Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Έρευνα για την επίδραση των διαφημίσεων φαρμακευτικών προϊόντων στο κοινό

19/1/2022 6:30:28 μμ
Μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την υγεία τους;
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Τον αντίκτυπο των διαφημίσεων των φαρμακευτικών προϊόντων στους ασθενείς ερεύνησε η εταιρεία DeepIntent® στις ΗΠΑ, με στόχο να κατανοήσει αν και κατά πόσο αυτές επηρεάζουν τους καταναλωτές ώστε να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την υγεία τους.

Στο πλαίσιο της έρευνας, 1244 ασθενείς απάντησαν σε ερωτηματολόγιο σχετικά με το πόσο χρήσιμες θεωρούν τις διαφημίσεις των φαρμακευτικών εταιρειών και ποια χαρακτηριστικά συμβάλλουν ώστε να τους μείνουν πιο έντονα στη μνήμη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:
  • Το 51% των ασθενών θυμάται περισσότερο τις διαφημίσεις που σχετίζονται με τις παθήσεις του.
  • Το 36% αισθάνεται πιο ενημερωμένο όταν συζητά τις θεραπευτικές επιλογές με το γιατρό του, λόγω των διαφημίσεων.
  • Το 55% δήλωσε πιο πιθανό να ακολουθήσει την αγωγή του όταν έχει κάνει τη δική του έρευνα, στην οποία περιλαμβάνεται και η επικοινωνία με ασθενείς που λαμβάνουν το ίδιο φάρμακο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύει το fiercepharma.com.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για την ανάληψη ουσιαστικών δράσεων σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο.
Με θέμα: «Recognizing Excellence in Innovation, Digital Health & Investment»






Σχετικά άρθρα

Lavipharm A.E.: Νέα Πρόεδρος Δ.Σ. η Σοφία Κουνενάκη - Εφραίμογλου
Αποφασίστηκε και η διανομή μερίσματος μετά από 18 χρόνια
GENESIS Pharma: Διάκριση DIAMOND στον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης-CR Index
Για τις επιδόσεις της στη βιώσιμη ανάπτυξη
Το VresMoo αριθμεί 100 φαρμακεία και συνεχίζει δυναμικά
Η ελληνική πλατφόρμα που συνδέει τα φαρμακεία με τους καταναλωτές