Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Τέχνη & πολιτισμός

τελευταία νέα

Φαρμακοποιοί: Θα πληρώνονται για να εγγράψουν στον προσωπικό γιατρό τους πολίτες
Σύμφωνα με νομοσχέδιο που ψηφίστηκε στη Βουλή
Faran: Επεκτείνεται στην καρδιολογία με πέντε κλασικά και δοκιμασμένα προϊόντα
Η συμφωνία προβλέπει την αποκλειστική διάθεσή τους
Π. Ζαρογουλίδης: Θα πρέπει να μείνουμε μακριά από μικροπολιτικές σκοπιμότητες
Ο πρόεδρος του ΦΣ Πέλλας τοποθετήθηκε με αφορμή την ερώτηση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ

Ολοκλήρωση α' φάσης εκστρατείας «Πνεύμων: Χαρίζω την Ανάσα μου»

17/7/2015 10:51:46 πμ
«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η α΄ φάση της Ενημερωτικής Εκστρατείας για τα Νοσήματα του Αναπνευστικού Συστήματος «Πνεύμων: Xαρίζω την Ανάσα μου»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στο πλαίσιο αυτό το Σεπτέμβριο αναμένεται να είναι έτοιμες οι Παιδικές Χαρές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.



Τα πορτοκαλί μπαλόνια της ενημερωτικής εκστρατείας «Πνεύμων: Χαρίζω την Ανάσα μου» της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, με τις «Ανάσες μας» ταξίδεψαν στις παραλίες του Σαρωνικού, μεταφέροντας στους λουόμενους το μήνυμα «Μαθαίνω... Προλαμβάνω και Αντιμετωπίζω…», Ωστόσο, συνεχίζουμε και χαρίζουμε τις ανάσες μας στο Instagram με το #xarizoanasa και ενημερωνόμαστε για τα νοσήματα του αναπνευστικού συστήματος στο www.xarizoanasa.gr.

Κατά την εορταστική εκδήλωση την Κυριακή 21 Ιουνίου, 2015, ο κωπηλάτης Αγγελος Χριστοφίδης και η ομάδα South Evian Gulf Team πραγματοποίησαν πορεία 11 ναυτικών μιλίων από την Ακτή Βουλιαγμένης έως το Ναυτικό όμιλο Παλαιού Φαλήρου με ενδιάμεσους σταθμούς τις παραλίες: South Coast Α πλαζ Βούλας, Αστέρια Γλυφάδας (Balux), Ammos Beach Λουτρά Αλίμου.

 Σε όλες τις παραλίες ακούστηκαν τα μηνύματα της καμπάνιας, μοιράστηκαν χιλιάδες φυλλάδια και μπαλόνια, τα οποία φούσκωσαν με τις «ανάσες που χάρισαν» οι λουόμενοι. Τα μπαλόνια παραλάμβαναν συμβολικά σε κάθε σταθμό τους οι κωπηλάτες. Στον τερματικό σταθμό της πορείας στο Παλαιό Φάληρο, περίμεναν τους κωπηλάτες ο Πρόεδρος κ. Μιχάλης Τουμπής και ο Γενικός Γραμματέας κ. Θεόδωρος Βασιλακόπουλος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, για να παραλάβουν τα πορτοκαλί μπαλόνια που «περιείχαν» περισσότερες από 2.500 ανάσες.

Η πρώτη φάση της ενημερωτικής εκστρατείας κορυφώθηκε με την παραλαβή από την Μαριάννα και την Ευδοκία δύο μεγάλων μπαλονιών από τα χέρια του Προέδρου. Οι δύο μικρές ιστιοπλόοι αξιοποίησαν συμβολικά τη δύναμη της υγιούς αναπνοής, φούσκωσαν τα πανιά τους και «έκλεψαν την παράσταση» με την επιδεξιότητα τους, κατά τη συμβολική πορεία τους στο λιμάνι του Ναυτικού Ομίλου.

 Τερμάτισαν κάτω από τα χειροκροτήματα των παρευρισκομένων, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της ενημερωτικής εκστρατείας και την έναρξη των εργασιών για τη δημιουργία των δύο πνευμόνων πρασίνου/ παιδικών χαρών, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, παράλληλος στόχος της εκστρατείας μαζί με τη διάδοση των μηνυμάτων της Πνευμονολογικής Εταιρίας για την αντιμετώπιση των νοσημάτων του αναπνευστικού συστήματος.

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας κ. Μ. Τουμπής κατά το χαιρετισμό του δήλωσε: «Με την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της ενημερωτικής εκστρατείας θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους, όσοι χάρισαν την ανάσα τους για καλό σκοπό και συμμετείχαν στην εκστρατεία μεταφέροντας το μήνυμα της πρόληψης και της έγκαιρης αντιμετώπισης».

Ο Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας κ. Θ. Βασιλακόπουλος σημείωσε: «Πιστεύουμε ότι μέσω του προγράμματος, Πνεύμων: Χαρίζω την ανάσα μου, υπήρξε μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση των πολιτών για το άσθμα και τη Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια και αναδείχθηκε η αξία της υγιούς αναπνοής, η οποία συμβολικά θα μας βοηθήσει να υλοποιήσουμε ένα σημαντικό κοινωνικό έργο όπως είναι οι δύο Παιδικές Χαρές που αναμένεται να είναι έτοιμες το Σεπτέμβριο».

Σχετικά με την εκστρατεία «Χαρίζω την Ανάσα μου»: Η εκστρατεία ενημέρωσης εντάσσεται στο πρόγραμμα «Πνεύμων» της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας και περιλαμβάνει επίσης μελέτες για τον υπολογισμό του κόστους του άσθματος και της Χρόνιας Αποφρακτικής Πνευμονοπάθειας (Χ.Α.Π.) στην οικονομία και στην ποιότητα ζωής των ασθενών. Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί σειρά δράσεων (μέσω social media, εντυποδιανομή, facebook application, δημιουργία ιστοσελίδας www.xarizoanasa.gr κ.α.) για τη διάδοση του μήνυματος το οποίο έχουν αγκαλιάσει δεκάδες εκατοντάδες επώνυμοι και μη πολίτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Της νέας ελληνικής εταιρείας συμπληρωμάτων διατροφής με branded και κλινικά μελετημένα συστατικά
Με εμπεριστατωμένο ενημερωτικό υλικό, συμβουλές και καθοδήγηση σε ασθενείς και φροντιστές






Σχετικά άρθρα

Chiesi Hellas: Ακολουθώντας το όνειρο με κλειστά μάτια
Ο Χρυσός Παραολυμπιονίκης, Νάσος Γκαβέλας, πρωταγωνιστής στην πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης για τις σπάνιες παθήσεις
Bristol Myers Squib: «Το να βοηθήσεις όσους χρειάζονται αίμα, τώρα έγινε παιχνιδάκι!»
Συνεχίζεται για 2η χρονιά η καμπάνια ευαισθητοποίησης της εταιρείας για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία
CSL Behring: Διαδικτυακή καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη
Αποσκοπεί στη διάδοση του μηνύματος ότι η αιμοδοσία είναι γνήσια πράξη αλληλεγγύης και συνεισφοράς