απαντά στο How Brands Grow την Πέμπτη 15 Ιουνίου