Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΙΦΑΣΥΝ: 40 χρόνια δημιουργίας και πρωτοπορίας
1η Αυγούστου 1980 - 1η Αυγούστου 2020


FITO+: Η ελληνική εταιρεία καλλυντικών στα Best in Pharmacy Awards

19/6/2020 3:22:15 μμ
Σύμφωνα με τον πρόεδρό της Χρήστο Φαρμάκη τα τελευταία 2 χρόνια η εταιρεία κινείται σε ρυθμούς πλήρους εξέλιξης και ανάπτυξης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Νέα προϊόντα, νέες συσκευασίες, αναγεννημένο merchandising, φρέσκες ιδέες στο digital marketing, μεγάλη τηλεοπτική διαφήμιση και πολλά άλλα αναδεικνύουν το νέο πρόσωπο της FITO+.

Με επίκεντρο την ελληνική φύση, την επιστημοσύνη των φαρμακοποιών της εταιρείας, τις συνεργασίες με μεγάλα ερευνητικά κέντρα της Ευρώπης, η εταιρεία FITO+ στοχεύει στην ανάπτυξη και στην εξαγωγική δραστηριότητα, εκπροσωπώντας έτσι την Ελλάδα αλλά και το φαρμακευτικό κλάδο στην ευρωπαϊκή αλλά και την παγκόσμια αγορά.

«Έχουμε συνδυάσει την άνοδο της εταιρείας μας με τα "Best In Pharmacy Awards" και το 2020 συμμετέχουμε για δεύτερη συνεχή χρονιά στα καταξιωμένα βραβεία που οργανώνει η εταιρεία Boussias Communications και το περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος. Η περυσινή, πρώτη για εμάς, συμμετοχή ήταν το εφαλτήριο να γνωστοποιήσουμε την ποιοτική δουλειά μας, τόσο στους συναδέλφους μας φαρμακοποιούς όσο και ευρύτερα στο ελληνικό κοινό», τονίζει στο f.daily o πρόεδρος της FITO+, φαρμακοποιός, Χρήστος Φαρμάκης.

Αξίζει να σημειωθεί πως πέρυσι η εταιρεία FITO+ είχε κερδίσει το βραβείο SILVER για τους καινοτόμους φυτικούς ορούς για πρόσωπο και μάτια FITO+LIFT στην κατηγορία «Καινοτόμο Προϊόν Φαρμακείου/ Καλλυντικά». Δεύτερο βραβείο SILVER απέσπασε στην κατηγορία «Καλύτερη εκπαίδευση φαρμακοποιών σε προϊόν φαρμακείου» για τις επιστημονικές ημερίδες που διοργάνωσε με τίτλο «Πανεπιστήμιο της Γης» με ελεύθερη είσοδο για τους φαρμακοποιούς και τους βοηθούς τους.

BEST IN PHARMACY AWARDS: ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑ

Η Boussias Communications και o Φαρμακευτικός Κόσμος τονίζουν πως κατ' εξαίρεση ειδικά για φέτος, η κριτική επιτροπή θα υποδεχτεί υποψηφιότητες για προϊόντα και ενέργειες προώθησης των προϊόντων που συντελέστηκαν μέχρι και τις 31 Μαΐου και αφορούν τη νόσο COVID-19. Αυτές οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν και θα βραβευτούν ξεχωριστά από τις υπόλοιπες. Εκμεταλλευτείτε μια μοναδική ευκαιρία αναγνώρισης των καλών πρακτικών της εταιρείας σας και ανάδειξής τους στο ευρύ κοινό!
Δηλώστε συμμετοχή έως τις 24 Ιουνίου πατώντας εδώ.
 
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Τρία προϊόντα από 24 ευρώ μόνο 17 ευρώ






Σχετικά άρθρα

ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΙΦΑΣΥΝ: 40 χρόνια δημιουργίας και πρωτοπορίας
1η Αυγούστου 1980 - 1η Αυγούστου 2020
Οργή για τις φήμες ότι η Moderna κοστολογεί έως 30 δολ. τη δόση του εμβολίου COVID-19
Οι στρατηγικές τιμολόγησης των άλλων εταιρειών
FITO+: Οι μεγάλες προκλήσεις της επόμενης χρονιάς τα νέα καλλυντικά προϊόντα και η εξαγωγική δραστηριότητα
Αποκλειστική συνέντευξη του προέδρου Χρήστου Φαρμάκη, στη Βάσω Καλυβιώτη
H PAUL HARTMANN στη 85η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
Στο περίπτερο 13 | Stand:B01