
Με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας των καταναλωτών στα πρατήρια καυσίμων Shell και με δεδομένο ότι καταγράφονται καθημερινά 200 χιλιάδες επισκέψεις, η διοίκηση της εταιρείας Coral του Ομίλου Motor Oil ανακοίνωσε χθες σε συνέντευξη Τύπου ότι προσαρμόζεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, σύμφωνα με τις οποίες τα πρατήρια καυσίμων γίνονται πλέον πολυμορφικοί χώροι. Ανάμεσα στις αλλαγές που αναμένονται είναι η επιβεβαίωση όσων έχουν γραφτεί στο f.daily στο παρελθόν για ανάπτυξη της αγοράς προϊόντων φαρμακείου στους ευρύτερους χώρους των πρατηρίων.
Ήδη η Core Innovations, θυγατρική του ίδιου Ομίλου, προχώρησε στην εξαγορά της αλυσίδας καταστημάτων μικρής λιανικής TWENTY 4 SHOPEN, καθώς και της εταιρείας καφέ Taresso και της φαρμακευτικής Cipharma.
Ο retail manager της Coral, Λευτέρης Ιατρόπουλος, ανέφερε: «Οφείλουμε να προσφέρουμε μια νέα εμπειρία στους πελάτες μας. Ήδη, για το 83% των καταναλωτών είμαστε είτε η πρώτη επιλογή είτε μία από τις πρώτες». Το πλάνο περιλαμβάνει επίσης επενδύσεις σε convenience καταστήματα (μικρά καταστήματα λιανικής πώλησης βασικών αγαθών και υπηρεσιών) με έμφαση στην εστίαση, με ενεργή συμμετοχή και των 425 ιδιωτών συνεργατών της Coral που διαχειρίζονται τα πρατήρια καυσίμων.