Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

#FIGHT WITH CARE κατά του Καρκίνου

6/2/2022 3:38:43 μμ
Κοινή καμπάνια από τη La Rοche-Posay και τον όμιλο ΑγκαλιάΖΩ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η La Roche-Posay ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου «ΑγκαλιάΖΩ», δημιουργώντας μια ενημερωτική καμπάνια ευαισθητοποίησης με πρωταγωνιστές τους ασθενείς με καρκίνο. 

Στόχος της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση για τις ανεπιθύμητες ενέργειες που προκαλούνται στο δέρμα των ογκολογικών ασθενών κατά τη διάρκεια της θεραπείας και της αποθεραπείας, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν ακόμα και στην εγκατάλειψη της θεραπείας.

Στην ενέργεια αυτή, πρωταγωνιστές είναι οι ίδιοι οι ασθενείς και πλάι τους γνωστοί ηθοποιοί, αθλητές, δημοσιογράφοι και influencers: Βασιλική Μιλλούση, Δημήτρης Μακαλιάς, Αντιγόνη Ψυχράμη, Ναταλία Κυρίκου, Δέσποινα Καμπούρη, Ράνια Θρασκιά και Δέσποινα Λαγουδάκη, ενώ η «ματιά» είναι του γνωστού πορτρετίστα Νίκου Ζήκου (@ΝΙΚΖΙΚ).

Κάθε ασθενής μοιράζεται τη δική του ιστορία, δίνοντας το δικό του μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας και ενισχύοντας το μήνυμα πως «σε αυτή τη μάχη κανένας δεν μένει μόνος». Η δράση αυτή έρχεται να πλαισιώσει την ήδη υπάρχουσα digital καμπάνια με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Αντίνοο Αλμπάνη, νικητή στη δική του μάχη με τον καρκίνο.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μέσω ενός νέου εκπαιδευτικού προγράμματος
Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε «The Lancet Oncology»






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals