Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Εκδήλωση του Φ.Σ.Θ. για την ηλιακή ακτινοβολία

17/4/2007
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Εκδήλωση του Φ.Σ.Θ. για την ηλιακή ακτινοβολία

Περίπου 60.000 άτομα στην Ε.Ε., το 2000, διαγνώσθηκαν με κακόηθες μελάνωμα και τα 16.000 από αυτά, πέθαναν. Στην Ελλάδα, τα τελευταία 5 χρόνια ο δερματικός καρκίνος παρουσιάζει ανησυχητική αύξηση. Τα στοιχεία αυτά παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης στη Θεσσαλονίκη, με την οποία ξεκίνησε η καμπάνια του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου για την ενημέρωση φαρμακοποιών, αλλά και καταναλωτών σχετικά με τις ιδιότητες, ευεργετικές και βλαπτικές της ηλιακής ακτινοβολίας.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο βουλευτής της Ν. Δ. Δημήτρης Γαλαμάτης και ο αντινομάρχης Υγείας Μιχάλης Τζόλας οι οποίοι επαίνεσαν τον Π.Φ.Σ. και τον Φ.Σ.Θ. για την πρωτοβουλία αυτή της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού.

"Η προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία, που είναι αθροιστική στον οργανισμό, απαιτεί σωστή ενημέρωση. Η ορθή συμβουλή του φαρμακοποιού και η εγγύηση των αντηλιακών προϊόντων οφείλουν να συνοδεύουν την έκθεση στον ήλιο σε όλες τις δραστηριότητες, στη θάλασσα, στη δουλειά, στο ύπαιθρο, στα χωράφια" επισήμαναν τόσο ο γενικός γραμματέας του Π.Φ.Σ. Δημήτρης Καραγεωργίου όσο και ο πρόεδρος του Φ.Σ.Θ. Κυριάκος Θεοδοσιάδης.

Στην ομιλία της η δερματολόγος Ιωάννα Μαντέκου-Λεφάκη, αναπληρώτρια διευθύντρια Κρατικής Κλινικής Δερματολογικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, αναφέρθηκε εκτενώς στις δερματοπάθειες που προκαλούνται από την παρατεταμένη και χωρίς προστασία έκθεση στον ήλιο.

Τέλος, η Λίνα Φίλη, φαρμακοποιός, διευθύντρια Μarketing Avene, αναφέρθηκε στα αντηλιακά νέας γενιάς, που οφείλουν να παρέχουν προστασία από τις βραχυπρόθεσμες αλλά και από τις μακροπρόθεσμες βλαβερές επιδράσεις του ήλιου και να προσφέρουν ποιότητα (φωτοσταθερότητα, έλλειψη διεισδυτικότητας, ανθεκτικότητα στο νερό κ.ά), αλλά και ευχάριστη υφή για τον καταναλωτή.
Η καμπάνια του Π.Φ.Σ., σε συνεργασία με του τοπικούς φαρμακευτικούς συλλόγους, θα πραγματοποιηθεί σε 12 πόλεις και θα διαρκέσει μέχρι τον Ιούλιο.

Στο επόμενο διάστημα θα διανέμονται ενημερωτικά έντυπα από τα φαρμακεία του Νομού Θεσσαλονίκης, για την έκθεση και την προφύλαξη από την ηλιακή ακτινοβολία.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Αιγάλεω ξεναγήθηκαν στους χώρους και μίλησαν για το μέλλον του επιχειρείν
Και στην παροχή υπηρεσιών off-line serialization






Σχετικά άρθρα

Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει «κοντά» τον φαρμακοποιό με τον ασθενή
Νέα συστήματα που επιτρέπουν την ουσιαστική επικοινωνία
ΠΦΣ: «Τα φαρμακεία καθιερώνονται ως Κέντρα Εμβολιασμού Ενηλίκων»
Μετά την επιτυχία αυτή, ανακοινώνονται οι επόμενοι στόχοι
MSD ONCOLOGY: Ανοιχτή πρόσκληση για υποβολή προτάσεων ερευνητικών έργων
Με θέμα την πολιτική υγείας για τον καρκίνο