Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

Δυναμική είσοδος της Menarini Hellas στην κυπριακή αγορά
Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Κypropharm στον τομέα προϊόντων αυτοθεραπείας
Ποιες είναι οι φαρμακολογικές και οι θεραπευτικές εφαρμογές των κανναβινοειδών;
Η πρόεδρος του ΕΟΦ έδωσε τις επιστημονικές λεπτομέρειες για τη χρήση τους
Ασθενείς συμμετέχουν σε οφθαλμολογικές κλινικές δοκιμές από το σπίτι τους
Μέσω της εφαρμογής FocalView που δημιούργησε η Novartis


Σταθερή ανάκαμψη για την αγορά καλλυντικών

18/5/2018 12:24:56 μμ
Κερδίζουν έδαφος στις πωλήσεις τους τα φαρμακεία, σύμφωνα με την ICAP
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Σε τροχιά ανόδου βρίσκεται από το 2014 η ελληνική αγορά καλλυντικών, παρά τις προκλήσεις που σημειώνονται στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Όσον αφορά στα κανάλια διανομής, αυτό των φαρμακείων κερδίζει με ταχείς ρυθμούς έδαφος.


Όπως προκύπτει από την τελευταία κλαδική μελέτη της ICAP η συνολική εγχώρια παραγωγή καλλυντικών (σε τιμές χονδρικής) παρουσίασε φθίνουσα πορεία την περίοδο 2007-2013, με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής -2,5%. Από το 2014 έχουμε σταθερή ανάκαμψη. Το 2016 η εγχώρια παραγωγή αναπτύχθηκε ιδιαίτερα δυναμικά (+8,5%), ενώ ιδιαίτερα θετική ήταν η τάση και για το 2017 (+5,9%) γεγονός που οφείλεται και στην ενισχυμένη εξαγωγική δραστηριότητα των επιχειρήσεων του κλάδου.


Το μεγαλύτερο μερίδιο στην παραγωγή εκτιμάται ότι καταλαμβάνουν τα προϊόντα περιποίησης δέρματος, αποσπώντας το 44,5% το 2016. Σημαντική είναι η άνοδος που παρουσιάζει και η κατηγορία μακιγιάζ την τελευταία τετραετία, κυρίως λόγω της αύξησης των εισαγόμενων προϊόντων.


Σύμφωνα με τη Σταματίνα Παντελαίου, Director Οικονομικών Μελετών της ICAP Group, το 2016 το κανάλι της ευρείας διανομής εκτιμάται ότι κάλυψε το 47,6% της αγοράς και ακολούθησε το κανάλι των φαρμακείων με ποσοστό 21,3%. Η αξία της αγοράς καλλυντικών που διατίθενται από φαρμακεία κινείται ανοδικά την τελευταία πενταετία, ενισχύοντας το μερίδιο των φαρμακείων στην αγορά καλλυντικών. Πολλοί καταναλωτές φαίνεται ότι προτιμούν το συγκεκριμένο κανάλι διανομής κυρίως λόγω της εμπιστοσύνης που αναπτύσσεται μεταξύ καταναλωτή και φαρμακοποιού.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Απαγορεύεται ρητά το ελεύθερο ωράριο
Απειλές για αναστολή εκτέλεσης γνωματεύσεων από Φ.Σ. Κιλκίς






Σχετικά άρθρα

Εξειδικευμένα σεμινάρια για την κλινική εφαρμογή της κάνναβης
Γιατροί και φαρμακοποιοί θα ενημερωθούν από καταξιωμένους επιστήμονες του εξωτερικού
Οι ημερομηνίες για τις εξετάσεις των βοηθών φαρμακείου
Και οι προθεσμίες για την υποβολή των δικαιολογητικών
Ο ΕΟΠΥΥ δίνει χρονικό περιθώριο για τα κουπόνια
Ένα μήνα έχουν οι εταιρείες για να συμμορφωθούν με τις νέες απαιτήσεις
Επιτροπή κοστολόγησης για τα γαληνικά ζητά ο ΕΟΠΥΥ από τους φαρμακοποιούς
Προέχει όμως ο εσκυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου