Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Οι 6 θεμελιώδεις αρχές λειτουργίας και ανάπτυξης των φαρμακείων
Από τον Γιάννη Δαγρέ, β' αντιπρόεδρο ΠΦΣ & Ταμία ΦΣΑ
ΦΣΔ:
Επίσημη ανακοίνωση για τη θέση στάθμευσης μπροστά στα φαρμακεία
Πόσους φαρμακοποιούς χρειαζόμαστε στην Ελλάδα;
Μελέτη στο επιστημονικό περιοδικό «The Lancet» αποκαλύπτει

Φαρμακευτική εταιρεία προσέλαβε την Jennifer Aniston

20/1/2022 3:15:15 μμ
Για τις ανάγκες ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με τη διάσημη σε όλη την υφήλιο Jennifer Aniston συνεργάστηκε η ελβετική φαρμακευτική εταιρεία Idorsia για την υλοποίηση μιας ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία. Η καμπάνια με την ονομασία «Seize the Night & Day» στοχεύει να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να περάσει το μήνυμα ότι η αϋπνία είναι μια πραγματική διαταραχή που απαιτεί ιατρική φροντίδα.

Η καμπάνια υποστηρίζεται από ένα χιουμοριστικό διαφημιστικό σποτ με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό αλλά και από ένα site, στο οποίο δίνονται επιστημονικές πληροφορίες για την αϋπνία, συμβουλές και «κόλπα» για μια καλή ρουτίνα ύπνου, forum μέσα από το οποίο μπορούν οι ασθενείς να επικοινωνήσουν μεταξύ τους αλλά και ένα ακόμα σποτ με την Jennifer Aniston να περιγράφει την προσωπική της ιστορία σχετικά με τα προβλήματα ύπνου που αντιμετωπίζει και το άγχος που τα συνοδεύει.

«Αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι να κάνουμε τους ανθρώπους να ξανασκεφτούν τον ύπνο και έτσι να ενισχυθεί και η δική μας η φωνή», δήλωσε ο επικεφαλής Μάρκετινγκ Vic Noble της Idorsia των ΗΠΑ, ο οποίος συμπλήρωσε ότι η Aniston «είναι πολύ οικεία στον κόσμο και εμπνέει εμπιστοσύνη».

Είναι αξιοσημείωτο πως η εν λόγω καμπάνια δεν συνοδεύεται από την προώθηση συγκεκριμένου προϊόντος, αν και το πρώτο φάρμακο της σχετικά καινούριας εταιρείας στο χώρο είναι ένα υπνωτικό χάπι. Το φάρμακο μόλις έλαβε έγκριση από τον FDA, αλλά δεν θα κυκλοφορήσει στην αγορά πριν από το Μάιο. Όπως σχολιάζουν οι συντάκτες του Fierce Pharma, η Indorsia πρέπει να επένδυσε πάρα πολλά χρήματα για αυτήν την καμπάνια, αλλά είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για μια καινούρια εταιρεία να μπει σε μια αγορά.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η καθηγήτρια αναφέρθηκε αναλυτικά για τη διάθεση αυτών των προϊόντων από τα φαρμακεία
Η φαρμακοβιομηχανία ζητά την άμεση εφαρμογή μέτρων περιορισμού δαπάνης






Σχετικά άρθρα

«Τα κάνουμε όλα… διαφορετικά»
H πρώτη καμπάνια της Ogilvy για το νέο DEPON Plus, σε συνεργασία με τις εταιρείες BIAN & ΒΙΑΝΕΞ
Pfizer: Παρουσίασε το «Σύμφωνο για έναν Υγιέστερο Κόσμο»
Με στόχο την ισότητα στον τομέα της υγείας για 1,2 δισ. ανθρώπους
Bayer Ελλάς: 10 χρόνια συνεργασίας με την Ομάδα Αιγαίου
Συμμετέχει έμπρακτα στον 28ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους