Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Νέα εταιρική ταυτότητα για τη Weleda

28/3/2025 3:17:39 μμ
Είναι η πρώτη αλλαγή στα 100 χρόνια ιστορίας της μάρκας
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το ελβετικό brand φυτικών καλλυντικών Weleda αλλάζει την εικόνα του για πρώτη φορά στην 100ετή ιστορία του. Το νέο λογότυπο θα «εμφανιστεί» στο διεθνές online κατάστημα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες τον Απρίλιο


Σύμφωνα με άρθρο στο cosmeticsbusiness.com, οι συσκευασίες των προϊόντων όμως θα αλλάξουν σταδιακά, ώστε να μη γίνει σπατάλη σε υπάρχοντα υλικά. Στόχος του νέου σχεδιασμού είναι να ενισχυθεί η σύνδεση της μάρκας με το νεαρότερο κοινό αλλά και η θέση της στα premium προϊόντα. «Η νέα μας ταυτότητα είναι τώρα πιο μοντέρνα, καθαρή και κομψή, ενώ παραμένει πιστή στις ρίζες και τις αξίες μας», σχολιάζει η διεθνής CEO Tina Muller


Το μότο που θα συνοδεύει το νέο λογότυπο αλλάζει επίσης από «Since 1921» σε «Natural Science» ή «Swiss Natural Science», στέλνοντας το μήνυμα για τη βαθιά γνώση της μάρκας στην επιστήμη των φαρμακευτικών φυτών.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Θα παρουσιάσει τη νέα εταιρική ταυτότητα και καινοτομίες στην αντηλιακή προστασία
Σε σχετικές συζητήσεις βρίσκεται ο ΠΦΣ






Σχετικά άρθρα

1ο ΣΦΕΕ Patient Think Tank Summit
Ενώσεις ασθενών, πολιτεία και φαρμακοβιομηχανία στο ίδιο τραπέζι διαλόγου
GSK: Απέσπασε δυο σημαντικές διακρίσεις στα Prix Galien Greece 2025
Επισφραγίζοντας τη δέσμευσή της στην προαγωγή της καινοτομίας
SYFA Learning & Win Medica: Επιτυχημένη η επιμορφωτική εκδήλωση για τη διακοπή του καπνίσματος
Με κεντρική ομιλήτρια τη Δήμητρα Μπουσίου-Γεροστάθη, γιατρό πνευμονολόγο
3η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non - Market Access
Με τίτλο «Τransforming Pharma Market Access in the AI era»